1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با فیس‌لیفت جدید سری 3 ب‌ام‌و؛ خودرویی با نمای زیبا + عکس

آشنایی با فیس‌لیفت جدید سری 3 ب‌ام‌و؛ خودرویی با نمای زیبا + عکس

6 دی 1397
  • 0

خیلی از خودروها، شاسی‌بلند‌ها و خودروهای سواری سنگین در سال 2019 تغییر کرده و بازطراحی می‌شوند. در حال حاضر بسیاری از از این خودروها و تغییراتشان مشخص شده و بسیاری از این مدل‌‌ها نیز در سال آینده و به عنوان مدل‌های سال 2020 ارائه خواهند شد. ب‌ام‌و سری 3 یکی از این مدل‌هاست که به بررسی بیشتر آن می‌پردازیم.

در ماه مارس ب‌ام‌و نسل ششم سری 3 خود را معرفی کرد تا در رقابت اسپورت‌های بزرگ‌تر و چالاک حرفی برای گفتن داشته باشد.

2.jpg
ارتفاع خودرو کمی بیشتر شده تا افراد قد بلندتر راحتی بیشتری را در آن تجربه کرده و سرنشینان ردیف دوم نیز فضای پای بیشتری را در اختیار دارند.

موتور خودرو نیز تغییر چندانی نشان نمی‌دهد و شاهد یک نسخه 2 لیتری با قدرت 255 اسب‌بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر در آن هستیم.

 3.jpg

احتمالا چنین قدرتی شتاب صفر تا 100 کیلومتر خودرو را در 5.6 ثانیه رقم خواهد زد.

به دلیل استفاده بیشتر از مواد آلومینیومی و فولاد در ساختار بدنه و شاسی، وزن ب‌ام‌و سری 3 در برخی از مدل‌های 2019 در حدود 55 کیلوگرم سبک‌تر از قبل خواهد بود.

 4.jpg

با وجود تمام تغییرات ساختار خارجی، شما همچنان یک ب‌ام‌و سری 3 را تشخیص خواهید داد و همان اصالت و روح را در آن تشخیص خواهید داد.

در فضای داخلی نیز تغییرات چشم‌گیرتر است. کیفیت مواد ارتقاء یافته و چرم و نوارهای آلومینیومی به وفور دیده می‌شوند.

 5.jpg

سامانه کمکی فرمان صوتی، سیستم کمکی حرکت بین خطوط، حسگر باران، لامپ‌های LED، چراغ‌های خودکار، سامانه تلفن بدون دست، تهویه مطبوع خودکار، ترمز خودکار هوشمند، ارتباط بلوتوث، USB، رینگ‌های آلیاژی 18اینچی و صندلی‌های تاشوی عقب، جزو امکانات استاندارد خودروهای سری 3هستند. ب‌ام‌و مدعی است در بهار نسخه بنزینی و در تابستان آینده با نسخه الکتریکی این خودرو مواجه خواهیم شد.



نظرات