1. خانه
  2. خودروها
  3. ام وی ام
  4. ایکس 33
  5. اتوماتیک اسپرت (1395-1399)

ام وی ام ایکس 33 اتوماتیک اسپرت 1395-1399

MVM X33 Automanic Sport 1395-1399

اطلاعات کلی

اتوماتیک اسپرت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
شاسی بلند
1971
بنزین سوز
4
انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
-
بیشتر

معرفی خودرو

ام وی ام ایکس 33 اس - MVM X33S - نام آخرین فیس لیفت نخستین کراس اور شرکت مدیران خودرو است، در واقع همان tiggo 3  در چین. آخرین نسل این خودرو همچنان از قوای فنی شبیه به نسل های گذشته خود در ایران بهره می‌برد و تنها تفاوت های آن با مدل های قبلی، طراحی ظاهری و داخلی خودرو و اضافه شدن برخی امکانات و ریزه کاری ها است.
در این نسل دیگر خبری از جعبه دنده دستی نیست و هر دو تیپ این خودرو با گیربکس اتوماتیک عرضه می شوند.
این دو تیپ که به ترتیب x33s اتوماتیک ساده و x33s اتوماتیک اسپرت نام دارند نیز هردو کاملا بایکدیگر مشخصات یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها، سقف و قسمت های مشکی رنگ مدل اسپرت است که با نام کیت بدنه اسپرت در کاتالوگ خودرو نشان داده شده است.

مدیا گالری

نظرات کاربران
  • جواد سیستانی 8 بهمن 1398 ساعت 07:53

    سلام / این ماشین یه شاسی بلند کم حاشیه و کم درد سر هستش من که یکی اول امسال نو خرداد خریدم و ازش راضیم / درسته شتاب اولیه اش کم هستش ولی کلا همه گیربکسهای CVT همین طوری هستن و روی کم مصرف تنظیم شدن یه چیز دیگه هم اینکه صدای موتور تا حد خیلی زیادی نسبت به دو فیس قبلی کمتر شده در کل ماشین خوبیه من که تا الان باهاش 12000 تا ایرانو گشتم و ماشین نجیبی بوده ولی الان دارم میبینم که قیمتش هرروز داره میره بالاتر به نظر من هر کی نخریده ولی قصد خرید داره سریعتر بره اقدام کنه تااز این گرونتر نشده/ یا حق

  • محمدرضا 26 دی 1398 ساعت 18:08

    سلام اسپرت ۹۷ ایکس۳۳ خریدم ۴۰هزارتا کارکرده اول حرکت یه صدا از تو موتور میاد ولی تو دور بالا قطع میشه نمیدونم چرا

  • Mob 16 دی 1398 ساعت 12:43

    سلام ببخشید این قیمت ها مال همین 98 هستش؟

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو ام وی ام ایکس 33 اتوماتیک اسپرت 1395-1399
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده مدیران خودرو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه شاسی بلند
  • کلاس اتومبیل J Segment
  • ابعاد 1651 * 1765 * 4419
  • وزن 1420
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 215 60 R17
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 215 60 R17

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1971
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتور با پاشش چند نقطه ای
  • ظرفیت باک 55 لیتر
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 136 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 180 نیوتن متر از 4300 تا 4500 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 69 اسب بخار بر لیتر

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
  • تعداد دنده (جلو) 7
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز دارای سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب مستقل چند اتصالی
  • نوع سیستم فرمان دارای قدرت کمکی هیدرولیکی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 175
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 14
  • مصرف سوخت شهری -
  • مصرف سوخت جاده ایی -
  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت -
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) دو عدد راننده و سرنشین جانبی
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی دارای سیستم ضد سرقت ایموبلایزر / قفل مرکزی با ریموت
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری دارای فرمان هیدرولیک
  • نوع غربیلک غربیلک فرمان 3 شاخه دارای کلید های کنترلی کروز و سیستم صوتی بر روی فرمان و روکش چرمی فرمان
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه هوشمند اتوماتیک
  • سیستم صوتی و تصویری قابلیت پخش mp3، usb و بلوتوث / دارای 4 عدد بلندگوی استریو
  • سیستمهای مولتی مدیا دارای مانیتور لمسی 8 اینچی با قابلیت نمایش محتویات تلفن همراه Mirror Link
  • سیستم صندلیهای جلو دارای روکش چرمی و تنظیم دستی صندلی ها(راننده 6 جهت و سرنشین 4 جهت)
  • سیستم صندلیهای عقب دارای روکش چرمی و قابلیت تا شدن صندلی های عقب به منظور افزایش فضای صندوق
  • سیستم آیینه ها تنظیم برقی آینه های جانبی / آینه وسط با قابلیت کاهش خودکار تابش نور
  • سیستم شیشه ها هر 4 شیشه کناری خودرو مجهز به بالابر برقی/ شیشه عقب دارای گرمکن
  • سیستم های سقف دارای سانروف برقی و ریل سقفی
  • سیستم روشنایی جلو چراغ های جلو هالوژنی مجهز به چراغ روشنایی روز DayLight و مه شکن
  • سیستم روشنایی عقب چراغ های عقب LED طیفی مجهز به مه شکن
  • سنسورهای پیش فعال دارای سنسور دنده عقب
  • سیستم های کمک رانندگی دارای دوربین دنده عقب(نمایش در مانیتور خودرو) / سیستم تثبیت سرعت خودرو(کروز کنترل) / دارای حالت اکو و اسپرت رانندگی / دارای کامپیوتر سفری
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • جواد سیستانی جواد سیستانی (8 بهمن 98 ساعت 07:53)

