1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از نسل جدید ولوو S60 با تغییرات اساسی + تصاویر

رونمایی از نسل جدید ولوو S60 با تغییرات اساسی + تصاویر

3 تیر 1397
  • 2

نسل جدید ولوو S60 با طراحی کاملا جدید و متفاوت نسبت به قبل، اما کاملا آشنا برای مخاطبان رونمایی شد.

بعد از انتشار یک تصویر پیش نمایش در روزهای گذشته، در نهایت شرکت خودروسازی ولوو نسل جدید خودروی سدان "ولوو S60" را معرفی کرد که نسبت به نسل قبل خود کاملا متحول شده و حالا نسل جدید طراحی ولوو را دریافت کرده است که می‌تواند تاثیر بسیار بالایی در بازاریابی بهتر این اتومبیل و فروش بالاتر آن داشته باشد. اما همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، نسل جدید ولوو S60 یک طراحی کاملا آشنا داشته و قبل از آن بر روی خودروی نسل جدید "ولوو V60" مورد استفاده قرار گرفته است که می‌توانید باتوجه به تصاویر ارائه شده از اتومبیل، با طراحی جدید و شباهت‌های آن با خودروی استیشن "ولوو V60" آشنا شوید.

 رونمایی از نسل جدید ولوو S60 با تغییرات اساسی + تصاویر

برای طراحی و ساخت نسل جدید ولوو S60، شرکت سازنده از همان پلتفرم ولوو V60 تحت عنوان "SPA" استفاده کرده است و همین موضوع باعث شده تا امکان استفاده از موتورهای T5، T6 و یا حتی موتور قدرتمند T8 بر روی این اتومبیل وجود داشته باشد.

 رونمایی از نسل جدید ولوو S60 با تغییرات اساسی + تصاویر

به طور دقیق‌تر، موتور بنزینی T5 با قدرت 250 اسب بخاری عرضه خواهد شد که نیروی آن تنها به سمت چرخ‌های جلو ارسال می‌شود و با انتخاب پیشرانه T6، می‌توانید قدرت بیشتر 316 اسب بخاری داشته باشید و نیروی موتور را به سمت تمامی چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال کنید.

 رونمایی از نسل جدید ولوو S60 با تغییرات اساسی + تصاویر

در نسل قبل شرکت خودروسازی ولوو با استفاده از پیشرانه T6 با توربوشارژرهای دوقلو، می‌توانست حداکثر قدرت 340 اسب بخاری تولید کند، اما در نسل جدید ولوو S60 با استفاده از پیشرانه قدرتمند T8 توربو دوقلو، می‌توان به خروجی قدرت 400 اسب بخاری دسترسی پیدا کرد و نیروی مورد نظر را به تمامی چرخ‌ها ارسال کرد.

 رونمایی از نسل جدید ولوو S60 با تغییرات اساسی + تصاویر

همانند خودروی استیشن ولوو V60، نسخه سدان S60 هم به یک سیستم سرگرمی 9.5 اینچی استاندارد در داخل کابین مجهز شده است و می‌توان با استفاده از قابلیت‌های "اپل کارپلی" و همچنین "آندروید اتو"، تلفن همراه هوشمند خود را به اتومبیل متصل کرد. علاوه بر این‌ها، سیستم ترمز اضطراری اتومبیل تبدیل به یک گزینه استاندارد شده و از دیگر ویژگی‌های ایمنی اتومبیل می‌توان به سیستم هشدار خروج از خط، هشدار ترافیکی در عقب و همچنین به سیستم قابل سفارش کمک راننده اشاره داشت که تا سرعت 130 کیلومتر بر ساعت می‌تواند هدایت فرمان، شتاب و همچنین ترمز را برعهده بگیرد که به نوعی حکم یک سیستم رانندگی نیمه مستقل را خواهد داشت.

 رونمایی از نسل جدید ولوو S60 با تغییرات اساسی + تصاویر

در سال 2019 میلادی، نسخه استیشن ولوو V60 در خط تولید کارولینای جنوبی ولوو قرار می‌گیرد و این انتظار وجود دارد که نسخه سدان اتومبیل هم چندماه بعد از آن تولید شود. درادامه گفتنی است که خودروی نسل جدید ولوو S60 با حداقل قیمت 35 هزار و 800 دلار در مدل T5 و همچنین با حداکثر قیمت 55 هزار و 400 دلار برای مدل قدرتمند T8 به مشتریان عرضه خواهد شد.



نظرات

  • فری فری (3 تیر 1397 ساعت 15:14)

    بنظرم استیلش مثل بنز و بی ام و هست.

  • vahid vahid (3 تیر 1397 ساعت 13:17)

    چه فایده!!!!!!!!نه تو ایران میاد اگرم بیاد ما نمتونیم بخریمش!!!!!!!دم مسئولین عزیزمان گرممم...