1. خانه
  2. خودروها
  3. رنو
  4. ساندرو استپ وی
  5. اتوماتیک (1395-1398)

رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک 1395-1398

Renault Sandero Stepeway Automatic 1395-1398

مشخصات کلی

  • 122,700,000 (تومان)
  • 182,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
اتوماتیک
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
هاچ بک
1598 cc
بنزین سوز
4
اتوماتیک
8 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودرو

ساندرو استپ وی در 2 مدل اتوماتیک و دنده ای تولید می شود. استپ وی مدل کراس ساندور معمولی است و از نظر فنی تفاوتی با ساندرو ندارد.

مدیا گالری

نظرات کاربران
  • صادق 17 مرداد 1398 ساعت 16:08

    بیریخت ترین مثلا شاسی بلند خودروسازی حاضر۱۳۰۸

  • علی 7 مرداد 1398 ساعت 15:01

    خدا قسمت هر کسی هرچی آرزو داره بکنه ما یه ساندرو استپ وی اتومات رو سال ۹۶ ثبت نام کردم ۹۸تحویل گرفتم دوستان برای مقایسه و نقد هر ماشینی بایس اون ماشین رو سوار شی بعد نظر بدی درسته این ماشین کم آپشنه ولی توی مسافرت توی جاده های پر از چاله چوله و آسفالت های مثل کوهان شتر خودشو نشون میده توی سبقتهای بالای ۱۲۰ زمانی که پلیس میگه بزن کنار۱۵۰ تا میرفتی خودشو نشون میده میگی واقعا خودشو نشون مهم آپشن نیست در ایران ما مهمترین چیز حفظ جون و خراب نشدن ماشینه

  • محمود حریری 27 خرداد 1398 ساعت 10:54

    سلام . در وهله اول باید هر خودرویی را با هم کلاسهای خودش مقایسه کرد (دقت بفرمایید ، هم کلاس و نه هم قیمت . چون در بازار انحصاری ایران قیمتها شدیدا غیر واقعی هستند ) .دوستان عزیز دقت بفرمایید که توجه به برند ، توجه به کیفیت است و از اینرو نباید رنو را با برلیانس و سایر خودروهای چینی مقایسه نمود . باعث تعجب است که دوست عزیزی که به قول خودشان اولین بار است که داشبورد ساندرو را میبینند ، بدون سوار شدن ، رانندگی و سایر تست های فنی ، کیفیت این خودرو را نازل میبینند . باید از ایشان پرسید که شاخص لوکس بودن از نظر ایشان چیست ؟ وجود آپشن های متعدد و بی کیفیت ؟ بنده تعصبی ندارم اما تجربیات خودم را عرض میکنم . من در شهریور 86 اولین لوگان ( L90 ) عرضه شده را خریدم . چون قبل از عرضه ثبت نام کرده بودم، بعلت عدم آگاهی مدل E1 را بعد از 2 سال با مدل E2LP عوض کردم . 9 سال این خودرو را سوار شدم و بجز موارد سرویس ، تنها موردی که به تعمیرگاه مراجعه کردم برای تعویض سیم کلاچ بود که اینهم بنوعی مصرفی تلقی میشود .فقط و فقط بعلت آسیب دیدگی زانو و نیاز به خودرو گیربکس اتوماتیک و کیفیت مناسب خودروهای رنو ، از مردادماه 97 یک دستگاه ساندرو استپ وی خریداری کردم که از آن بسیار راضی هستم . قبول دارم که خودروهای میان رده رنو واجد آپشن های فریبنده نیستند ، بهمین علت مولتی مدیا ، دوربین عقب ، کروزکنترل ، پاورویندوز و چند مورد جرئی دیگر را به آن افزودم . امیدوارم که این خودرو هم مانند خودرو قبلی سالها بدون مشکل برایم کار کند . در مقابل ، چند تن از دوستان و خویشاوندان نزدیک که خودروهای چینی دارند از کیفیت قطعات و مهمتر از آن از کمبود لوازم یدکی و مصرفی بسیار گلایه مند هستند

