1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. طرح جدید فروش و پیش فروش محصولات ایران خودرو - به زودی

طرح جدید فروش و پیش فروش محصولات ایران خودرو - به زودی

اعلام طرح جدید فروش و پیش فروش محصولات ایران خودرو - آذر 97
26 آذر 1397
  • 2

شركت ایران خودرو در راستای تداوم فروش قبلی خود و استمرار عرضه خودرو به بازار، شرایط پیش فروش و فروش فوري آذر ماه خود را ارائه می كند.

در شرایط پيش فروش خودروهای هایما اس7 ، هایما اس5 ، اچ30 كراس ، دنا ، دنا پلاس ، دنا پلاس توربوشارژ، پژو207 دستی و وانت آريسان بدون اعمال هيچگونه محدوديت و با شرايط يك بار صلح در زمان تحويل و با موعد تحويل هاي مرداد تا اسفند سال 98 عرضه می شود و قیمت خودروها در زمان تحویل خودرو و پس از ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد.

همچنين پيرو فروش فوري با قيمت حاشيه بازار هفته قبل شرايط فروش فوري خودروهاي هايما اس7، پارس اتومات و وانت آريسان با موعد تحويل 30 روزه عرضه مي‌ شود.

جزئیات این شرایط فروش به زودی در سایت car.ir درج خواهد شد.

به روز رسانی:

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو منتشر شد

شرایط جدید فروش فوری 3 محصول ایران خودرو آغاز شد



نظرات

  • فرشاد فرشاد (27 آذر 1397 ساعت 14:09)

    واقعا خجالت آوره، مسئولین خائن به ملت نمیدونم چطور تو روی مردم نگاه میکنن! اینکاری که گرازه سازها و ******** خائن با ملت بدبخت میکنن بخداوندی خدا قسم *********** نکرده. یکم از شهدا خجالت بکشین یکم از ملتی که همیشه پشت نظام و جمهوری اسلامی هستن خجالت بکشید بخدا حق ملت ایران این نیست، یعنی ***************که ادعای ساخت موشک و زیردریایی و جنگنده و انرژی هسته ای و....داره نمیتونه چندتا گرازه را با قیمت معقول تولید و به مردمش عرضه کنه؟!!!!

  • فرزاد فرزاد (26 آذر 1397 ساعت 10:14)

    فقط زمانیکه اسم محصولات؟ ایرانخودرو رو میخونم دوست دارم از ذوق زیاد دست به خودسوزی بزنند این انبارداران اجنبی پرست!