1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی مرسدس بنز SL الکتریکی، راه‌حلی برای آینده‌ای متفاوت + عکس

معرفی مرسدس بنز SL الکتریکی، راه‌حلی برای آینده‌ای متفاوت + عکس

11 دی 1397
  • 0

از آنجایی که مرسدس در تلاش است نسخه‌ی الکتریکی شده‌ی محصولات خود را در آینده عرضه کند بنابراین این احتمال وجود دارد که مدل‌های پرفورمنس این شرکت نیز دارای نسخه‌های هیبریدی اسپورت و یا تمام الکتریکی باشند.

رندری که در اینجا مشاهده می‌کنید SL الکتریکی است که با نام EQSL شناخته می‌شود و توسط Peisert دیزاین طراحی شده است. همین طراح سال پیش هم رندری از رولزرویس کولینان منتشر کرده بود اما رندر مربوط به کولینان بر مبنای تصاویر جاسوسی گرفته شده که قبلاً موجود بودند خلق شده بود درحالی‌که SL الکتریکی شده تنها بر پایه‌ی ذهن خلاق طراح شکل گرفته است.

مرسدس قبلاً اعلام کرده نسل آینده‌ی SL راه متفاوتی را در مقایسه با نسل فعلی این رودستر طی خواهد کرد بنابراین شاهد یک کوپه با تمرکز روی راننده خواهیم بود.

این رندر دارای چندین عنصر طراحی شاخص SL همچون جلوپنجره، کاپوت و روح کلی حاکم بر خودرو می‌باشند. البته طراحی چراغ‌های جلو کاملاً اورجینال بوده و گرافیک دیلایت ها نیز خاص بوده و در داخل گلگیرهای جلو خودنمایی می‌کنند. در کل نمای جلوی SL خیالی ما آینده‌نگرانه و شیک می‌باشد.

اگرچه حرفی درباره‌ی زمان معرفی نسل جدید مرسدس SL شنیده نشده اما خب انتظار الکتریکی شدن این خودرو را داریم.

نظر شما درباره‌ی این رندر چیست؟ آیا با الکتریکی شدن رودستر افسانه‌ای مرسدس موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع پدال


نظرات