1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی رنو ساندرو فیس لیفت، اما فعلا برای برزیل + تصاویر

معرفی رنو ساندرو فیس لیفت، اما فعلا برای برزیل + تصاویر

17 مرداد 1398
  • 1

کمپانی خودروسازی رنو برای بهبود موقعیت رنو ساندرو و لوگان در بازار برزیل، یک نسخه فیس لیفت از آنان معرفی کرد.

نسل دوم رنو ساندرو و لوگان برای اولین بار در سال 2012 میلادی معرفی شد و مدل های اروپایی آن سال 2016 راهی بازار شدند، با این حال کمپانی خودروسازی رنو برای بهبود موقعیت این دو برند در کشور برزیل و قطعا دیگر بازارهای خود، یک نسخه فیس لیفت از هر دو خودروی رنو ساندرو و لوگان معرفی کرده است که در مشخصات خود پیشرفت های قابل قبولی داشته اند و این تغییرات شامل زیرمجموعه های این برند، یعنی رنو ساندرو RS وهمچنین استپ وی نیز خواهد شد.

1.jpg
در نسخه های فیس لیفت، شرکت خودروسازی رنو همانند رنو مگان به چراغ های LED در جلو و عقب اتومبیل اشاره کرده است و اصلاحات محدودی هم بر روی بدنه اتومبیل ایجاد شده تا عقب اتومبیل بزرگ تر از قبل به نظر برسد. علاوه بر این، با ورود به داخل کابین هم متوجه روکش های پارچه ای استاندارد با کیفیت بالا خواهید شد و بر روی نسخه "ساندرو استپ وی" نیز روکش های چرمی مصنوعی بکار گرفته شده است. به نظر می رسد که غربیلک فرمان اتومبیل هم از خودروی رنو داستر قرض گرفته شده است.

2.jpg

نسخه های فروخته شده در بازار برزیل مجهز به یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی خواهند بود که از ویژگی های منحصربه فرد آن می توان به دوربین دید عقب و همچنین قابلیت های اتصال اپل کارپلی و آندروید اوتو اشاره داشت.

6.jpg
با این حال، مشتریان برزیلی می توانند یک گیربکس اتوماتیک CVT از نوع X-Tronic تنها بر روی موتور 1.6 لیتری 115 اسب بخاری داشته باشند، این درحالیست که مدل های اروپایی یک گیربکس دستی و یا اتوماتیک ارزان قیمت دارد و انتخاب شما تنها یک موتور 1 لیتری سه سیلندر 79 اسب بخاری خواهد بود، اما مشتریان برزیلی تنها مردمان جهان هستند که می توانند نسخه RS رنو ساندرو را داشته باشند و علاوه بر تغییرات ظاهری در نسخه جدید، می توانند همچنان یک موتور 2 لیتری توربوشارژر 143 اسب بخاری با جعبه دنده دستی و برخی ارتقاهای شاسی را داشته باشند.

5.jpg

 4.jpg



نظرات

  • آزاد آزاد (18 مرداد 1398 ساعت 08:00)

    اینها خودروهای اقتصادی مردم در کشورهای ***** که قیمتهای پایینی دارن.نه مثل ما بدبختا که به اجبار و باید پول تویوتارو بدیم به پراید با امکانات35سال پیش