درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
در متن گزارش مسابقه نوشته شده :
در فینال شاهد بودیم که هر دو راننده با ری اکشن تایم نسبتا بالایی استارت زدند که در این سطح کمی بعید بنظر می رسید...
در حالی که ری اکشن تایم ثبتی جناب سامان خنجری 0.076 یعنی هفتاد و شش هزارم ثانیه بوده ولی اما متاسفانه گویا فهم و درک خبرنگار نرسیده و یا خبرنگار اعزامی درست تفهیم نشده
پیشاپیش از پیگیری شما متشکرم
سلام
و روز بخیر
ممنون از توجه شما!
و بیشتر ممنون از ادب و متانت شما.
عرضم حضورتون که تایم اعلام شده، بیشتر به خاطر توجیه نبودن گزارشگر محترم مسابقه هست، حین برگزاری فینال، عکاس ما که id کارت داشتن و داخل پیست حاضر بودن، در 250 متری حضور داشتن و طبعا دید کافی به تابلو زمان ها نداشتن، متن مطلب هم با استناد به صحبت گزارشگر مسابقه نوشته شده، متاسفانه مسئولین برگزاری دیتیل تایم هارو اعلام نکردن.....، که اگر منتشر میشد، یا حتی برای رسانه ها فکس میشد، این اشتباه پیش نمیومد!
من جمله گزارشگر مسابقه رو عینا مینویسم براتون:
" قهرمان خوب کشورمون، کاپیتان تیم ملی درگ، سامان خنجری، تایم رو بگم؟
11 ثانیه و 60 هزارم ثانیه....، ری اکشن 76! "
این جمله رو گزارشگر مسابقه فرمودن که فیلمش هم موجوده، اما ما چطور برداشت کردیم که 76، 76 صدم ثانیه بوده؟
تایم های روز تایم گیری همین راند رو دوباره ملاحظه بفرمایید، ری اکشن اول جناب خنجری توکلاس آزاد، 582 هزارم و ری اکشن دومشون هم، 891 هزارم بوده، توی کلاس 8 سیلندر هم ری اکشنی که دیدیم، 896 هزارم ثانیه بود، بنابر این تصور ری اکشن 76صدم برای روز فینال با اون جو و فشار روی شرکت کننده عجیب نیست که به بی درکی و نفهمی کسی رو متهم کنیم، امیدوارم از راند بعدی شاهد انتشار عمومی، یا فکس شدن تایم ها (با احتساب پنالتی و....) باشیم تا این دست مشکلات ایجاد نشن...
واقعا عالی بود بهترین گزارشی بود که از درگ خوندم
عکسا هم خوب بود
جای برنارد خالی.....