1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. رنو
  4. ساندرو استپ وی
  5. اتوماتیک (1395-1399)

رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک 1395-1399

Renault Sandero Stepeway Automatic 1395-1399

اطلاعات کلی

  • تعیین نشده
  • 519,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
اتوماتیک
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
هاچ بک
1598 سی سی
بنزین سوز
4
اتوماتیک
8 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودرو

ساندرو استپ وی در 2 مدل اتوماتیک و دنده ای تولید می شود. استپ وی مدل کراس ساندور معمولی است و از نظر فنی تفاوتی با ساندرو ندارد.

نظرات کاربران
  • site.users.full_name.general 26 شهریور 1399 ساعت 11:02

    من سه ساله دارم. شتابش خوبه. شتاب ثانویه هم خوبه اگر سیستم اتوماتیک رو بشناسی. هرکس سوار شده از گیربکس نرمش تعریف کرده که قابل مقایسه با ۲06 و 207 نیست. موتورش نرم و کم صداست. کیفیت ساختش بالاست و هیچی نباشه کیفیتش از تندر کمتر نخواهد بود. آپشن نداره. سانروف نداره. تهویه اتومات نداره. کروز نداره. صندلی چرمی نداره. اگر دنبال این آپشن ها هستید سراغش نیایید. ظاهرش زیباست. البته ظاهر سلیقه هست اما ندیدم کسی بگه این ماشین زشته.

  • کامی 5 شهریور 1399 ساعت 12:51

    واقعاً خیلی زشته نه ظاهر خوبی داره نه شتاب من خودم داشتم ولی راضی نبودم فروختم الان تو این قیمت ها به نظرم چانگان بخری خیلی از ساندرو بهتره امکانات بیشتر وراحتی با۱۲۴ اسب بخار

  • رضا 28 مرداد 1399 ساعت 15:54

    ماشین خوب و با کیفیتی هست ولی خب نسبت به انتظارات و تعریفهایی که شنیدم یه سر معایبی هم هست که اگه نداشت فوق العاده بود.صدای موتور خیلی و ماشین خیلی زور میزنه که از بیرون از ماشین کاملا متوجه صدای زیاد موتور میشید گریبکس هماهنگی نداره و اصلا نرم دنده عوض نمیکنه شتاب ثانوییه ماشین خیلی ضعیف و داخل ترافیک مصرف زیادی داره صندلی و کمک ماشینم خیلی خشکه و اذیت کنندس در ضمن طراحیه داخلی ماشینم اصلا خوب نیست و متریال داخلیش خیلی ضعیف شده هیچ آپشنی هم متاسفانه نداره که اگه این مشگلات حل میکردن فوق العاده بود ولی خب نسبت به رقبای خودش کیفیتش عالیه

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک 1395-1399
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده سایپا یدک

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه هاچ بک
  • کلاس اتومبیل B Segment
  • وزن 1193 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 185/65R15
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 185/65R15

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1598 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 65.6 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 50 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 10w40 A3/B3
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 SL

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده اتوماتیک
  • تعداد دنده (جلو) 4
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی تهویه شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کاسه ای

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو مستقل مک فرسون با بازوی جناقی
  • تعلیق عقب مدل پیچشی با مقطع H و فنر مارپیچ
  • نوع سیستم فرمان دنده شانه ای ، تقویت کننده هیدرولیکی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 11.5 ثانیه
  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت(بنزین) 8 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 4
  • ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP 3

