1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش مدیران خودرو
  5. طرح فروش فوق العاده نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو آغاز شد + مرداد 1401

طرح فروش فوق العاده نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو آغاز شد + مرداد 1401

فروش فوق العاده نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو آغاز شد+ مرداد 1401
24 مرداد 1401
  • 6

فروش فوق العاده محصولات ام وی ام و فونیکس مدیران خودرو در مرداد 1401 آغاز شد. در این طرح فروش کلیه خودروهای این شرکت به صورت نقد و اقساط به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. متقاضیان میتوانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com و یا وبسایت رسمی مدیران خودرو، خودروی مورد نظر خودر را با موعد تحویل 45 روز کاری خریداری نمایند. شرط فروش اقساطی این محصولات نداشتن چک برگشتی و تایید اعتبارسنجی مشتریان خواهد بود.

جدول فروش محصولات مدیران خودرو.webp

کلیه خودروهای عرضه شده در این طرح بدون قرعه کشی و با مدل 1401 و با سود تاخیر و انصراف 12 درصد به مشتریان تحویل داده خواهد شد. سود تسهیلات فروش اقساطی این طرح از 18 تا 21 درصد بسته به نوع خودرو متفاوت میباشد و اقساط از 12 الی 36 ماه می باشد. در شرایط فعلی بازار خودروی کشور که خودروسازان بزرگ همچون سایپا و ایران خودرو با مشکل تامین قطعات و تولید روبرو هستند، شرکت مدیران خودرو اقدام به فروش اقساطی محصولات خود می‌کند. در طرح های فروش اقساطی پیشین به دلیل رفتار سلیقه ای نمایندگی های مدیران خودرو و امتناع از فروش اقساطی خودروهای این شرکت به مشتریان موجب بوجود آمدن نارضایتی مشتریان این شرکت شده بود. هم اکنون که کلیه طرح های فروش نقدی و اقساطی از طریق سامانه یکپارچه خودرو صورت می پذیرد خریداران میتوانند بدون دردسر با مراجعه به این سامانه خودروی مورد نظر خود را تهیه نمایند.

نکات مهم این طرح فروش:

  • متقاضیان محترم خرید اعتباری می بایست حداکثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ ثبت نام نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام نمایند. بدیهیست پس از پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.
  • اعتبار سنجی مشتریان و ضامنین مطابق با اطلاع رسانی های پیشین انجام خواهد شد.
  • تاریخ تایید پرونده مشتریان توسط شرکت ملاک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.
  • ثبت نام تنها از محل رنگ های فعال در سیستم امکانپذیر می باشد.
  • در صورت تاخیر در تحویل خودرو (از تاریخ تحویل مندرج در قرارداد) بنا بر درخواست مشتری 12 درصد جریمه تاخیر قابل محاسبه و چرداخت خواهد بود.
  • هر کد ملی مجاز به یکبار ثبت نام از محل این بخشنامه است.
  • اقساط 12 ماه با بهره 18 درصد، اقساط 24 ماه با بهره 19.5 درصد و اقساط 36 ماه با بهره 21 درصد می باشد.

 

منبع mvmco


نظرات

  • هیچ هیچ (30 مرداد 1401 ساعت 21:01)

    جالب اینجاست که نصف مبلغ میدی بعد از اعتبار سنجی چک و ازت میگیرن سند در رهن خودشون نگه میدارن پول بیمه بدنه همون اول میگیرن، تازه بعد همه اینها میگن ضامن بیار که حقوقش به چک که دادی بخوره...،
    خاک بر سر اول خودمون که اجازه جولان این دجالارو دادیم

  • حسین حسین (25 مرداد 1401 ساعت 10:44)

    سلام این فروش برا چه تاریخی هستش؟؟؟

  • milad milad (24 مرداد 1401 ساعت 23:32)

    مشکل اینجاست که قیمتها اینقدر بالاس که توان مالی 80درصد مردم کفاف خرید نمیده.ارزون ترین ماشین 480میلیونه اونم اقساط 24ماهه به ماهی 9 میلیون.کدوم کارگر میتونه همچین قسطی رو بده.مردم توان خرید ارزونترین ماشین ساخت داخل یعنی پراید رو هم ندارن.

  • بازیافت آهن بازیافت آهن (24 مرداد 1401 ساعت 11:24)

    زباله ی چینی به قیمت تویوتا!!!
    اول بگو ببینم کدوم از این لامبورگینی گرانقیمت کیسه هواش کار میکنه؟ lol
    هرکسی این ماشین ها رو بخره آخرش با من طرف هست چون تصادف بالاخره میکنه و ماشینش میشه یه تیکه آهن مچاله شده!! منم آهن رو کیلویی ازت میخرم و کاری به برند ماشینت ندارم. خخخخخخ
    ضمنا قیمت آهن چینی رو ارزون تر از آهن ایرانی باهات حساب میکنم.

    زهرا زهرا (24 مرداد 1401 ساعت 17:31)

    چرا وقتی حتی از نزدیک ماشین هارو ندیدین میاین نظر میدین. نه پس، مردم برن دنا بخرن که نه کیسه هواش باز میشه و نه آپشن خاصی داره، بعد صدسال سانروف و آینه برقی گذاشتن فکر می کنن خبریه.
    شایدم مردم باید یه میلیارد پول بدن برن یه تویوتا 2008 بخرن که سیصدتا کار کرده و نه دیگه قیافه براش مونده نه راه میره، از فرداشم هرروز برن تعمیرگاه.
    اول فکر کنید بعد حرف بزنید

    Rana Rana (30 مرداد 1401 ساعت 11:19)

    والا چند روز پیش تو اتوبان یه چری 5با چهار نفر سرنشین چپ کرده بود حتی یک قطره خون از دماغ هیچ کدومشون نیومده بود ماشین فقط رنگش اینم فقط یکمی از سقفش که کشیده شده بود رو زمین رفته بود شیشه جلوش شکسته بود
    خیلی تعجبی بود که اینهمه بدگویی از خودروهای چینی ولی ما به چشم این تصادف رو دیدیم
    پس شمام برو همون آهن پاره های دنا و تارا و.....رو بخر ????????????