1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو

فروش ایران خودرو

طرح فروش ون وانا با تحویل یک هفته ای

با اعلام شرکت ایران خودرو دیزل، طرح فروش ون وانا با موعد تحویل 1 هفته ای از فردا (پنجشنبه 24 اسفند) آغاز می شود. در این طرح، ون وانا با قیمت قطعی 1 میلیارد و 647 میلیون تومان به فروش می رسد. جزئیات فروش:

23 اسفند 1402
  • 0

آب پاکی مدیرعامل ایران خودرو بر دستان حواله داران پژو پارس

طبق مصاحبه اخیری که از علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو منتشر شده است، او ضمن تکذیب هرگونه احتمال ادامه تولید پژو پارس گفت: «پژو پارس نداریم؛ به جای آن سورن پلاس و پژو 207 بگیرید.» تولید پژو پارس در حال حاضر به گره کوری تبدیل شده است که گویی راه‌حلی برای آن وجود ندارد. معلوم نیست که سازمان استاندارد در...

21 اسفند 1402
  • 1

طرح پیش فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک + جزئیات

با اعلام شرکت ایران خودرو دیزل، طرح پیش فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک از ساعت 14 روز دوشنبه (21 اسفند) آغاز خواهد شد. در این طرح، پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو با مبلغ پیش پرداخت 940 میلیون تومان به فروش خواهد رسید. قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل، هفته آخر شهریور 1403، محاسبه خواهد شد. جزئیات فروش:

20 اسفند 1402
  • 0

آغاز طرح فروش نوروزی وانت آریسان 2 با قیمت مصوب

با اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، طرح فروش نوروزی وانت آریسان 2 با قیمت قطعی آغاز شد. در این طرح که از ساعت 11 امروز (شنبه 19 اسفند) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در این طرح، وانت آریسان 2 با قیمت قطعی 408 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روز کاری به فروش می رسد....

19 اسفند 1402
  • 0

طرح پیش فروش ون وانا ایران خودرو + جزئیات

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش ون وانا را اعلام کرد. این طرح از ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 20 اسفند ماه آغاز می شود. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند. شرایط فروش:

18 اسفند 1402
  • 0

طرح فروش فوق العاده اقساطی محصولات ایران خودرو

با اعلام گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوق العاده و نقط و اقساط برخی محصولات این شرکت ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه آغاز شد. این طرح ویژه بخش آخر خودروی پژو پارس سفارشی  xu7p و بخش سوم خودروی پژو پارس xu7p و پارس ای ال ایکس xu7p با اولویت زمستان 1402 است. شروع : پنج شنبه 1402/12/17 تا روز یک...

18 اسفند 1402
  • 1

طرح جایگزینی حواله دنا پلاس توربو دنده‌ای با سایر محصولات

گروه صنعتی ایران خودرو طرح جایگزینی حواله دنا پلاس توربو دنده ای را منتشر کرد. در این طرح، دارندگان حواله دنا پلاس توربو دستی با اولویت تحویل بهار 1403 می توانند حواله خود را با 3 محصول دیگر جایگزین کنند. این محصولات به صورت فروش فوق العاده و یا پیش فروش عرضه می شوند. جزئیات طرح جایگزینی:

16 اسفند 1402
  • 0

طرح فروش گسترده محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان 1402 منتشر کرد. متقاضیان واجد شرایط می توانند تا مدت 10 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام کنند. زمان فعال‌ سازی اين بخشنامه بر روی سايت esale.ikco.ir...

16 اسفند 1402
  • 0

طرح فروش نقدی و اقساطی سورن پلاس (ویژه حواله داران پارس)

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی سورن پلاس با موتور XU7P را ویژه حواله داران پژو پارس با موعد تحویل زمستان 1403 اعلام کرد. جزئیات فروش:

15 اسفند 1402
  • 0

طرح فروش فوق العاده وانت آریسان دوگانه سوز + قیمت قطعی

با اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، طرح فروش فوق العاده وانت آریسان 2 دوگانه سوز از فردا (سه شنبه 15 اسفند) آغاز می شود. در این طرح، وانت آریسان CNG با قیمت قطعی 408 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روز کاری به فروش می رسد. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت ثبت نام...

14 اسفند 1402
  • 1

طرح فروش فوق العاده آریسان 2 با قیمت قطعی

با اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، طرح فروش فوق العاده محصول وانت آريسان 2 دوگانه سوز (ويژه متقاضيان عادی) از 12 اسفندماه 1402 آغاز خواهد شد. قیمت : 408 میلیون تومانموعد تحویل: 90 روز کاریشروع ثبت نام : 12 اسفندماه 1402 ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو جزئیات فروش:

11 اسفند 1402
  • 0

طرح فروش فوق العاده و پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک + جزئیات

فراخوان فروش فوق العاده مرحله جدید اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) ویژه دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال منتشر شد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط به بهار 1403 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده...