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) کیسه هوای راننده - کیسه هوای سرنشین جلو بهمراه سوئیچ غیرفعال نمودن
  • سیستم های پایداری و کمک راننده ترمز ضدقفل ABS بهمراه توزیع الکترونیکی ترمز
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضد سرقت (Immobilizer) - کمربند ایمنی سه نقطه ای برای سرنشین های ردیف عقب
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی
  • سیستم صوتی و تصویری کنترل سیستم صوتی زیر فرمان - سیستم صوتی (رادیو + سی دی (پخش فشرده)+USB+4 بلندگو)
  • سیستمهای مولتی مدیا کامپیوتر اطلاعات سفر
  • سیستم صندلیهای جلو پشت سری بالشتی ردیف جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سیستم آیینه ها آینه های جانبی برقی مجهز بهمراه گرمکن - آینه های جانبی همرنگ بدنه
  • سیستم شیشه ها شیشه بالابر برقی جلو و عقب - برف پاک کن و شیشه شور عقب به همراه مه زدا
  • سیستم روشنایی جلو چراغ مه شکن جلو
  • سیستم روشنایی عقب چراغ مه شکن عقب
  • سنسورهای پیش فعال قفل مرکزی بهمراه کنترل از راه دور
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • site.users.full_name.general site.users.full_name.general (26 شهریور 99 ساعت 11:02)

    من سه ساله دارم. شتابش خوبه. شتاب ثانویه هم خوبه اگر سیستم اتوماتیک رو بشناسی. هرکس سوار شده از گیربکس نرمش تعریف کرده که قابل مقایسه با ۲06 و 207 نیست. موتورش نرم و کم صداست. کیفیت ساختش بالاست و هیچی نباشه کیفیتش از تندر کمتر نخواهد بود.
    آپشن نداره. سانروف نداره. تهویه اتومات نداره. کروز نداره. صندلی چرمی نداره. اگر دنبال این آپشن ها هستید سراغش نیایید.
    ظاهرش زیباست. البته ظاهر سلیقه هست اما ندیدم کسی بگه این ماشین زشته.

  • کامی کامی (5 شهریور 99 ساعت 12:51)

    واقعاً خیلی زشته نه ظاهر خوبی داره نه شتاب من خودم داشتم ولی راضی نبودم فروختم الان تو این قیمت ها به نظرم چانگان بخری خیلی از ساندرو بهتره امکانات بیشتر وراحتی با۱۲۴ اسب بخار

    site.users.full_name.general site.users.full_name.general (26 شهریور 99 ساعت 10:56)

    قیافه که سلیقه هست و ماشین تو خیابون فراوون مردم خودشون تصمیم میگیرن.
    اما اینکه داشته باشی و بفروشی و نری بجاش 2008 یا کپچر یا کولیوس یا سراتو بخری و بری چانگان بخری دیگه از اون حرفاست.
    حالا چانگان شما چند؟ بالاخره داری تبلیغ میکنی براش یه قیمتی هم بده!!!
    برو تو صفحه چانگان از چانگان تعریف کن. چرا میای اینجا از این ماشین بد میگی؟

  • رضا رضا (28 مرداد 99 ساعت 15:54)

    ماشین خوب و با کیفیتی هست ولی خب نسبت به انتظارات و تعریفهایی که شنیدم یه سر معایبی هم هست که اگه نداشت فوق العاده بود.صدای موتور خیلی و ماشین خیلی زور میزنه که از بیرون از ماشین کاملا متوجه صدای زیاد موتور میشید گریبکس هماهنگی نداره و اصلا نرم دنده عوض نمیکنه شتاب ثانوییه ماشین خیلی ضعیف و داخل ترافیک مصرف زیادی داره صندلی و کمک ماشینم خیلی خشکه و اذیت کنندس در ضمن طراحیه داخلی ماشینم اصلا خوب نیست و متریال داخلیش خیلی ضعیف شده هیچ آپشنی هم متاسفانه نداره که اگه این مشگلات حل میکردن فوق العاده بود ولی خب نسبت به رقبای خودش کیفیتش عالیه

  • ارمان ارمان (4 مرداد 99 ساعت 01:30)

    ماشین کاملا زشت هم عقب هم جلو هم بغل ها،کابین ساده و کسل کننده،کیفیت معمولی،۲۰۷ بخرید هم خوشگل تره هم کیفیتش بهتره قدرتش بیشتره قطعاتشم فراوونه اپشناشم فوق العاده ولی ساندرو هیچ

