1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کیا پیکانتو X-Line با ظاهر یک کراس اوور!!

کیا پیکانتو X-Line با ظاهر یک کراس اوور!!

16 شهریور 1396
  • 0

پیکانتو در مدل X-Line ظاهر کراس اوور مانندی پیدا کرده است و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت حضور خواهد داشت.

???کیا پیکانتو X-Line با ظاهر یک کراس اوور

کیا اعلام کرده است که یک نسخه جدید به پیکانتو اضافه می کند که ظاهر کراس اوور مانندی دارد و نام X-Line را برای آن انتخاب کرده است. قبل از این که فروش این مدل جدید تا پایان امسال شروع شود، هفته آینده در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به معرض دید عموم گذاشته می شود. ویژگی های کراس اوور این خودرو به واسطه روکش مشکی جذاب، ورقه های زیر سپر جلو و عقب و همچنین افزایش ارتفاع خود را نشان می دهند. باید اشاره کرد که ارتفاع آن 15 میلی متر بلندتر از مدل های معمولی پیکانتو می باشد.

???کیا پیکانتو X-Line با ظاهر یک کراس اوور

پکیج های رنگ متفاوت، بدنه خودرو را در بر می گیرند. همچنین رنگ های نقره ای و سبز لیمویی در جلوپنجره و دور مه شکن ها به چشم می خورد.
در زیر کاپوت، پیکانتو X-Line مجهز به موتور توربوشارژ 1 لیتری 3 سیلندر بنزینی با قدرت 99 اسب بخار و گشتاور 172 نیوتن متر می باشد. برای اولین بار از موتور نسل جدید 1 لیتری T-GDI در پیکانتو استفاده شده است. صفر تا 100 کیلومتر را در 10.1 ثانیه طی می کند، مصرف سوخت آن 3.7 لیتر در 100 کیلومتر و خروجی دی اکسید کربن آن 104 گرم در هر کیلومتر است.

کیا قصد دارد که موتور 1 لیتری T-GDI را در خط تولید مدل های GT نیز به کار بگیرد؛ با این حال زمان مشخصی از طرف شرکت اعلام نشده است. انتظار می رود که پیکانتو X-Line را در سه ماهه پایانی سال 2017 در نمایشگاه های خودرو مشاهده کنیم.
کیا پیکانتو به عنوان یک خودرو اقتصادی شهری به شمار می رود. فکر می کنید که پیکانتو X-Line نسخه جذاب تری نسبت به مدل معمولی است؟



نظرات