منصوری به جنگیری روی نیاورده است، بلکه رولزرویس گوست یا شبح سری II را تیون نموده است.
کار روی این سدان لوکس، از بیرون بدنه آغاز میشود. جایی که ورودیهای هوای سپرها بزرگتر شده و چراغهای روزتاب را نیز دربر دارند. باله زیر سپر کربنی و درب کاپوت نیز از جنس فیبر کربن ساخته شدهاند. در دو سوی بدنه نیز اسکرت یا دامنههای جانبی در زیر درها قرار داده شده و در عقب نیز زیر سپر، و خروجیهای اگزوز ذوزنقه ای شکل و یک اسپویلر ظریف لبه ای، تغییرات را مشاهده میکند.
چرخهای آلیاژی یک تکه منصوری با ابعاد بسیار بزرگ 22 اینچی که در جلو 265/35 و در عقب 295/30 و پوشیده با تایر Vredestein نیز با طراحی خاص خود جلب توجه میکنند.
در زیر کاپوت، همان موتور 12 سیلندر V شکل 6.6 لیتری توربو را خواهید یافت. اما خروجی آن از 570 اسب بخار و 780 نیوتن متر به رقم 652 اسب بخار و 1050 نیوتن متر رسیده است. سیستم جدید اگزوز با خروجیهای زیبای استیل ضد زنگ و تغییرات در کنترل الکترونیکی موتور در این افزایش سهم داشتهاند.
اکنون شتاب صفر تا صد این شبح پرتوان و غولپیکر به 4.3 ثانیه رسیده و بیشینه سرعت نیز به 280 کیلومتر بر ساعت میرسد.
در داخل کابین هم طیف گسترده ای از بهترین مواد از جنس چوب، چرم، آلومینیوم، فیبرکربن و آلکانترا خودنمایی میکند.