  • محمد محمد (29 تیر 99 ساعت 03:35)

    خواهشا کسی که نداشته نظر‌نده
    من حدود یکسالی هست‌دارم ازش استفاده میکنم
    کیفیت این ماشین عالی عالی عالی عالی
    کیفیتش درحد فوق ااعاده. طراحیش داخلیش جالب نیی اما اینقدر راضیت میکنه که قید طراحیو میزنی. هیچ وقت پشیمون نمیشید. خیلی سواری فوق العاده ای داره

  • بهزاد خلیلی بهزاد خلیلی (7 اسفند 98 ساعت 17:02)

    با سلام خدمت همگی
    من از اردیبهشت 97 خریدمش که تازه داشت گرون میشد ماشین خیلی خوبیه فقط یک سری آپشن کم داره که براش خریدم و اون چیزی که میخواستم شد(مونیتور 10اینچی،کروز کنترل،سنسور و دوربین دنده عقب،برقی کردن صندلی ها و مونیتور پشت صندلی و لاستیکش رو پتلاس 205 ترکیه ای انداختم)

  • سعيدي سعيدي (21 آذر 98 ساعت 10:48)

    دوسال استفاده مي كنم نسبت به قيمت وماشين هاي چيني

    راضيم

  • علی اصغر علی اصغر (25 آبان 98 ساعت 16:52)

    باسلام. من دوسال تمامه استپ وی اتومات دارم ازش راضی هستم. ماشین خوبیه با توجه به قیمتش

  • صادق صادق (17 مرداد 98 ساعت 16:08)

    بیریخت ترین مثلا شاسی بلند خودروسازی حاضر۱۳۰۸

  • علی علی (7 مرداد 98 ساعت 15:01)

    خدا قسمت هر کسی هرچی آرزو داره بکنه
    ما یه ساندرو استپ وی اتومات رو سال ۹۶ ثبت نام کردم ۹۸تحویل گرفتم دوستان برای مقایسه و نقد هر ماشینی بایس اون ماشین رو سوار شی بعد نظر بدی
    درسته این ماشین کم آپشنه ولی توی مسافرت توی جاده های پر از چاله چوله و آسفالت های مثل کوهان شتر خودشو نشون میده
    توی سبقتهای بالای ۱۲۰
    زمانی که پلیس میگه بزن کنار۱۵۰ تا میرفتی خودشو نشون میده میگی واقعا خودشو نشون
    مهم آپشن نیست
    در ایران ما مهمترین چیز حفظ جون و خراب نشدن ماشینه

  • محمود حریری محمود حریری (27 خرداد 98 ساعت 10:54)

    سلام . در وهله اول باید هر خودرویی را با هم کلاسهای خودش مقایسه کرد (دقت بفرمایید ، هم کلاس و نه هم قیمت . چون در بازار انحصاری ایران قیمتها شدیدا غیر واقعی هستند ) .دوستان عزیز دقت بفرمایید که توجه به برند ، توجه به کیفیت است و از اینرو نباید رنو را با برلیانس و سایر خودروهای چینی مقایسه نمود . باعث تعجب است که دوست عزیزی که به قول خودشان اولین بار است که داشبورد ساندرو را میبینند ، بدون سوار شدن ، رانندگی و سایر تست های فنی ، کیفیت این خودرو را نازل میبینند . باید از ایشان پرسید که شاخص لوکس بودن از نظر ایشان چیست ؟ وجود آپشن های متعدد و بی کیفیت ؟
    بنده تعصبی ندارم اما تجربیات خودم را عرض میکنم . من در شهریور 86 اولین لوگان ( L90 ) عرضه شده را خریدم . چون قبل از عرضه ثبت نام کرده بودم، بعلت عدم آگاهی مدل E1 را بعد از 2 سال با مدل E2LP عوض کردم . 9 سال این خودرو را سوار شدم و بجز موارد سرویس ، تنها موردی که به تعمیرگاه مراجعه کردم برای تعویض سیم کلاچ بود که اینهم بنوعی مصرفی تلقی میشود .فقط و فقط بعلت آسیب دیدگی زانو و نیاز به خودرو گیربکس اتوماتیک
    و کیفیت مناسب خودروهای رنو ، از مردادماه 97 یک دستگاه ساندرو استپ وی خریداری کردم که از آن بسیار راضی هستم . قبول دارم که خودروهای میان رده رنو واجد آپشن های فریبنده نیستند ، بهمین علت مولتی مدیا ، دوربین عقب ، کروزکنترل ، پاورویندوز و چند مورد جرئی دیگر را به آن افزودم . امیدوارم که این خودرو هم مانند خودرو قبلی سالها بدون مشکل برایم کار کند .
    در مقابل ، چند تن از دوستان و خویشاوندان نزدیک که خودروهای چینی دارند از کیفیت قطعات و مهمتر از آن از کمبود لوازم یدکی و مصرفی بسیار گلایه مند هستند

