1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با رندر کیا موهاوی جدید با الهام از تلوراید + عکس

آشنایی با رندر کیا موهاوی جدید با الهام از تلوراید + عکس

15 بهمن 1397
  • 1

نسل جدید کیا موهاوی به تازگی در حال تست‌های جاده‌ای مشاهده شده است. این خودرو که در برخی از بازارهای خارج از آمریکا از جمله بازار ایران نیز عرضه شده از نظر ابعاد و توانایی‌ها کاملاً با سورنتو برابری می‌کند. نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو که مشاهده شده از پوشش‌های استتاری زیادی استفاده کرده‌اند اما به تازگی برخی رندرها از این خودرو منتشر شده که می‌تواند ظاهر نسخه‌ی نهایی را نشان دهد.


اگر با دیدن رندرها احساس آشنایی به شما دست می‌دهد پس تنها نیستید. شایعاتی درباره‌ی الهام‌پذیری زیاد موهاوه جدید از شاسی‌بلند فول سایز تلوراید به گوش رسیده و این ویژگی را به وضوح می‌توان در رندرهای منتشر شده دید.

2.jpg
نمای جلو و جلوپنجره‌ی موهاوه در این رندرها تقریباً مشابه تلوراید بوده و چراغ‌ها نیز طراحی نسل پیشین موهاوه را حفظ کرده‌اند. در تصاویر جاسوسی نیز می‌توان تا حدودی طراحی چراغ‌ها را مشاهده کرد. با حرکت به سمت عقب خودرو می‌توان شیشه‌های جانبی را دید که ما را بازهم به یاد تلوراید می‌اندازند.


تصمیم کیا برای پوشاندن شیشه عقب موهاوه جدید قطعاً باعث کنجکاوی بیشتر می‌شود. قطعاً پوشش‌های استتاری سنگین خودرو همه‌چیز را پنهان می‌کنند بنابراین رندرها نیز با استفاده از درب پشتی تلوراید طراحی شده‌اند تا کلیت خودرو هماهنگ باقی بماند.


برخی منابع می‌گویند نسل جدید موهاوه کاملاً جدید نخواهد بود. انتظار می‌رود زیرساخت فعلی این خودرو در نسل جدید هم بکار برود و این موضوع می‌تواند درباره‌ی پیشرانه‌ها نیز صدق کند. البته تغییراتی در بخش سیستم‌های ایمنی و تجهیزات رخ خواهد داد.


فعلاً مشخص نیست که نسل جدید موهاوه چه زمانی رونمایی خواهد شد و یا اینکه آیا موهاوه در آمریکا جانشین سورنتو خواهد شد یا خیر.

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

منبع پدال


نظرات

  • امیر حسین مبودی امیر حسین مبودی (13 مرداد 1399 ساعت 07:35)

    این موهاوی نیست کیا تلراوید اسمشه موهاوی جدید خیلی با این فرق داره