1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار اولین تیزر آئودی R8 فیس‌ لیفت 2019

انتشار اولین تیزر آئودی R8 فیس‌ لیفت 2019

11 آبان 1397
  • 0

دومین نسل آئودی R8 با تغییرات مهمی همراه شده و انتظار می‌رود پیش از پایان سال جاری یا در اوایل سال 2019 معرفی شود.

 انتشار اولین تیزر آئودی R8 فیس‌ لیفت 2019

پیش از این تصاویر جاسوسی متعددی از سوپر اسپورت آئودی منتشر شده است. این خودروها از پوشش‌های استتاری فراوانی بهره می‌بردند اما هم‌اکنون آئودی تصویر تیزری رسمی را از R8 فیس لیفت شده منتشر کرده است.

تغییرات بصری این خودرو شامل جلوپنجره پهن‌تر و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در سپر جلو می‌باشد که قطعاً از این تغییرات استقبال خواهد شد. لوگوی آئودی هم هنوز روی کاپوت نصب شده و به نظر می‌رسد کمی هم چراغ‌های جلو بهبود یافته باشند.

شاید تصویر رکاب‌های جانبی در اولین تیزر این خودرو مشهود نباشند اما به نظر می‌رسد که این بخش نیز اصلاح شده زیرا تصاویر جاسوسی قبلی بر چنین کاری دلالت داشته‌اند. همچنین آئودی R8 2019 دارای دیفیوزر گیرا و برخی به‌روزرسانی‌های ظاهری دیگر خواهد بود.

 انتشار اولین تیزر آئودی R8 فیس‌ لیفت 2019

موضوعی که هنوز تأیید نشده تولید یا عدم تولید نسخه‌ی GT با قدرت مشابه لامبورگینی اوراکان پرفورمنته است. پیشرانه‌ی 10 سیلندر 5.2 لیتری سوپرکار ایتالیایی خروجی 640 اسبی و گشتاور 600 نیوتون متری دارد.

البته از آنجایی که آئودی R8 ارزان‌تر از پسرعموی ایتالیایی خود می‌باشد بنابراین انتظار نداریم که این خودرو سیستم آئرودینامیک فعال یا ویژگی‌های اصلی آن را که باعث برتری پرفورمنته در مقایسه با مدل‌های استاندارد اوراکان شده با خود به همراه داشته باشد.

منبع پدال


نظرات