  • کریم کریم (16 فروردین 98 ساعت 20:45)

    بدون هیچ آپشنی فک کنم یه کم ایراد از مردمه که حاضرن بخرن

  • علی علی (11 آبان 97 ساعت 06:37)

    اره خدایی خوب گفتی آقای "علی سام" ،منم درک نمیکنم مردم برا چی حاضر هستن 130 میلیون پول بی زبون رو بدن برای این ماشین. امروز برا اولین بار داخلش رو دیدم. باورم نمیشد !!!! داشبردش مثل پرایده!!!! راستش من خیلی تخصص ندارم، در حد یک مصرف کننده ترجیح میدم یه ماشین مدل پایین تر ، اما لوکس تر بگیرم با این قیمت. دوستانی که توی نظرات گفته بودن این ماشین رو میخوان، لطفا توضیح بدن چرا حاضر هستن 130 میلیون پول بدن برای این ماشین. یعنی فقط برند "رنو" باعث این استقبال شده؟؟؟

    Shahin Shahin (13 تیر 98 ساعت 14:41)

    خب معلومه که تخصص نداری. اگه داشتی که داشبورد پراید 2 میلیونی قوطی کبریت رو با ساندور مقایسه نمیکردی. منظورت از ماشین مدل پایین تر و لوکس تر پرایده؟؟ یا پیکان وانت!؟ شایدم ماشین های چینی یه بار مصرف لنگه ی خودت. مردمی که 130 تومن یا بیشتر میدن به ساندرو حداقل عقل دارن که 70 تومن نمیدن به ماشین های چینی فقط بخاطر اینکه ارزونه و به فکر خرج های تعمیر بعد از خرید هم هستن.

    site.users.full_name.general site.users.full_name.general (26 شهریور 99 ساعت 11:07)

    خب شماها هستید که ماشینای بیکیفیت رو میخرین و این ماشینای اروپایی بی آپشن داشبورد پرایدی رو میذارید برای ما!
    با ماشینت خوش باش.

  • علی سام علی سام (17 مرداد 97 ساعت 14:56)

    نمیدونم مردم چرا عاشق این ماشینن نه سانروف داره نه کی لوس داره نه مولتی مدیا داره موتورشم که سینه زنجیر نیست کیربکسم که قدیمیه فرمانشم هم برقی نیست پاور میندوزم که نداره کلا سیستمش مال دهه ۷۰ میلادیه.به نظرم برلیانس ۳۳۰ اتومات که همه چی داره صد شرف داره به این ماشین کشاورزی.

    Shahin Shahin (13 تیر 98 ساعت 14:30)

    همین ماشین کشاورزی می ارزه به صد تا ماشین چینی آشغال یه بار مصرف و زشت و اون برلیانس بدرد نخوری که فقط تو لیاقت نسشتن توشو داری