1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. از نسخه های مخصوص Origins سیتروئن رونمایی شد + تصاویر

از نسخه های مخصوص Origins سیتروئن رونمایی شد + تصاویر

19 بهمن 1397
  • 0

سیتروئن مجموعه ای از نسخه های مخصوص Origins ادیشن را معرفی کرده است که به مناسبت 100 سالگی تاسیس این برند ساخته شده اند.

این خودروها که مبتنی بر C1، C3، C3 ایرکراس، C-Elysee، C4 اسپیس تورر و C4 کاکتوس هستند از مجموعه ای از به روز رسانی های ظاهری بهره می برند. این مدل ها با سه گزینه رنگ بدنه شامل سفید، خاکستری و مشکی عرضه می شوند.

یک سقف مشکی متضاد و رینگ های آلیاژی 17 اینچی مشکی نیز برای کسانی که رنگ های بدنه روشن تر را سفارش می دهند، ارائه می شود در حالی که Airbumpهای نمادین این برند نیز با جزئیات برنزی تزئین شده اند.

c3-origins.jpg

نشانه های Origins در قسمت جلو و در صندوق عقب این خودروها دیده می شوند در حالی که جزئیات برنزی که یادآور جزئیات در سیتروئن های کلاسیک است، روی قاب چراغ های مه شکن، آینه های کناری و تریم ستون C این مدل ها تعبیه می شود.

تغییرات کابین این مدل ها به روکش صندلی های منحصر به فرد محدود می شود. در C3 صندلی های خاکستری و مشکی با هایلایت های سفید با تزئینات برنزی روی داشبورد کامل می شود. هم چنین کف پایی های منحصر به فرد در جلو و عقب این خودرو تعبیه می شود.

اگرچه تجهیزات این مدل ها بستگی به منطقه دارد، خودروهای Origins معمولا دارای مجموعه ای از آپشن های مازاد خواهند بود. در C3، خریداران از دوربین معکوس، ناوبری، شیشه های عقب برقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار توجه راننده و چراغ های جلوی خودکار بهره خواهند برد.

C4 کاکتوس به تجهیزاتی مشابه مجهز می شود در حالی که C4 اسپیس تورر دارای تجهیزاتی مناسب برای خانواده خواهد بود.

3.jpg

2.jpg



نظرات