    سلام / این ماشین یه شاسی بلند کم حاشیه و کم درد سر هستش من که یکی اول امسال نو خرداد خریدم و ازش راضیم / درسته شتاب اولیه اش کم هستش ولی کلا همه گیربکسهای CVT همین طوری هستن و روی کم مصرف تنظیم شدن یه چیز دیگه هم اینکه صدای موتور تا حد خیلی زیادی نسبت به دو فیس قبلی کمتر شده در کل ماشین خوبیه من که تا الان باهاش 12000 تا ایرانو گشتم و ماشین نجیبی بوده ولی الان دارم میبینم که قیمتش هرروز داره میره بالاتر به نظر من هر کی نخریده ولی قصد خرید داره سریعتر بره اقدام کنه تااز این گرونتر نشده/
    یا حق

  • محمدرضا محمدرضا (26 دی 98 ساعت 18:08)

    سلام اسپرت ۹۷ ایکس۳۳ خریدم ۴۰هزارتا کارکرده اول حرکت یه صدا از تو موتور میاد ولی تو دور بالا قطع میشه نمیدونم چرا

  • Mob Mob (16 دی 98 ساعت 12:43)

    سلام ببخشید این قیمت ها مال همین 98 هستش؟

  • nader / کرج nader / کرج (17 آذر 98 ساعت 09:27)

    با سلام / تجربه رانندگی با این خودرو پس از 15000 کیلومتر خدمت شما عرض میکنم:
    1- شتاب اولیه به نسبت وزن ماشین در حالت اتوماتیک کم است ولی در حالت اسپرت و دستی خوب و قابل قبول است.
    2- کمی صدای موتور داخل میاد که من دوستش دارم این صدا رو چون اونقدری نیست که اذیت کنه.
    3- از لحاظ ظاهری در نمای جلویی خیلی نسبت به نسل یک و دو زیباتر شده همچنین تریم داخلی اون زیبا و چشم نئاز هستش و حس اسپرت رو با ترکیب رنگ قرمز و مشکی میده.
    4 - سواری نرم و راحتی داره چون اکثر شاسی بلندها خشک هستن ولی این ماشین به نسبت نرمتر هستش .
    5 - کابین جادار و صندوق عقب مناسب یه خانواده 4 /5 نفری رو به راحتی ساپورت میکنه.
    6 - سپر اسپرت عقب به نظر من خیلی نازک هستش من که با یه نمونه استیل زیبا و قشنگ عوضش کردم.
    7 - کلا ماشین خوبیه نسبت به قیمت و خدمات پس از فروش و فراوانی لوازم یدکی خودش.

  • محمد محمد (16 آبان 98 ساعت 21:17)

    صدای سوت،از آینه بغله،من لیفان ایکس ۶۰گرفته بودم،همین مشکل رو داشت،بردم نمایندگی،چسب کاری کرد،صدای سوت گرفته شد.

  • امین امین (12 آبان 98 ساعت 09:22)

    با سلام/ این خودرو نسل 3 است، شرکت هایی همچون Bosch،FAG،Autoliv،Valeo،Eaton قطعات اون را تامین میکنن، متاسفانه خیلی از امکانات همچونESP،TPMS،HAC، ایربگ های جانبی، گرمکن صندلی، آینه های برقی و.. را حذف کردن، با برداشتن سیستم پایداری در پیچ ها، ایمنی اون را کم کردن. گیربکس اون در حالت تیپ ترونیک و Sport شتاب خوبی داره، مصرف اون متوسط 8.5 است. کمی صدای موتور تو اتاق میاد، Mirror link هم کار نمیکنه. ظاهر خوب و قابل قبولی داره، موتور هم از فن آوری ACTECO که مختص چری(با DVVT، یعنی باز و بسته شدن متغیر سوپاپ های ورودی سوخت و هوا و خروجی دود) برخوردار است. در کل خودروی خوبی است.

