1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. با هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017 آشنا شوید

با هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017 آشنا شوید

19 دی 1395
  • 3
  • 6649

هیوندای i10 از طریق کرمان موتور راه به بازار خودروی کشورمان یافته است. این موضوع بهانه‌ای شده تا برای آشنایی بیشتر با این خودرو و جدیدترین نسخه‌های آن دست به کار شویم. زمان زیادی از فیس‌لیفت فولکس‌واگن آپ نمی‌گذرد. هیوندای نیز به تازگی فیس‌لیفتی را در میانه‌ی عمر i10 روی این خودرو اعمال کرده است. این خودروساز کره‌ای درباره‌ی این خودرو خیلی شلوغ‌کاری نکرده اما به عنوان یکی از خودروهایی که در این کلاس موردعلاقه‌ی ماست کلیت کار چیز بدی نشده است.

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

تغییرات بیرونی بدنه زیرکانه صورت گرفته و در آن شاهد سپر جلوی جدید با طراحی جدید هیوندای و چراغ‌های روز روشن LED هستیم. ورودی‌های هوای جدید، طراحی جدید رینگ‌ها و پانل پلاستیکی مشکی در سپر عقب دیگر تغییراتی هستند که شاید از وجود آن‌ها باخبر نشوید. هرچند i10 خودرویی کوچک باقی مانده که بیش از اینکه جذاب باشد کارایی در حد وسع خود را دارد.

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

کل کابین نیز آشنا باقی مانده است البته برخی رنگ‌ها و تریم های جدید وجود دارند. مدل فول SE به‌صورت استاندارد دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه 7 اینچی و سیستم ناوبری، رادیوی DAB، تکنولوژی اپل کارپلی و اندروید اتو و اشتراک 7 ساله رایگان آگاه شدن از ترافیک می‌باشد. تجهیزات این خودرو بیش از هر رقیب دیگری در این کلاس است. کیفیت مواد بکار رفته برای خودرویی با این قیمت بسیار خوب باقی مانده و طراحی آن نیز جذاب است و البته فضای زیادی برای سرنشینان در کابین وجود داشته و حجم صندوق بار نیز زیاد است. مدل‌های فول i10 با تجهیزاتی چون غربیلک فرمان گرم شونده بیش از پیش باعث شگفتی می‌شوند.

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

هیوندای نیازی به اصلاح پیشرانه‌ی i10 احساس نکرده که همین امر شاید باعث ناامیدی برخی خریداران شود. بدین ترتیب باید از بین پیشرانه‌ی 1 لیتری 65 اسب بخاری یا 4 سیلندر 1.2 لیتری 86 اسب بخاری یکی را انتخاب نمایید. خودروی حاضر در تست دارای پیشرانه‌ی دومی بوده و در بزرگراه‌ها و راه‌های بیرون از شهر انعطاف‌پذیری و گشتاور بالاتری دارد. هرچند این پیشرانه در مقام مقایسه با پیشرانه‌ی 1 لیتری توربوی آپ باید سخت‌تر کار کند.

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

در بخش شاسی شاهد تغییرات کوچکی هستیم و سیستم تعلیق جدید به همراه فرمان اصلاح شده این خودرو را نسبت به مدل قبلی متمایز نموده‌اند. اینجا راحتی هنوز هم اولویت اول بوده و با اینکه i10 سواری خوبی دارد اما دست اندازهای بد باعث ناراحتی خودرو خواهد شد ولی در کل راحتی خودرو در سطح مناسبی است.

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

علیرغم فرمان بهبود یافته همچنان درگیرکنندگی یا هیجان هندلینگ i10 کم است. هرچند هنوز هم اکثر خریداران با این مورد مشکلی ندارند.

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

بهای i10 فیس لیفت شده اندکی افزایش یافته و بهای آغازی مدل SE ممتاز 405 پوند بیشتر از قبل است. البته با توجه به بهبود تجهیزات خودرو فکر می‌کنیم که این افزایش بها مناسب بوده و البته قراردادهای تجاری هیوندای همیشه جذاب بوده است.

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

به‌روزرسانی‌های معتدل هیوندای i10 عملی کافی برای بهبود جایگاه این خودرو در کلاس خود بوده است. قطعاً خودروهای شهری جذاب‌تر و متمایزتری در بازار وجود دارند اما تعداد معدودی از آن‌ها می‌توانند ترکیب راحتی، آسایش و کاربردی بودن i10 را با این بها ارائه کنند. اضافه شدن سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و تجهیزات استاندارد زیاد افزایش بهای اندک این خودرو را توجیه می‌کند.

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

 بررسی هیوندای i10 فیس‌لیفت 2017

منبع:پدال




نظرات

  • رضا رضا (20 دی 1395 ساعت 13:03)

    از این ماشین ضعیفتر نبود وارد کنین آیا؟؟!!!!!موتورش خیلی قویه بابا!!!!!!!!!!!!!!

    احمد احمد (23 دی 1395 ساعت 02:42)

    اولا که یک ماشین تو شهریه . ینی باید حجم کم و مصرف کم داشته باشه که این داره. نمیخوای درگ بزاری که .دومن همین پرایدی که سوار میشین 63 اسب قدرت داره . با مصرف بیشتر از این. یا 405 که ملت عاشقشن 97 اسب قدرت داره.
    پ این ماشین با این وزن و ابعاد قدرت مناسبی داره
    بدون اصلاعات نر ندید لطفن

  • AYDIN AYDIN (20 دی 1395 ساعت 06:51)

    این ماشین 10000دلاری بصورت منفصله نباید بیشتر از 5000 دلار باشه طبق چه فرمولی و با چه سودی میشه این قیمتی ک کرمان خودرو گذاشته؟؟