درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
با سلام
من این مطلبو تو مجله ماشین به قلم آقای فرزانه خودنم مطلب جالب و تا حدودی فضایی نوشته شده بود مخصوصا به عنوان کسی که 4 ساله تندر 90 دارم واقعا این مطالب برام جالب بود حالا نمی دونم ایشون از مدلهای جدید تندر خبر دارند یا نه و مشکلات کیفی و یا هنوز تو توهمات مدلهای با کیفیت اولیه هستند ؟؟؟درسته که تندر 90 به نسبت خیلی از تولیدهای داخلی با کیفیت تره و کمتر سر و کارتون به تعمیرگاه می خوره ولی تو برخی موارد واقعا نقطع ضعف هایی داره که جالبه بهش اصلا اشاره نشد یه مورد دیگه اضافه کنم ایشون نوشتند عدم نیاز به شیشه شوی عقب؟؟؟؟این معلومه مگه کدوم سدان هست که این مورد رو داشته باشه این مورد فقط روی ماشینهای هاچ بک و یا لیفت بک دیده می شه که علت اون هم به علت جریانهای گردابی ایجاد شده در پشت اینجور ماشینهاست که باعث می شه آب حاصل از بارون روی جاده بچسبه به شیشه عقب وگرنه در سدانها که به اصطلاح دارای صندوق عقب کشیده هستند عملا صندوق مانع به وجود آمدن این جریانهای گردابی می شه و این آب به جای چسبیدن به شیشه به زیر ماشین می چسبه حالا ایشون کدوم سدانی دیدن که شیشه شور عقب داره به ما هم نشون بدن ثواب داره به خدا
تندر من بعد از 4 سال و با طی 86000 کیلومتر علی رغم رسیدگی زیاد خودم و سرویسهای مرتب دوره ای متاسفانه اسیر کیفیت نه چندان مطلوب مونتاژکاران پارس خودرو شد از بیرون زدن فشنگی روغن در همون اوایل کار کلیومتر 10 یا 15 هزار گرفته تا پاره شدن گردگیر گیربکس و تعویض کمکهای عقب و قیمت نجومی تسمه تایم و... باعث شد واقعا یه کم دلزدگی از این ماشین واسم به وجود بیاد به همه اینها سواری خسته کننده این ماشین صدای باد زیاد در سرعتهای بالا فرمان خیلی تیزدر سرعتهای بالا (به جای اینکه سفت بشه نرم می شه) و افت وحشتناک قدرت موتور هنگام کولر گرفتن که این مورد آخری واقعا اعصاب خرد کنه را اضافه کنید
البته درسته که کمتر به تعمیرگاه می رم با همه این تفاسیر ولی همیشه گفتم این ماشین جوون پسند نیست و کاملا بی روحه کار خودش رو می کنه ولی بدون ذره ای هیجان!!! و به درد یه زوج بازنشسته می خوره که بخان باهاش برند سفر وگرنه هیچ جذابیتی برای یه ذوج جوان حداقل برای من نداشته ولی به خاطر قاطر بودنش و جلوبندی و زیربندی خوبش که واقعا خیلی به کارم میاد ناچارم نگهش دارم
در مورد داستر جرمی عزیز حرف آخر رو اول زده اختلاف قیمت خارج کشور 10% ولی در داخل خدا تومان
اختلاف قیمت خارج از ایران فقط 10درصد ! داخل ایران این اختلاف با شرایط یکسان برای واردات : 100درصد!!