1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. چانگان CS35 یک کراس آور دیگر برای سایپا

چانگان CS35 یک کراس آور دیگر برای سایپا

2 مرداد 1393
  • 13
  • 162255

چانگان CS35 یک کراس آور دیگر برای سایپا

سایپا بعد از خودروی برلیانس به سراغ چانگان آمده تا یک کراس آور نسبتاً ارزان را از این شرکت روانه بازار کند. فارغ از مشکلات کیفی چانگان که منجر به فراخوانی خودروهای آن در سال گذشته شده، این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین خودروسازهای چینی به شمار می‌رود که توانسته با همکاری گسترده و طولانی مدت با برندهایی چون سوزوکی، مزدا و فورد، خود را آبدیده نماید.

 چانگان CS35 یک کراس آور دیگر برای سایپا

کراس آور CS35 نیز همانند سدان ایدو از پیشرانه 1.6 لیتری 125 اسب بخاری استفاده می‌کند. البته یک موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 174 اسب بخار نیز برای این خودرو قابل انتخاب است. برای انتقال نیرو هم گیربکس‌های 5 سرعته دستی یا 4 سرعته خودکار قابل انتخاب می‌باشند.

طراحی CS35 نسبتاً خوب است و با وجود شباهت به خودروهای معروف‌تر این رده، می‌توان نام تجاری چانگان را با افتخار روی خود پذیرا باشد. این خودرو در اصل اولین SUV چانگان است که با نشان تجاری خود این شرکت به فروش می‌رسد. همانند سایر خودروهای اخیر چانگان، یک مرکز طراحی وابسته به این شرکت در ایتالیا، کار طراحی آن را بر عهده داشته است.

ابعاد CS35 نسبتاً جمع و ور و در حد لیفان X60 و چری (در ایران: ام وی ام) تیگو و برلیانس V5 می‌باشد. لیستی از تجهیزات کامل را در این خودرو می‌توانید پیدا نمایید. چرخ‌های 16 اینچی آلیاژی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع، ورود بدون کلید، سیستم صوتی با شش بلندگو و رابط USB و ترمزهای ضد قفل ABS+EBD از جمله همین تجهیزات می‌باشند.

چانگان توانسته قیمت این کراس آور را در حد معقولی پایین نگاه دارد. با قیمتی در حدود 78 تا 92 هزار یوان، نهایتاً 15 هزار دلار باید برای CS35 پرداخت کرد که با توجه به واردات آن به صورت CBU به کشور، قاعدتاً رقمی به مراتب کمتر را می‌توان انتظار داشت.


جهت مشاهده لیست قیمتها و پیش فروش این خودرو که به تازگی توسط سایپا آغاز شده است اینجا کلیک کنید.






نظرات

  • محمدرضا محمدرضا (9 آبان 1395 ساعت 19:39)

    سلام.دوستانی که قصد خرید این ماشین و دارن و نظر کسی و میخوان که داشته باشه.من الان 2 ماهه دارم این ماشینو باهاش تو جاده چهارمهال و بختیاری رفتم که کااملا کوهستانی هست هیچ مشکلی با کشش ماشین نداشتم وفقط ازش کشش یه ماشین با موتور 2000 سی سی دانده ای و نمیشه داشت.ولی سواری ماشین کااملا حس سواری ماشینای هایوندای و داره از لحاظ نرم بودن ماشین

  • امید غلامی امید غلامی (11 مرداد 1393 ساعت 00:13)

    انصافا خوشم اومد نسبت به قیمتش کلی امکانات داره. یه خوبی دیگه هم داره وقتی سوارشی احساس میکنی همزمان سوار چندتا ماشین شدی چون تنهایی شبیه چندتا ماشین دیگه هم هست!!!

  • رخش جاده رخش جاده (18 دی 1393 ساعت 15:44)

    جالبه !

  • امین کردآبادی امین کردآبادی (30 مهر 1393 ساعت 16:03)

    چون سایپا تولید میکنه نمی ارزه.

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (10 مهر 1393 ساعت 02:05)

    همه چیزش خوبه ولی برای کراس اوور موتور ۱۶۰۰ تا یجوریه....

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (10 مهر 1393 ساعت 02:04)

    من مطمئنم در ایران خیلی ازش استقبال میشه.

  • سینا اس سینا اس (31 شهریور 1393 ساعت 15:35)

    بازم گپی ایندفعه از آکورا

  • لادیزایران لادیزایران (29 شهریور 1393 ساعت 09:43)

    با سلام
    ظاهرزیبایی داره ولی همان طوری که دیگر دوستان هم فرموده اند چینی هست و باید به اندازه یک خودرو چینی ازش انتظار داشت امیدوارم مسئولین امر فکری به حال وضعیت خودروهای چینی بکنند به نظر من کاروانی که سایپا طراحی کرده بود با تمام ایراداش بهتر از این خودرو هست

  • اریا رحمانی اریا رحمانی (24 شهریور 1393 ساعت 21:04)

    هر کاریش کنی بازم چینی

  • نیماکورکی نیماکورکی (24 شهریور 1393 ساعت 13:58)

    ماشین قشنگیه اما چینیه مانند لیفانx60 یا mvm x33

  • فوجی فوجی (18 شهریور 1393 ساعت 13:53)

    بریکلا سایپا!!!!

  • بهشی بهشی (8 مرداد 1393 ساعت 20:53)

    اخه واسه شاسی بلند موتور1.6 میزارن موتورش حداقل باید 2000 باشه تا به قیمتشم بیرزه الان لیفان x60و ام وی امx33 با موتو ر وقیمت بهتر از این قرار دارن

  • هیتلر ایران هیتلر ایران (5 مرداد 1393 ساعت 12:54)

    ظاهرش که خوبه و تعریفاتش که نوشته بود به نظر که خوب بود ولی چون سازنده اش چینی است اعتماد نمیشه کرد بهش از کجا معلوم که ترمزش وسط راه ببر