درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
راهکار پیشنهادی فقط در کوتاه مدت جواب خواهد داد ولی مطمئنا دلال های عزیز راهکاری برای مقابله با آن پیدا می کنند مثل فروش وکالتی و باید قبول کنیم که یکی از راه حلهای مناسب در حال حاضر به شمار می آید
نظر جالب وخوبی است کسانی که مخالف هستنددلال هستند
ببین دوست خوب نویسنده. شما نمی تونی یه تئوری فکری در دنیا رو ورداری و بیاری بخوایی با دو سه سطر، داخلی سازیش بکنی. خودرو یه کالاست، قابل معامله و به شدت با بازار سرمایه یه کشور در ارتباط تنگاتنگه. پس شما لطفا عنایت داشته باش به بازار سرمایه کشور که با هر آشفتگی سیاسی (که عامل اصلی تمام نابسامانی های این کشور، سیاست های غلط داخلی و خارجیش هست)، چنان نوسانی در این بازار رخ میده که میبینی ظرف یک هفته دلار میشه دو برابر و سکه میشه یک و نیم برابر. فرهنگ، با حرف زدن تولید نمیشه یا با دکور سازی، یا حتی با تکرار یه تئوری، فرهنگ فقط و فقط با شرایط داخلی یه کشور تغییر می کنه و لاغیر. پیروز باشید
این درسته که همه مردم ما دلال بازی و کسب سود و درامد مفتی را خیلی دوست دارند اگر نداشتند اینقدر دنبال یارانه ، سبد کالا و قضای نذری تو خیابان صف نمی کشیدند کلا از ماست که بر ماست
نظرات بسیار خوبی نویسنده داده است لیکن مردم از این گردونه حذف میشدند و دارو دسته شما روی کار می آمدند بهتر بود.
تو کل دنیا به اقتصاد آزاد معتقد هستند و مفهومی به نام عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می کند.
وقتی مزدا تا 250 کشش قیمتی دارد و مشتری پول می دهد.
چرا تولید کننده که با هزار مشکل خودرو را تولید کرد مجبور می شود به قمیت دستوری بفروشد و سود آن نصیب دلال و رانت خوار شود؟
بهتر نبود اجازه فروش با قیمت بازار به خودروساز را می دادند تا سود فروش به چرخه تولید برمی گشت؟
این حرفها شاید درست باشد اما قسمتی از حقایق است کارخانه ترجیح میدهد محصولات خود را جایی بفروشد که پول بیشتری به او میدهند و برای همین هست که اکثر این محصولات به شرکتها و افرادی داده میشوند که یا نمایندگی آنها هستند و یا شرکتهایی هستند که ماشینها را در بازار آزاد میفروشند
پس بفرمایید کارخانه ها هم دلال شده اند و می خواهند بدون داشتن دانش مدیریت و کم کردن هزینه ها هر روز در آمد خود را بالاتر ببرند واقعیت این است که قیمت تمام شده در ایران بالاست ... بهره وری پایین است و همه ی ما میخواهیم با کمترین زحمت بیشترین پول را در آوریم .... وقتی خودرو ساز آیینه بغل خود را نصب نمی کنه و به عنوان خودروی ناقص انبار میکند از مردم و دلالان چه انتظاری دارید...