1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ورود ساندرو استپ وی هیبریدی سال آینده به بازار +عکس

ورود ساندرو استپ وی هیبریدی سال آینده به بازار +عکس

10 آذر 1398
  • 0

با ورود به یک نسل جدید، خودروی اقتصادی رنو ساندرو استپ وی نیز تحولی بزرگ خواهد داشت و قرار است که سال آینده را با سیستم محرک هیبریدی آغاز کند.

شرکت خودروسازی داچیا در حال کار بر روی نسل سوم رنو ساندرو براساس پلتفرم مشترک CMF-B رنونیسان است که از این پلتفرم برای طراحی و ساخت نسل جدید رنو کلیو، نسل دوم رنو کپچر و همچنین نسل جدید نیسان جوک استفاده شده است. حال باتوجه به این شرایط نسل بعد رنو ساندرو می تواند پیشرانه های بیشتری دریافت کند، بویژه یک سیستم محرک هیبریدی که برای سال آینده تایید شده و قرار است که این خودرو و نسخه جانبی "ساندرو استپ وی" سال آینده را با سیستم محرک هیبریدی در نسل جدید خود آغاز کند.

ورود ساندرو استپ وی هیبریدی سال آینده به بازار.jpg
به گفته منابع خبری، این نسخه همچنان اقتصادی خواهد بود و از ارزان ترین معماری برای ساخت این خودرو استفاده خواهد شد، ولی در کنار جدیدترین ویژگی های فناوری و یک طراحی بسیار خوب که مشتریانش را به بهترین شکل ممکن حمایت کند، هرچند پیش بینی می شود که امکانات رفاهی بویژه سیستم سرگرمی جدید اتومبیل چندان سخاوتمندانه نباشد و در کنار سیستم محرک هیبریدی خفیف، همچنان گزینه های استاندارد بنزینی و دیزلی هم در دسترس کاربران قرار گیرد.

 ساندرو استپ وی هیبریدی سال آینده به بازار.jpg

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی خودرو در دسترس نیست، اما گفته می شود که بر روی نسل جدید رنو ساندرو نباید انتظار موتورهای قبل 130 اسب بخاری بنزینی و یا 115 اسب بخاری دیزلی را داشته باشیم و بجای آنان یک موتور بنزینی 75 و 100 اسب بخاری در کنار یک موتور دیزلی 85 اسب بخاری فعالیت خواهند کرد. برای سیستم محرک هیبریدی اتومبیل هم یک موتور 1.6 لیتری بنزینی در کنار یک موتور الکتریکی نه چندان قوی پیش بینی شده است که خروجی ترکیبی آن به چیزی حدود 140 اسب بخار خواهد رسید که برای تایید آن باید تا نسخه نهایی و معرفی رسمی اتومبیل صبر کنیم.

ورود ساندرو استپ وی هیبریدی به بازار.jpg
طبق گزارش ها، نسل جدید رنو ساندرو تابستان سال آینده وارد بازار خواهد شد و اولین معرفی و نمایش عمومی آن هم در نمایشگاه بین المللی پاریس 2020 پیش بینی شده است، دقیقا جایی که خودروی نسل سوم داچیا لوگان به طور رسمی معرفی خواهد شد.



نظرات