1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویری ناب از سوپرکار پیشرانه وسط جدید پورشه 988

تصاویری ناب از سوپرکار پیشرانه وسط جدید پورشه 988

29 آذر 1397
  • 0

اگر خبرهای منتشر شده صحیح باشند، پورشه در حال توسعه‌ی یک رقیب پیشرانه وسط برای خودروهایی همچون فراری 488 GTB، مک لارن 720S و لامبورگینی اوراکان می‌باشد.

 1.jpg

اگرچه هنوز مشخص نیست چنین پروژه‌ای در دست اقدام است یا خیر، رندرهایی در فضای مجازی منتشر شده که طراحی بالقوه‌ی چنین سوپرکاری را نشان می‌دهند.

این رندر مجازی پورشه 988 ویژن نام داشته و توسط Invisive تهیه شده است. با الهام گرفتن از محصولات متنوع پورشه، این سوپرکار کاملاً خاص به نظر می‌رسد و با دیدن آن ذهن‌ها سریعاً به سمت پورشه می‌رود.

 4.jpg

در نمای جلو برخی از جنبه‌های طراحی واقعاً برجسته بوده که مهم‌ترین آن قوس‌های چرخ پف‌کرده‌ی خاص محصولات پورشه است. همچنین یک کاپوت گیرا با خطوط تیز بکار رفته است. از چراغ‌های جلوی LED و ورودی‌های هوای مشابه به جدیدترین نسل 911 هم نباید غافل شد.

3.jpg 

از آنجایی که در این رندرها پیشرانه در وسط دو اکسل قرار گرفته بنابراین شکل کلی خودرو به نوعی شبیه هایپرکار 918 اسپایدر است. به عنوان نتیجه، ورودی‌های هوای بزرگی در کناره‌ها برای تغذیه‌ی پیشرانه در نظر گرفته شده است. همچنین یک خط سقف با ارتفاع پایین و پوشش شیشه‌ای پیشرانه هم در نظر گرفته شده است. طراحی الهام گرفته از 918 در چراغ‌های عقب و بال عقب چشمگیر هم مشهود است.

 5.jpg

Invisive حتی زمان مناسبی را صرف طراحی کابین این سوپرکار مجازی کرده و در آن می‌توانیم صندلی‌های اسپورت و ارگونومیک، پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال و غربیلک فرمان اسپورت و دو پره را ببینیم.

2.jpg

7.jpg

 

منبع پدال


نظرات