1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تولید نسل جدید سیتروئن C4 و C5 تأیید شد

تولید نسل جدید سیتروئن C4 و C5 تأیید شد

7 خرداد 1397
  • 0

علیرغم تجربه فروش نسبتاً بالا، سیتروئن C4 کاکتوس دقیقاً به عنوان جانشین هاچبک C4 مطرح نبوده است. در واقع به نظر می‌رسد این خودروساز فرانسوی در حال برنامه‌ریزی برای تولید نسل جدید این خودروی کامپکت برای بازار اروپا می‌باشد.

 تولید نسل جدید سیتروئن C4 و C5 تأیید شد

این خودرو به جنگ دوباره رقبایی همچون فولکس‌واگن گلف، فورد فوکوس، رنو مگان، اوپل آسترا و دیگر خودروهای کلاس کامپکت ها خواهد رفت و بنا به گزارش اتو ویک پس از سال 2020 وارد بازار خواهد شد.

 تولید نسل جدید سیتروئن C4 و C5 تأیید شد

مدیرعامل سیتروئن خانم لیندا جکسون می‌گوید:
اهمیت C4 به ویژه در اروپا بالا بوده و ما نیازمند خودرویی در این کلاس هستیم بنابراین نسل جدید این خودرو عرضه خواهد شد.

با این وجود از آنجایی که نسل قبلی C4 از پلتفرم و قطعات فنی مشترک با پژو 307 و 308 بهره می‌برد، به احتمال زیاد نسل جدید نیز همین روش را ادامه خواهد داد. همچنین جدیدترین نسل پژو 308 قطعاً با نیروی تازه جایگزین نسل فعلی که از سال 2013 در بازار حضور دارد خواهد شد بنابراین احتمالاً هر دو خودرو در یک تاریخ معرفی می‌شوند.

 تولید نسل جدید سیتروئن C4 و C5 تأیید شد

سیتروئن علاوه بر تولید نسل جدید هاچبک C4 در حال برنامه‌ریزی برای تولید نسل جدید C5 نیز می‌باشد. C5 در ایران نیز عرضه شد اما به موفقیت چندانی دست نیافت، هرچند از نظر طراحی و تکنولوژی‌های بکار رفته خودروی نسبتاً قابلی بود. این خودروی حاضر در کلاس D اروپا بنا به گفته‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای در بازار چین داشته و البته در دیگر بازارها نیز حضور خواهد داشت.

سیتروئن قبلاً معماری خاص این محصول را با معرفی نسل جدید پژو 508 داشته است.

 تولید نسل جدید سیتروئن C4 و C5 تأیید شد

منبع پدال


نظرات