1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. شورای رقابت خبر داد : بررسی دستورالعمل تعیین قیمت خودرو در شورای رقابت

شورای رقابت خبر داد : بررسی دستورالعمل تعیین قیمت خودرو در شورای رقابت

2 دی 1397
  • 5

در حالی شورای رقابت طی نامه ای به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه دستورالعمل تعیین قیمت خودرو را تشریح کرده که برخی خودروهای قرار گرفته در این فهرست، مشمول قیمت گذاری از سوی شورای رقابت نیستند.

ولی ملکی عضو شورای رقابت در پاسخ به این پرسش گفت: شورای رقابت حتی در مورد قیمت خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان نیز باید با هماهنگی ستاد تنظیم بازار اقدام به تعیین قیمت کند.

وی افزود: قرار گرفتن خودرویی همچون ام وی ام 315 در فهرست قیمت های اعلامی سال 97 از سوی شورای رقابت در حالی است که این خودرو مشمول قیمت گذاری نیست.

ملکی اظهار کرد: شورای رقابت روز دوشنبه جلسه ای برگزار خواهد کرد و به طور قطع در مورد دستورالعمل تعیین قیمت خودرو که از سوی این شورا اعلام شده، مذاکراتی انجام خواهد داد.



نظرات

  • حسین حسین (4 دی 1397 ساعت 13:23)

    **** بر پدر ومادر کسانی که به فکر مردم بیچاره نیستند.**** بی شمار

  • hosein hosein (3 دی 1397 ساعت 11:31)

    شما را قسم به همه مقدسات،خواهش میکنم فریاد مظلومیت مارا حداقل شما به گوش مسوولین برسانید، حقیر با بیش از 32 سال سابقه کار معلمی با هزار قرض و وام تصمیم گرفتم ماشین زوار در رفته ام را که دیگر از عهده خرجش بر نمی آیم تعویض کنم، در خرداد 1397 با تحقیق و بررسی و اندازه توان مالی در طرح پیش فروش دو ودیعه ای ایرانخودرو اچ سی کراس که آن موقع 45میلیون تومان بود ثبت نام کردم تا خودرو خودر ا در آذر ماه 97 تحویل بگیرم، حالا من از کجا000/0000/ 75تومان فراهم کنم برای خرید این ماشین ، شما را بخدا این همه به مردم ظلم نکنید.کمی هم به فکر آخرت خود باشید برای تک تک تصمیمات و قوانینی که وضع می کنید از مجلس و شورای رقابت و حمایت از مصرف کننده و دولت و قوه قضائیه همه مسوول هستید، خدا از سر تقصیرات شما نگذرد، با این ظلمی به ما روا میکنید، لطفا پول مارا با قیمت دلار آزاد حساب کنید و پس بدهید،هر چیزی از نازکی پاره می شود اما ظلم از کلفتی، فقط بفکر جیب خودتان هستید، ما مردم به درک ،بعد از 31سال خدمت خالصانه حتی یک خودرو سطح پایین هم حق ما نیست.آنهم باشد برای نجومی بگیران و ژنهای برتر.با این تصمیمات ظالمانه آخرین روزنه امید مارا برای خرید خودرو هم مسدود کردید، ما که شبانه روز نفرینتان میکنیم البته اگر شما به قبر و قیامت آخرت اعتقاد داشته باشید اگر خدا ترس بودید این همه به مردم ظلم نمی کردید.

  • ایرانی ایرانی (3 دی 1397 ساعت 09:49)

    جلوی قیمت این آشغال چینیا رو بگیرین ، بقیش پیش کش
    تیگو 5 = 240 میلیون - تیگو 7 = 337 میلیون
    هفتگی اضافه میشه چرا ؟ چ.ن دلار پایین میاد ؟ مردم رو چی فرض کردین

  • محمد محمد (2 دی 1397 ساعت 13:53)

    کاش از همون اول شورای رقابت ومجلس جمع بندی میکردن چراکه خوب سازمان حمایت ووزیر صمت خودشون زیرمجموعه دولتی هستند که خودش سرمایه گزار خودرو کشور هست وذی نفع محسوب میشه...
    پس معلومه قیمت گزاریشون ناعادلانه میشه چون بی طرف نظر نمیده

  • امیر امیر (2 دی 1397 ساعت 10:50)

    اگر قرار باشه اصلاح قیمتی هم صورت بگیره، باید برای حداقل 6 ماه آینده به بعد باشه. چون تا اون موقع قطعه دارند که با ارز 3800 تومنی خریدند.
    ضمن اینکه همین قیمتهای فعلی هم برای آشغالهایی اینچنینی خیلی بالاست...
    تصور کنید:
    40 سال ادعا = پراید با تکنولوژی 40 سال پیش
    برای همین قیمت کارخونه یک کارگر اگر همه حقوقش رو پس انداز کنه، دقت کنید همه حقوقش... بعد از 18 ماه میتونه یک پراید بگیره با تکنولوژی 40 سال پیش...
    بعد میگن ما فلانیم... ما بصاریم...
    جمع کنید خودتونو...