1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اطلاعات جدیدی از فورد موستانگ 2018 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از فورد موستانگ 2018 منتشر شد

22 تیر 1396
  • 0

هنوز اطلاعات کاملی از فورد موستانگ 2018 منتشر نشده اما تصاویر منتشر شده از راهنمای سفارش آن که این هفته به صورت آنلاین درز کرده است برخی اطلاعات این خودرو را ارائه می دهد.

در این اطلاعات درز کرده هنوز قدرت موتورهای 2.3 لیتری اکوبوست چهار سیلندر و 5.0 لیتری Coyote V8 مشخص نیست اما اعلام شده که کارخانه تولید موستانگ بسته های ارتقایی و آپشن هایی خاص را برای این خودرو ارائه کرده است.

 اطلاعات جدیدی از فورد موستانگ 2018  منتشر شد

فورد پنج بسته ارتقایی را بسته به نیرومحرکه های این خودرو ارائه خواهد داد که شامل اکوبوست پرمیوم Pony، اکوبوست Wheel and Stripe، اکوبوست پرفورمانس، GT پرفورمانس و Black Accent است.

بسته ارتقایی پرمیوم Pony، جلوپنجره ای با رنگ روشن را شامل می شود که بسته به رنگ بدنه در کنار نوارهای کناری به رنگ سفید یا آبنوس قرار دارد. این بسته ارتقایی پرمیوم هم چنین لوگوی اسب سه بخشی، تزئنیات کرومی و رینگ های آلومینیومی پولیش شده 19 اینچی را شامل می شود.

بسته ارتقایی Wheel and Stripe این خودرو مجموعه جدیدی از رینگ ها را به همراه نوارهای روی گلگیر به رنگ آبنوس یا نقره ای بسته به رنگ بدنه به همراه دارد.

 اطلاعات جدیدی از فورد موستانگ 2018  منتشر شد

موستانگ اکوبوست مدل 2018 هم چنین با بسته ارتقایی پرفورمانس، عملکرد بهتری نیز خواهد داشت. این بسته ارتقایی از نظر ظاهری شامل باله عقب جدید و مجموعه رینگ های 19 اینچی 255-section است. این بسته از نظر فنی شامل تنظیم شاسی های جدید، کنترل ثبات کالیبره شده، ساختار متفاوت EPAS و ABS و رادیاتوری بزرگ تر است.

بسته ارتقایی GT پرفورمانس این خودرو نیز اصلاحاتی مشابه با برخی تغییرات قابل توجه را به همراه دارد. این بسته GT از تایرهای 255 در جلو و 275 در عقب و رینگ های 19 اینچی بهره میبرد. این بسته ارتقایی GT به منظور کمک به بهبود سواری و جابه جایی دارای مجموعه ای از کالیپرهای ترمز جلوی 6 پیستون برمبو، strut-tower و K-braces، کمک فنرهای جلوی سنگین و میل لنگ عقب بزگر تر است. مدل های دارای بسته ارتقایی پرفورمانس از نظر ظاهری با باله عقب و اسپلیتر جلوی متمایز شناخته می شوند.

در عین حال، بسته ارتقایی Black Accent شامل رینگ های 19 اینچی مشکی، اسپویلر در صندوق عقب مشکی، لوگوهای مشکی و سقف مشکی شده است.

بسته ارتقایی داخلی کربن اسپرت نیز کابین این خودرو را با تجهیزات کربنی، اهرم دنده کربنی و صندلی ها و تزئینات روی در آلکانترا تکمیل می کند.



نظرات