1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جدیدترین خبرها درباره شاسی‌بلند لوکس مرسدس-مایباخ GLS

جدیدترین خبرها درباره شاسی‌بلند لوکس مرسدس-مایباخ GLS

1 فروردین 1398
  • 0

انتظار می‌رود نسل جدید مرسدس بنز GLS اواخر سال جاری و به عنوان رقیب ب ام و X7 و رتجروور SVAutobiography معرفی شود. این شاسی‌بلند نسخه‌ی بسیار لوکس‌تری هم خواهد داشت که آن را با نام مرسدس-مایباخ GLS می‌شناسیم.

vision-mercedes-maybach-ultimate-luxury-concept-3-538x303.jpg

انتظار داریم قیمت این خودرو حدود 200 هزار دلار باشد که این امر باعث می‌شود در قلمروی لامبورگینی اوروس قرار گیرد. شاسی‌بلند مایباخ بنا به گفته‌ی اتونیوز در آلاباما تولید خواهد شد. به این ترتیب مایباخ GLS به گران‌ترین خودروی تولیدی در آمریکا بدل شده و آکورا NSX با قیمت 157500 دلار را پشت سر خواهد گذاشت.

mercedes-maybach-ultimate-8-538x404.jpg

یکی از تحلیلگران صنعت خودرو می‌گوید:

بازار خودروی آمریکا کاملاً به احیای G کلاس و نسخه‌های ای ام جی آن کمک کرده است؛ بنابراین شاسی‌بلند مایباخ برای افرادی همچون رپرها و کیم کارداشیان ها که خواهان مدلی متفاوت در مقایسه با G کلاس هستند جذاب خواهد بود.

یکی دیگر از تحلیلگران دنیای خودرو معتقد است شاسی بلندهای لاکچری خواهان زیادی دارند. او می‌گوید:
پورشه بدون کاین نمی‌توانست هزینه‌ی تولید 911 را تأمین کند.

اما پورشه تنها خودروسازی نیست که چنین کاری انجام می‌دهد زیرا بنتلی بنتایگا هم بر پایه‌ی همان پلتفرمی بنا شده که در آئودی Q7، فولکس‌واگن توارگ و لامبورگینی اوروس بکار رفته است.

Mercedes-Benz-Vision_Maybach_Ultimate_Luxury_Concept-2018-1024-0f-538x404.jpg

مدیرعامل مرسدس آمریکا این خودرو را محصولی الهام‌بخش برای برند دانسته و گفته که مرسدس-مایباخ GLS از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 560 اسبی استفاده خواهد کرد.

احتمالاً شاسی‌بلند جدید مایباخ در ماه‌های آینده و در چین رونمایی خواهد شد و اولین نمونه‌ها نیز سال آینده روانه‌ی بازار خواهند شد.

اما سایت تولیدی آلاباما جایی است که مرسدس به تولید مدل‌های GLS، GLE و GLE کوپه مشغول می‌باشد. این کارخانه در حال حاضر پذیرای سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری می‌شود تا به تولید خودروهای الکتریکی در اوایل دهه‌ی میلادی آینده بپردازد.

توضیح: تصاویر مربوط به نسخه کانسپت Ultimate Luxury مایباخ می‌باشند.

منبع پدال


نظرات