1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هیوندای الانترا 2019 با ظاهری جدید معرفی شد

هیوندای الانترا 2019 با ظاهری جدید معرفی شد

3 شهریور 1397
  • 0

خودروی هیوندای النترا مدل 2019 با تغییر و تحولات چشمگیری از لحاظ طراحی ظاهری و فنی راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

نسل جدید هیوندای الانترا رسما معرفی شد



به گزارش دیجیتال ترند، خودروی سدان اسپرت هیوندای النترا که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی با قدرت و زیبایی تمام قدم به عرصه رقابت با سایر سدان های موجود در بازارهای جهانی گذاشت، حالا به نظر می رسد که مدل ۲۰۱۹ آن با تغییرات قابل ملاحظه ای در سه ماهه پایانی، پاییز سال جاری ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد و به نمایندگی های فروش هیوندای موتورز ورود پیدا خواهد کرد.

سبک طراحی هیوندای النترا ۲۰۱۹ همانند نسل کنونی این خودروست که در سال ۲۰۱۶ میلادی یعنی دو سال پیش معرفی شد. این سدان کامپکت با تغییرو تحولات جدیدی همچون کاپوت، گلگیرهای جلو، جلوپنجره مشبک، سپر و چراغ‌های جلو روبرو شده است که موجب شده است شکل ظاهری آن تیزپا و جدیدتر شود. در قسمت عقب خودرو نیز که شامل سپر عقب، چراغ‌های عقب، صندوق عقب و محل نصب پلاک می شود، تغییراتی ایجاد شده است به گونه ای که طراحان هیوندای تصمیم گرفته اند محل نصب پلاک خودرو را به سپرهای النترا منتقل کنند.

این در حالیست که تغییرات داخلی خودرو اندکی کمتر از تحولات ظاهری و بیرونی آن است. بهرحال النترا ۲۰۱۹ از کنترل سیستم های گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع هوا، در کنار نمایشگرهای اطلاعاتی و سرگرمی بهره می برد. سیستم صوتی و رنگی ۵ اینچی آن نیز بعنوان گزینه استاندارد و ۸ اینچی مجهز به اپلیکیشن‌های اندروید اتو و اپل کارپلی است.

هیوندای همچنین از فناوری های مربوط به افزایش ایمنی خودرو نیز بهره بیشتری گرفته و آنها را ارتقا داده است تا جان سرنشینان و راننده خودرو را از خطر بروز تصادفات خطرناک حفظ کند. این فناوری ها شامل سیستم پیشگیری از برخورد با جلو، جلوگیری از خروج از خطوط و هشدار به توجه راننده می شود که البته در نسخه کاملتر این خودرو، قابلیت های پیشرفته‌تری نظیر سیستم تشخیص عابرپیاده و دستیار خروج ایمن (Safe Exit Assist) نیز برای افزایش ایمنی راننده و سرنشینان خودرو اضافه شده است.

نسل جدید هیوندای الانترا رسما معرفی شد

نسل جدید هیوندای الانترا رسما معرفی شد

نسل جدید هیوندای الانترا رسما معرفی شد



نظرات