اضافه کردن نظر

اطلاعات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک 1395-1398
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده سایپا یدک

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه هاچ بک
  • کلاس اتومبیل B Segment
  • وزن 1193
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 185/65 R 15
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 185/65 R 15

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1598 cc
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • ظرفیت باک 50 لیتر لیتر
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 65.6 اسب بخار بر لیتر

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده اتوماتیک
  • تعداد دنده (جلو) 4
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی تهویه شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کاسه ای

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو مستقل مک فرسون با بازوی جناقی
  • تعلیق عقب مدل پیچشی با مقطع H و فنر مارپیچ
  • نوع سیستم فرمان دنده شانه ای ، تقویت کننده هیدرولیکی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 11.5 ثانیه
  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت 8 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 4
  • ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP 3

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) کیسه هوای راننده - کیسه هوای سرنشین جلو بهمراه سوئیچ غیرفعال نمودن
  • سیستم های پایداری و کمک راننده ترمز ضدقفل ABS بهمراه توزیع الکترونیکی ترمز
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضد سرقت (Immobilizer) - کمربند ایمنی سه نقطه ای برای سرنشین های ردیف عقب
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی
  • سیستم صوتی و تصویری کنترل سیستم صوتی زیر فرمان - سیستم صوتی (رادیو + سی دی (پخش فشرده)+USB+4 بلندگو)
  • سیستمهای مولتی مدیا کامپیوتر اطلاعات سفر
  • سیستم صندلیهای جلو پشت سری بالشتی ردیف جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سیستم آیینه ها آینه های جانبی برقی مجهز بهمراه گرمکن - آینه های جانبی همرنگ بدنه
  • سیستم شیشه ها شیشه بالابر برقی جلو و عقب - برف پاک کن و شیشه شور عقب به همراه مه زدا
  • سیستم روشنایی جلو چراغ مه شکن جلو
  • سیستم روشنایی عقب چراغ مه شکن عقب
  • سنسورهای پیش فعال قفل مرکزی بهمراه کنترل از راه دور
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • صادق صادق (17 مرداد 98 ساعت 16:08)

    بیریخت ترین مثلا شاسی بلند خودروسازی حاضر۱۳۰۸

  • علی علی (7 مرداد 98 ساعت 15:01)

    خدا قسمت هر کسی هرچی آرزو داره بکنه
    ما یه ساندرو استپ وی اتومات رو سال ۹۶ ثبت نام کردم ۹۸تحویل گرفتم دوستان برای مقایسه و نقد هر ماشینی بایس اون ماشین رو سوار شی بعد نظر بدی
    درسته این ماشین کم آپشنه ولی توی مسافرت توی جاده های پر از چاله چوله و آسفالت های مثل کوهان شتر خودشو نشون میده
    توی سبقتهای بالای ۱۲۰
    زمانی که پلیس میگه بزن کنار۱۵۰ تا میرفتی خودشو نشون میده میگی واقعا خودشو نشون
    مهم آپشن نیست
    در ایران ما مهمترین چیز حفظ جون و خراب نشدن ماشینه

  • محمود حریری محمود حریری (27 خرداد 98 ساعت 10:54)

