1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی جدیدترین محصول خودروساز افسانه ای اسپانیا + عکس

معرفی جدیدترین محصول خودروساز افسانه ای اسپانیا + عکس

8 اسفند 1397
  • 0

خودروساز افسانه ای اسپانیایی، Hispano Suiza جدیدترین محصول خود را معرفی کرده که یک ابرخودرو با نیرومحرکه گرفته شده از لامبورگینی است.

Maguari HS1 GTC بسیار متفاوت از لیموزین های لوکسی است که این خودروساز اوایل قرن بیستم تولید می کرد. Maguari HS1 GTC که نام یک لک لک در آمریکای جنوبی را دارد با شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه و بیشینه سرعت محدود 380 کیلومتر بر ساعت خود، حقیقتا پرواز می کند!

2.jpg

این عملکرد قابل توجه به لطف موتوری V10 فراهم شده است که گفته می شود از لامبورگینی هوراکان گرفته شده و به گیربکس هفت سرعته متصل است که نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند. اما Maguari HS1 GTC به جای 602 اسب بخار در این ابرخودروی ایتالیایی، قدرت 1085 اسب بخار دارد که به لطف دو توربوی مازاد فراهم شده است.

6.jpg

افزودن چند توربو به موتور V10 لامبورگینی کاری رایج در چرخه ای تیونینگ است اما برخلاف دیگر خودروها، Maguari HS1 GTC همچنان تمام قطعات فیبر کربنی خود را حفظ کرده است.

این خودرو توسط Olivier Boulay، یک طراح خودروی بین المللی و معمار پاریسی طرحی شده است. جای تعجب نیست اگر این خودروساز به مشتریان اجازه دهد برای هر خودرو طرح سفارشی خود را انتخاب کنند.

 5.jpg

4.jpg

3.jpg



نظرات