1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مشخصات نیسان GT-R مدل سال 2019 + قیمت

مشخصات نیسان GT-R مدل سال 2019 + قیمت

18 آذر 1397
  • 0

گودزیلای دنیای یک خودرو یک سال دیگر هم پیرتر شده و نیسان قیمت و مشخصات این خودرو برای مدل سال 2019 را اعلام کرده است.

4.jpg
مدل پایه‌ی GT-R پیور قیمت پایه‌ی 99990 دلاری داشته و از امکاناتی همچون چراغ‌های LED، دیفیوزر عقب فیبر کربنی، رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی و سیستم ترمز برمبو برخوردار است.


کابین نیز کاملاً برای دوستداران این خودرو آشناست چراکه نیسان اشاره‌ای به تغییرات آن نداشته است. این خودرو از غربیلک فرمان چرمی، صندلی‌های جلوی گرم شونده و چرمی با تنظیمات برقی سود می‌برد. رانندگان همچنین شاهد تریم فیبر کربنی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و سیستم صوتی با 6 بلندگو در بخش داخلی GT-R خواهند بود. نهایتاً باید به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی، جی‌پی‌اس و اپل کارپلی اشاره کرد.

 2.jpg
یک پله بالاتر مدل GT-R پریمیوم با قیمت 110540 دلاری قرار دارد که از سیستم افزایش صدای فعال و سیستم صوتی Bose با 11 بلندگو سود می‌برد. این نسخه از گودزیلا دارای اگزوز تیتانیومی و رنگ‌های بدنه‌ی بیشتر متشکل از 7 رنگ متفاوت می‌باشد.

خریدارانی که به دنبال مدل پرفورمنس هستند می‌توانند GT-R تراک ادیشن با قیمت 128540 دلار خریداری کنند که از برخی ویژگی‌های متمرکز روی پیست همچون سیستم تعلیق نیسمو با تنظیمات سبک‌تر و سفت‌تر سود می‌برد. بدنه نیز استحکام بیشتری داشته و از اسپویلر عقب فیبر کربنی و همچنین رینگ‌های 20 اینچی نیسمو نیز در آن بهره برده شده است.

5.jpg
صرف‌نظر از مدل انتخابی، هر سه خودرو دارای پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو با قدرت 565 اسب بخاری و گشتاور 632 نیوتون متری هستند. این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.


نهایتاً به مدل پرچم‌دار GT-R نیسمو با قیمت پایه‌ی 175540 دلار می‌رسیم. دلیل خوبی برای این قیمت بالا وجود دارد چراکه گودزیلای نیسمو دارای قلب آهنین 6 سیلندر ارتقا یافته با خروجی 600 اسب بخاری و گشتاور 651 نیوتون متری است.

3.jpg
به منظور کاهش وزن GT-R نیسمو تعدادی از قطعات فیبر کربنی شامل سپرها، درب صندوق‌عقب و اسپویلر عقب در آن بکار رفته‌اند. این خودرو همچنین دارای جلوپنجره‌ی V موشن بزرگ‌تر، رکاب‌های جانبی فیبر کربنی و آینه‌های جانبی مشکی با عناصر قرمزرنگ می‌باشد.

 6.jpg
از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این خودرو می‌توان به صندلی‌های اسپورت ریکارو، دوخت‌های قرمزرنگ، سیستم تعلیق منحصربه‌فرد و رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی با رنگ مشکی اشاره کرد.

7.jpg

منبع پدال


نظرات