1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. آمیکو
  4. آسنا
  5. دنده ای (1397-1403)

آمیکو آسنا دنده ای 1397-1403

Amico Asena Manual 1397-1403

تیپ ها
  • 1,840,000,000 (تومان)
  • 1,718,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
وانت
2378 سی سی
دوگانه سوز
4
دنده دستی
10.7 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودروآمیکو آسنا دنده ای 1397-1403

آمیکو آسنا دنده‌ای (Amico asena manual) اولین پیکاپ تولیدی شرکت ارس خودرو دیزل یا همان آمیکو است که از سال 1396 تولید آن آغاز شد.

این پیکاپ غول پیکر بر روی پلتفرم HUANGHAI N2 توسعه داده شده و شرکت آمیکو تغییراتی را در بخش های فنی این خودرو اعمال کرده تا کیفیت آسنا ارتقا پیدا کند.

 

همانطور که در صفحه مدل این خودرو اشاره شد ارس خودرو دیزل تیپ آمیکو آسنا اتوماتیک را نیز به تولید رسانده که در بعضی موارد متفاوت با این تیپ است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. برای اطلاع از ویژگی های خودرو، معرفی اجمالی و بررسی کلی می توانید به صفحه آمیکو آسنا مراجعه فرمایید.

 

تصاویر آمیکو آسنا.webp

 

تفاوت آسنا دنده ای با اتوماتیک

- موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی که توانایی تولید 143 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را داراست.

- جعبه دنده از نوع 5 سرعته دستی

-  سیستم قفل اتوماتیک دیفرانسیل 

- استفاده از قطعات دکوراتیو در قسمت داشبرد

همچنین طبق گفته مهندسان شرکت آمیکو، در این پیکاپ فول سایز از قطعات بسیار با کیفیت تری نسبت به نسخه چینی این خودرو استفاده شده تا کیفیت سواری این خودرو ارتقا پیدا کند.

به عنوان مثال جعبه دنده این پیکاپ غول پیکر محصول شرکت ZOMAX، صفحه کلاچ متعلق به شرکت Valeo فرانسه و همچنین  ترانسفر کیس الکترونیکی این خودرو نیز ساخت شرکت BorgWarner آمریکا می باشد.

 

 

امکانات و آپشن های آمیکو آسنا دنده ای 

 

- کابین فضای جادار و مناسب

- مسیریاب مجهز به نقشه کامل ایران

- چراغ های نور روز

- صندلی های چرمی

- دوربین عقب

- تنظیم برقی نور چراغها

- خروجی 12 ولت مجزا

- کنسول وسط و صفحه نمایش 7 اینچی لمسی 

- دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو 

 

قیمت آمیکو آسنا دنده‌ای

آمیکو آسنا دنده‌ای در خرداد ماه سال 1401 قیمتی حدود 970 میلیون تومان در مدل 1400 و 995 میلیون تومان در مدل 1401 دارد. همچنین نسخه های کارکرده این خودرو قیمتی مابین 630 الی 930 میلیون تومان دارند.

برای اطلاع از قیمت روز این خودرو نیز می توانید به صفحه قیمت آمیکو آسنا مراجعه کنید.

گالری آمیکو آسنا دنده ای 1397-1403

سوالات متداول

آمیکو آسنا دنده‌ای مجهز به یک موتور 2/4 لیتری تنفس طبیعی است که توانایی تولید 143 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را داراست.
این خودرو در خرداد ماه سال 1401 قیمتی حدود 970 میلیون تومان در مدل 1400 و 995 میلیون تومان در مدل 1401 دارد. همچنین نسخه های کارکرده این خودرو قیمتی مابین 630 الی 930 میلیون تومان دارند.
نظرات کاربران
  • محمد کبرایئ 19 شهریور 1400 ساعت 13:40

    درود با عرض خسته نباشید نمیدونم در بازار ایران خودرو چه گویم با این قیمت ها بسیار بالا قیمت های فضایی هستند بازار به دست دلالان و افراد سودجویان افتاده است خواستم بگم ماشین آمیکو و شاسی بلند های ایرانی بیشتر از 500 میلیون ارزش خرید نداره در بازار امروز با دلار 28 هزار تومان و آنهای می خرن برن بخرن خودتون می دونید چی می خرید ارزش 500 میلیون هم نداره

  • حسن 27 مهر 1399 ساعت 17:05

    سلام من میخام خودرو سواری دیزل بخرم امیکو اسنا دیزل بهتره یا فوتون دیزل ممنون میشم راهنمایی کنید *****

  • مه یاس 26 تیر 1399 ساعت 22:13

    من افروید بازم ینی کلا از بچگی از ماشین خیلی خوشم میومد از۱۵سالگی هم پشت ماشین نشستم الان هم ۲۰ سالمه ولی این خودرو ارزش خرید و نداره چون دیسک صفحه اش خیلی خیلی خیلی خیلی ضعیفه اگه پول این ماشینو بدی دهتا پراید بخری بهتره تا اینو بخری

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو آمیکو آسنا دنده ای 1397-1403
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده آمیکو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه وانت
  • کلاس اتومبیل Pickup Trucks
  • تعداد فضای سرنشینان 5

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 2378 سی سی
  • نوع موتور دوگانه سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی شیبدار
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 143 اسب بخار
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 200 نیوتن متر
  • ظرفیت باک 72 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 10w40 SL
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 SM

