1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اعلام طرح تبدیل محصولات ایران خودرو - دی 97 + جدول

اعلام طرح تبدیل محصولات ایران خودرو - دی 97 + جدول

5 دی 1397
  • 0

شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته دی ماه 97 محصولات ایران خودرو از تاریخ 97/10/05 الی 97/10/30 راس ساعت 9 صبح مطابق شرایط و جداول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم براي مشتریان مربوطه اطلاع رسانی کافی نمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروري :

1 .شرایط این بخشنامه صرفا جهت تبدیل خودروي قرارداد مشتریان بود و کاملا اختیاري می باشد و فقط بنا به درخواست مشتریان محترم قابل اقدام است.

توجه:

لازم به ذکر است که اعلام رضایت کتبی مشتري در محل نمایندگی جهت تبدیل، شرط اساسی انجام فرآیند تبدیل در سیستم نمایندگی می باشد و ضروریست نمایندگان محترم ضمن رعایت این موضوع کلیه تمهیدات لازم براي جلوگیري از بروز شکایات حقوقی مشتریان در خصوص این بخشنامه را در نظر بگیرند.

2 .این بخشنامه جهت تبدیل خودروي قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزي شده است که از نوع پیش فروش و داراي دعوتنامه بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده باشد.

3 .قیمت فروش تمام خودروهاي قید شده در مقصد تبدیل، بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب ماهانه شرکت و دستور العمل هاي جاري قیمت گذاري تعیین می گردد. هر زمان که به روز رسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروري تشخیص داده شود، پس از اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها، راساً توسط معاونت بازاریابی و فروش اقدام خواهد شد.

do26.jpg



نظرات