    سلام . در وهله اول باید هر خودرویی را با هم کلاسهای خودش مقایسه کرد (دقت بفرمایید ، هم کلاس و نه هم قیمت . چون در بازار انحصاری ایران قیمتها شدیدا غیر واقعی هستند ) .دوستان عزیز دقت بفرمایید که توجه به برند ، توجه به کیفیت است و از اینرو نباید رنو را با برلیانس و سایر خودروهای چینی مقایسه نمود . باعث تعجب است که دوست عزیزی که به قول خودشان اولین بار است که داشبورد ساندرو را میبینند ، بدون سوار شدن ، رانندگی و سایر تست های فنی ، کیفیت این خودرو را نازل میبینند . باید از ایشان پرسید که شاخص لوکس بودن از نظر ایشان چیست ؟ وجود آپشن های متعدد و بی کیفیت ؟
    بنده تعصبی ندارم اما تجربیات خودم را عرض میکنم . من در شهریور 86 اولین لوگان ( L90 ) عرضه شده را خریدم . چون قبل از عرضه ثبت نام کرده بودم، بعلت عدم آگاهی مدل E1 را بعد از 2 سال با مدل E2LP عوض کردم . 9 سال این خودرو را سوار شدم و بجز موارد سرویس ، تنها موردی که به تعمیرگاه مراجعه کردم برای تعویض سیم کلاچ بود که اینهم بنوعی مصرفی تلقی میشود .فقط و فقط بعلت آسیب دیدگی زانو و نیاز به خودرو گیربکس اتوماتیک
    و کیفیت مناسب خودروهای رنو ، از مردادماه 97 یک دستگاه ساندرو استپ وی خریداری کردم که از آن بسیار راضی هستم . قبول دارم که خودروهای میان رده رنو واجد آپشن های فریبنده نیستند ، بهمین علت مولتی مدیا ، دوربین عقب ، کروزکنترل ، پاورویندوز و چند مورد جرئی دیگر را به آن افزودم . امیدوارم که این خودرو هم مانند خودرو قبلی سالها بدون مشکل برایم کار کند .
    در مقابل ، چند تن از دوستان و خویشاوندان نزدیک که خودروهای چینی دارند از کیفیت قطعات و مهمتر از آن از کمبود لوازم یدکی و مصرفی بسیار گلایه مند هستند

  • کریم کریم (16 فروردین 98 ساعت 20:45)

    بدون هیچ آپشنی فک کنم یه کم ایراد از مردمه که حاضرن بخرن

  • علی علی (11 آبان 97 ساعت 06:37)

    اره خدایی خوب گفتی آقای "علی سام" ،منم درک نمیکنم مردم برا چی حاضر هستن 130 میلیون پول بی زبون رو بدن برای این ماشین. امروز برا اولین بار داخلش رو دیدم. باورم نمیشد !!!! داشبردش مثل پرایده!!!! راستش من خیلی تخصص ندارم، در حد یک مصرف کننده ترجیح میدم یه ماشین مدل پایین تر ، اما لوکس تر بگیرم با این قیمت. دوستانی که توی نظرات گفته بودن این ماشین رو میخوان، لطفا توضیح بدن چرا حاضر هستن 130 میلیون پول بدن برای این ماشین. یعنی فقط برند "رنو" باعث این استقبال شده؟؟؟

    Shahin Shahin (13 تیر 98 ساعت 14:41)

    خب معلومه که تخصص نداری. اگه داشتی که داشبورد پراید 2 میلیونی قوطی کبریت رو با ساندور مقایسه نمیکردی. منظورت از ماشین مدل پایین تر و لوکس تر پرایده؟؟ یا پیکان وانت!؟ شایدم ماشین های چینی یه بار مصرف لنگه ی خودت. مردمی که 130 تومن یا بیشتر میدن به ساندرو حداقل عقل دارن که 70 تومن نمیدن به ماشین های چینی فقط بخاطر اینکه ارزونه و به فکر خرج های تعمیر بعد از خرید هم هستن.

  • علی سام علی سام (17 مرداد 97 ساعت 14:56)

    نمیدونم مردم چرا عاشق این ماشینن نه سانروف داره نه کی لوس داره نه مولتی مدیا داره موتورشم که سینه زنجیر نیست کیربکسم که قدیمیه فرمانشم هم برقی نیست پاور میندوزم که نداره کلا سیستمش مال دهه ۷۰ میلادیه.به نظرم برلیانس ۳۳۰ اتومات که همه چی داره صد شرف داره به این ماشین کشاورزی.

    Shahin Shahin (13 تیر 98 ساعت 14:30)

    همین ماشین کشاورزی می ارزه به صد تا ماشین چینی آشغال یه بار مصرف و زشت و اون برلیانس بدرد نخوری که فقط تو لیاقت نسشتن توشو داری