11 اسفند 1402
  • 3

طرح تبدیل گسترده حواله‌های ایران‌خودرو به محصولات دیگر

گروه صنعتی ایران خودرو شرايط تبديل متمركز مختص تعهدات منقضی را اعلام کرد. بر این اساس، مشتریان ایران خودرو می توانند حواله های خود را با محصولات دیگر تعویض کنند. توضيحات بسيار مهم و ضروري : ١ اين بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضي شده مربوط به اسفندماه سال ١٤٠٢ برنامه ريزي شده است. ٢ لازم به يادآوري است كه طبق...

2 اسفند 1402
  • 0

آغاز طرح فروش دنا پلاس با موتور EF7P

با اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، طرح فروش دنا پلاس دنده ای با موتور EF7 آغاز شده است. متقاضیان سامانه یکپارچه با موعد تحویل زمستان 1402 می توانند به مدت 10 روز در این طرح فروش ثبت نام کنند. جزئیات فروش:

30 بهمن 1402
  • 1

طرح فروش نقدی و اقساطی پژو 207 پانوراما و سورن پلاس

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش دو محصول پژو 207 دنده ای پانوراما و سورن پلاس XU7P را اعلام کرد. به اطلاع عموم متقاضيان محترم و نمايندگيهاي مجاز ميرساند، شركت ايران خودرو شرايط فروش فوق العاده اختياري به روش نقدي و روش نقد و اقساط جهت متقاضيان عادي خودرو پارس كه در اسفند ماه سال گذشته در سامانه يكپارچه اقدام به...

29 بهمن 1402
  • 0

در صفحه اطلاعات فروش و ثبت نام خودرو car.ir جدیدترین اخبار ثبت نام ایران خودرو، سایپا و سایر خودروسازان را میتوانید مشاهده نمایید.این صفحه به منظور دسترسی آسان کاربران به تمامی خبرهای پیش فروش، فروش و ثبت نام خودرو ساخته شده است.

راهنمای ثبت نام ایران خودرو

 برای ثبت نام ایران خودرو ایتدا وارد سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به ادرس esale.ikco.ir بشوید.  سپس بر روی آیکن ورود کاربران کلیک کنید و با وارد کردن کد ملی و کلمه عبور وارد پروفایل کاربری خود در سایت بشوید.

 

 

ثبت نام ایران خودرو.jpg

 بعد از وارد کردن کد ملی و رمز عبور بر روی دکمه ورود کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی دکمه ورود به پنل کاربری خود در سایت ایران خودرو هدایت میشوید. در این پنل امکاناتی از قبیل خرید خودرو، واریز وجه قرعه کشی، استعلام وضعیت قرعه کشی خودرو، سوال از فروش ایران خودرو و .... در اختیار شما قرار دارد که بسته به نیاز خود میتوانید هر یک را انتخاب کنید. 

روش ثبت نام خودرو.jpg

برای ثبت نام خودروهای ایران خودرو در پنل کاربری خود بر روی عملیات خرید / خرید خودرو کلیک کنید. در این صفحه با توجه به طرح های فعال فروش خودروهای ایران خودرو، میتوانید محصول مورد نظر را انتخاب کنید. پس از انتخاب خودروی مورد نظر اطلاعات خودروی انتخابی در پروفایل شما ثبت شده و یک کد پیگیری قرعه کشی به شما نمایش داده خواهد شد. این کد شماره قرعه کشی شما میباشد که برای پیگیری وضعیت قرعه کشی به آن نیاز خواهید داشت.

 

اگر قبلا در سایت ایران خودرو ثبت نام نکرده اید نیاز است که ابتدا در سایت ثبت نام کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. برای ثبت نام در سایت بعد از مراجعه به آدرس esale.ikco.ir بر روی دکم ثبت نام کلیک کنید.

 

ثبت نام خودرو.jpg

 

بعد از کلیک بر روی دکمه ثبت نام به صفحه ای هدایت میشوید که از شما میخواهد کد ملی خود را وارد کنید. پس از وارد کردن کد ملی بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

 

در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام کرده باشید پیغامی به شما نمایش داده میشود با این عنوان که اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق بازیابی رمز عبور اقدام نمایید. در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام نکرده باشد به صفحه ای برای وارد کردن اطلاعات شخصی، محل سکونت و شماره حساب بانکی خود هدایت میشوید.

 

مواردی که باید در هنگام ثبت نام در سایت ایران خودرو به آن توجه کنید به شرح زیر است:

 

1- شماره موبايل بايد متعلق به شما باشد. چنانجه خلاف آن ثابت شود، فرد در هر مرحله اي از فرآيند قرعه كشي يا فروش حذف شده و مطابق با قوانين جاري شركت ايران خودرو اقدام خواهد شد.
2- ورود فیلدهای ستاره دار الزامی میباشد ، در غیر اینصورت دکمه ثبت اطلاعات غیر فعال میباشد.
3- در صورت عدم برخورداری از گواهینامه رانندگي خودرو يا مالكيت خودرو يا دارا بودن پلاک انتظامی فعال خودرو و مشخص شدن آن در هر مرحله ای ، ثبت نام شما در فروش فوق العاده کان لم یکن می گردد.