  • Mohammad همدان Mohammad همدان (1 آبان 98 ساعت 19:40)

    سلام ماشین بنده در سرعت ۶۰تا۷۰ از سمت چپ موتور صدای سوت مانندی میده مشکل چیه

  • علی حسین زاده علی حسین زاده (19 مهر 98 ساعت 00:17)

    پس از سه سال سواری با این ماشین بهترین ماشین از لحاظ قیمت بین ماشین های همطراز خود و سواری خوب و مصرف کم و هزینه کم تعمیرات

  • امجد امجد (8 مهر 98 ساعت 11:02)

    خودرو مزخفی هستش گیربکسش اشغاللل، هر سال باید کلی هزینە تعمیر گیربکسش کنی

  • نادر نادر (13 مرداد 98 ساعت 14:37)

    در حال حاضر با این وضعیت خودروهای چینی تنها ماشین چینی گه میشه رو خدمات پس از فروش و قطعات روش حساب کرد X33S هستش و این ماشین با حجم موتور 2000 و گیربکس 7 دنده تقریبا" از اکثر خوردوهای چینی تو بازار سر تره و هم سواری نرمی داره هم مصرف بنزینش نسبت به وزنش خوبه من داداشم یکی داره چند روزی باهم مسافرت رفتیم خیلی راحت بود. اگه قصد خرید دارین دودل نباشید و برید بخرید حالشو ببرید.موفق باشید.

  • محمدرضا محمدرضا (23 تیر 98 ساعت 17:01)

    تجربه 3 سال رانندگی با این ماشین بطور خلاصه بگم ...
    سواری خوب و راحت .مصرف بنزین خوب متوسط 8 لیتر که به نسبت ماشین داخلی بهتر با حجم 2000 .هندلینگ خیلی خوب .ترمزهای مطمءن .گارانتی به نسبت خوب.ظاهر و طراحی داخلی زیبا ...
    اما ...سپر و گارد بسیار ضعیف پوست تخمه مرغی .هزینه سرویس دوره ای بالا .کم اوردن تو شیب های خاکی و گلی . شتاب اولیه پایین .
    در کل ماشین نسبت به قیمت راضی کننده است. تو مشخصات حداکثر سرعت زده شده 175 کیلومتر در ساعت این در صورتی هستش که به راحتی تو حالت اسپرت سرعت بالای 200 تا رو میشه تجربه کرد و به خاطر گیربکس اتومات cvt تو سرعت های بالا واقعا شتاب خوبی میشه گرفت .موفق باشید

  • محمد محمد (3 تیر 98 ساعت 17:24)

    در حال حاضر با توجه به قیمت ها نسبتا (از نظر فنی، ظاهری، خدمات و قیمت و حتی کیفیت) خودرو مناسبی هست . زمانی هم قیمت با هایما اس 7 بود حالا این کجا و اون کجا . درست که درجه یک نیست ولی با توجه به شرایط حال حاضر از خیلی ماشین های پر طرفدار بازار بهتره. ضمنا از نظر موتور و و گیربکس کم دردسر هست و معمولا مشکلی براش پیش نمیادولی داخل خودرو زود به صدا میافته . موفق باشید

    محمد محمد (5 آذر 98 ساعت 23:04)

    بادرود خدمت شما،صدای داخل این خودرو رو چطوری میشه رفع کرد؟

  • ناصر ناصر (20 خرداد 98 ساعت 10:54)

    من برای این ماشین X33S پول کم داشتم رفتم بانک با هزار بدبختی 10 میلیون وام گرفتم که بخرمش فردای همون روز مدیران خودرو 20 میلیون گرون کرد الان دیگه نمیتونم بخرم دیروز رفتم نمایندگی برای انصراف دادن و مسئول نمایندگی میگفت تو این یک هفته فقط سه تا ثبت نام زدن الان با این کارشون تمام ماشینهاشون رو دستشون میمونه الان ماشینهای مدل 97 هنوز دارن تو پارکینگها خاک میخورن بخاطر گرونی مردم قدرت خرید ندارن حداقل شرایط خرید منصفانه هم نمیگذارن {آهای مدیران خوردو با شما هستم}

  • ایوب قاسمی ایوب قاسمی (17 اردیبهشت 98 ساعت 00:03)

    ماشینهای چینی واقعا خوبه ولی خیلی گرون شده قدرت خرید نیست