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده دنده دستی
  • تعداد دنده (جلو) 5
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو چهار چرخ محرک

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز دارای سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو دو جناغی
  • تعلیق عقب فنر شمش با دیفرانسیل یک تکه دارای قفل
  • نوع سیستم فرمان فرمان هیدرولیکی

عملکرد اتومبیل

  • مصرف سوخت ترکیبی 10.7 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) دو عدد راننده و سرنشین
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی - ایموبلایزر متصل به ECU - درب های تقویت شده - قفل محافظ زاپاس - قفل کودک دربهای عقب
  • نوع غربیلک فرمان قابل تنظیم - فرمان تمام هیدرولیک - کنترل سیستم صوتی روی فرمان
  • سیستمهای تهویه مطبوع اتوماتیک
  • سیستمهای مولتی مدیا دارای صفحه لمسی 7 اینچی، (GPS)مسیریاب مجهز به نقشه کامل ایران - پخش مکالمه صوتی موبایل - اعلام محل پارک خودرو
  • سیستم صندلیهای جلو چرمی - تنظیم صندلی راننده در 8 جهت - پشت سریهای قابل تنظیم
  • سیستم صندلیهای عقب دو عدد محفظه ابزار زیر صندلی عقب - جا لیوانی در کنسول برای سرنشین های عقب
  • سیستم آیینه ها آیینه های جانبی کرومی - آیینه های برقی راهنما دار - آینه ی الکتروکرومیک
  • سیستم شیشه ها شیشه های برقی - برف پاکن ژله ای
  • سیستم روشنایی جلو تنظیم برقی نور چراغها - چراغ های نور روز (Day light)
  • سیستم های کمک رانندگی دوربین عقب، دیفرانسیل 3 حالته دارای کمک سنگین و سبک، قبل دیفرانسیل الکتریکی خودکار
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • محمد کبرایئ محمد کبرایئ (19 شهریور 1400 ساعت 13:40)

    درود
    با عرض خسته نباشید
    نمیدونم در بازار ایران خودرو چه گویم
    با این قیمت ها بسیار بالا قیمت های فضایی هستند بازار به دست دلالان و افراد سودجویان افتاده است
    خواستم بگم ماشین آمیکو و شاسی بلند های ایرانی
    بیشتر از 500 میلیون ارزش خرید نداره در بازار امروز
    با دلار 28 هزار تومان
    و آنهای می خرن برن بخرن خودتون می دونید چی می خرید
    ارزش 500 میلیون هم نداره

  • حسن حسن (27 مهر 1399 ساعت 17:05)

    سلام
    من میخام خودرو سواری دیزل بخرم
    امیکو اسنا دیزل بهتره یا فوتون دیزل
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    *****

    امیر علی مرادعلیان امیر علی مرادعلیان (31 خرداد 1400 ساعت 13:19)

    امیکو اسنا

    امیر امیر (20 آبان 1400 ساعت 02:02)

    فوتون نونلند نخر که اسیرش میشی لوازمش گرونه و کم پیدا میشه دردسر میخای فوتون بگیر من رفتم شمال برگشتم الان سی تومن خرجش کردم

  • مه یاس مه یاس (26 تیر 1399 ساعت 22:13)

    من افروید بازم ینی کلا از بچگی از ماشین خیلی خوشم میومد از۱۵سالگی هم پشت ماشین نشستم الان هم ۲۰ سالمه ولی این خودرو ارزش خرید و نداره چون دیسک صفحه اش خیلی خیلی خیلی خیلی ضعیفه اگه پول این ماشینو بدی دهتا پراید بخری بهتره تا اینو بخری

  • Soheil Soheil (14 آذر 1398 ساعت 01:45)

    عمو من داره میگه دسیک صحفه ماشین خیلی ضعیف خرج بالا

  • محمد محمد (30 آبان 1398 ساعت 13:45)

    من علاقه ی بسیار شدید به پیکاپ دارم،از اونجاییکه ما ایرانیا پیکاپ های آمریکاییو فقط تو خواب باید ببینیم ولی یکی از اینا هم اگه باشه خودش نعمته،ولی متاسفانه نه پولشو دارم نه پارکینگشو ????

  • Sajad Sajad (16 مهر 1398 ساعت 18:47)

    من ثبت نام کردم یعنی برم لغو کنم

    یاشار یاشار (11 آبان 1398 ساعت 22:33)

    عزیز اگر بخوای و هنوز کنسل نکردی من ازت میخرم

    میلاد میلاد (2 آذر 1399 ساعت 22:10)

    چند ثبت نام کرده بودین

  • سلام صابر سلام صابر (10 تیر 1398 ساعت 13:17)

    این خودرو که کلا دیزلی نیست خود شرکت سازنده توی سایتش هم نزده دیزلی

  • امیر امیر (12 شهریور 1397 ساعت 14:04)

    جالب آماری است که در بالای ستون منتشر میشود
    از کسانی که هر ماشینی را داشتند و دارند و میخواهند
    در هر ماشینی که میبینیم چند صد نفر داشتنش و چند صد نفر دارندش !
    یارو پراید هم نداره میاد تو سایت و میزنه - مازراتی- داشتم بی ام و - دارم -بنز - میخوام

    خدایا این الکی خوش بودن ما را ازمون نگیر

خودروهای هم رده