1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از نسخه های فیس لیفت فولکس واگن «پاسات» + عکس

رونمایی از نسخه های فیس لیفت فولکس واگن «پاسات» + عکس

25 بهمن 1397
  • 0

بعد از نسخه چینی و سپس آمریکایی، حالا نوبت به نسخه های اروپایی فولکس واگن پاسات رسیده است تا چهره جدید و امکانات بیشتر دریافت کند.

در سال گذشته شرکت خودروسازی فولکس واگن سدان پاسات را در کشور چین فیس لیفت کرد و در ماه‌های گذشته هم شاهد معرفی نسخه فیس لیفت فولکس واگن پاسات برای بازار آمریکا بودیم، اما این دو نسخه به طور اختصاصی برای بازارهای چین و آمریکا طراحی شده‌اند و نیاز است که فولکس واگن برای نسخه اروپایی یک طراحی اختصاصی ارائه دهد، به همین منظور در روزهای گذشته کمپانی خودروسازی فولکس واگن نسخه فیس لیفت اروپایی پاسات در سگمنت‌های مختلف را معرفی کرده است که چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ فنی پیشرفت‌های زیادی تجربه کرده است.

 6.jpg


فولکس واگن پاسات Alltrack

Volkswagen-Passat_Alltrack-2020-1280-02.jpg

برای بازار اروپا کمپانی خودروسازی فولکس واگن نسخه های مختلف پاسات را فیس لیفت کرده است و حالا تحت عناوینی همچون " Variant"، " Alltrack"، "GTE" و همچنین نسخه "GTE Variant" در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که برخی از آنان خودروی استیشن خانوادگی بوده و برخی دیگر هم نسخه‌های پلاگین هیبریدی فولکس واگن پاسات به شمار می‌آید که از تغییرات مهم ظاهر آنان می‌توان به یک جلوپنجره جدید با ستون‌های افقی کرومی، مجموعه سپر کاملا جدید و همچنین چراغ های پیشانی جدید با پس زمینه مشکی رنگ و تاریک اشاره داشت که باعث جذابیت دوچندان فولکس واگن پاسات در تمامی نسخه‌های آن شده است.

 

فولکس واگن پاسات نسخه "GTE Variant

Volkswagen-Passat_GTE_Variant-2020-1280-02.jpg

در بخش فنی، فولکس واگن گزینه های متنوعی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این بین پیشرانه های بنزینی TSI سه نوع خروجی قدرت 150 اسب بخاری، 190 اسب بخاری و 272 اسب بخاری خواهند داشت و موتورهای دیزلی TDI هم به ترتیب خروجی قدرت 120 اسب بخاری، 190 اسب بخاری و 240 اسب بخاری خواهند داشت که بر روی تمامی آنان فیلتر جدید ذرات پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته است تا کوچک ترین ذرات خارجی و آلودگی هم راهی برای ورود به داخل پیشرانه نداشته باشند.

 

فولکس واگن پاسات GTE

Volkswagen-Passat_GTE-2020-1280-01.jpg

به غیر از این‌ها، فولکس واگن یک پیشرانه جدید 2 لیتری دیزلی TDI هم به مشتریان خود عرضه خواهد کرد که پسوند "Evo" داشته و علاوه بر قدرت 150 اسب بخاری، مصرف سوخت کمتر و همچنین 10 گرم آلودگی کمتری نسبت به پیشرانه قبلی خود دارد. علاوه بر این نسخه پلاگین هیبریدی فولکس واگن پاسات یعنی نسخه "GTE" هم نسبت به گذشته پیشرفت داشته و محدوده حرکت آن در حالت تمام الکتریکی به محدوده 55 کیلومتری با شارژ کامل رسیده است.


فولکس واگن پاسات Variant

Volkswagen-Passat_Variant-2020-1280-04.jpg

 

فولکس واگن پاسات 2020

Volkswagen-Passat-2020-1280-01.jpg



نظرات