1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. خورده شدن پول مردم توسط مدیرعامل شرکت "پ.پ"

خورده شدن پول مردم توسط مدیرعامل شرکت "پ.پ"

13 شهریور 1397
  • 1

برنامه پایش شب گذشته با موضوع بررسی وضعیت بازار خودرو اسناد و مستنداتی از حرف مردم در مورد مشکلات شرکت خودرویی پ . پ و کلاهبرداری این شرکت پخش کرد.

 خورده شدن پول مردم توسط مدیرعامل شرکت

دلاوری این برنامه قبل از پخش مستند گفت: یک شرکت وارد کننده خودرو که اول اسم آن پ.پ است، مدیرعاملش پول مردم را خورده و جوابگو نیست و مردم نسبت به این موضوع معترض هستند از مسئولان خواهش می کنم به مشکلات مردم برسند.

در ادامه این برنامه یکی از مالباختگان در گفتگو با برنامه پایش گفت : مملکت ما مگر اسلامی نیست چرا اینطور پول مردم را می خورند و آزادانه می گردند ؟

مالباخته دیگری هم با اشاره به اینکه از اصفهان به تهران آمده است، گفت: چند شب اینجا چادر زدم ولی کسی جوابگوی ما نیست.

وی ادامه داد: ۸۰۰ نفر هستیم که سرمایه خود را دست این آقا دادیم ، شرکتش مجوز دارد و لی الان چند سال است نه پول ما را می دهد و نه ماشین را.

منبع مهر


نظرات

  • سجاد سجاد (13 شهریور 1397 ساعت 11:47)

    در این جلساتی که در تلویزیون طی این چند ماهه در رابطه با قیمت و احتکار خودرو بحث و گفتگو می شود به یک مورد اساسی که ظلم آشکار ایران خودرو به مشتری می باشد و دلیل اصلی احتکار یا به قول خود ایران خودرو تاخیر که به بهانه تامین قطعه صورت می پذیرد و اعلام می کند چون سود تاخیر می دهد به ضررش تمام می شود کسی در جواب این را نمی پرسد که چرا اگر واقعا به این گونه می باشد مثلا بنده که بهمن 96 یک خودرو ثبت نام کرده ام و می بایست طبق قرارداد 1/5/97 تحویل میشده و تا الان دعوت نامه نیامده است چرا بابت تاخیر ایران خودرو من باید قیمت مثلا مهر ماه 97 رو بپردازم مگر مقصر تاخیر ایران خورو بنده بوده ام مگر سود تاخیر چقدر است حداکثر ماهیانه 600 هزار تومان که در مقایسه با افزایش قیمت مد نظر ایران خودرو(چند ده ملیونی) عددی نیست که کاملا زیرکانه مدیرعامل ایران خودرو می گوید ما چون سود تاخیر می پردازیم دلیل ندارد ماشین را نگه داریم در پارکینگ ها.اگر مسئولین محترم و شورای رقابت و مجلس این بند مستبدانه و ظالمانه را از ایران خودرو حذف نمایند به نظر بنده بخش اعظم مشکلات حل خواهد شد به همین آسانی حالا چرا اصلا هیچ اشاره ای به این موضوع در گفتگوها نمی شود!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش میکنم این مطلب بنده را به اطلاع برسانید.