1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی فیس‌لیفت فورد تاروس جدید برای بازار چین + عکس

معرفی فیس‌لیفت فورد تاروس جدید برای بازار چین + عکس

17 فروردین 1398
  • 0

هرچند چندی پیش فورد رسماً به تولید سدان تاروس در ایالات‌متحده خاتمه داد اما زندگی این سدان فول سایز همچنان در چین ادامه دارد. در نمایشگاه شانگهای 2015 فورد نسل کاملاً جدید تاروس را صرفاً مخصوص بازار چین معرفی نمود که با نمونهٔ موجود در بازار ایالات‌متحده متفاوت است. حال نسخهٔ چینی تاروس، فیس‌لیفت میان‌دوره‌ای خود را تجربه کرده است که رسماً ماه آینده در نمایشگاه شانگهای معرفی خواهد شد. در چین اما پیش از معرفی رسمی خودروهای جدید، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، تصاویری از آن‌ها را منتشر می‌کند؛ بنابراین حالا تصاویر تاروس جدید هم منتشر شده است.

2.jpg 

در این تصاویر، تاروس در دو تیپ مختلف دیده می‌شود که نمونهٔ سفیدرنگ از تیپ تیتانیوم و نمونهٔ مشکی‌رنگ از تیپ بالا ردهٔ ویگنال است. ویگنال تیپ جدیدی است که همراه با این فیس‌لیفت برای تاروس چینی ارائه شده است. با توجه به این تصاویر، تاروس به‌روزرسانی‌های ظاهری جزئی را تجربه کرده است. در بخش جلویی این ماشین چراغ‌های جدیدی با تریم کرومی در اطراف لنز آن‌ها به همراه سپر بازطراحی شده با چراغ‌های مه شکن و تریم کرومی دیده می‌شود. علاوه بر این، شکل جلوپنجره هم تغییر کرده است. این جلوپنجره در تیپ تیتانیوم دارای خطوط افقی کرومی است درحالی‌که در تیپ ویگنال مشکی‌رنگ با طرحی متفاوت است.

 3.jpg

در بخش عقبی تاروس فیس‌لیفت نیز چراغ‌های LED جدید، درب صندوق بار متفاوت و سپر اسپرت‌تر با تریم مشکی و سر اگزوزهای افقی دیده می‌شود. همچنین خریداران می‌توانند از بین رینگ‌های آلیاژی با سه طرح مختلف یکی را انتخاب کنند. تاروس قبلاً در چین با یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربو و یک موتور 2.7 لیتری V6 توئین توربو با 325 اسب بخار قدرت عرضه می‌شد اما نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ این سدان آمریکایی صرفاً با پیشرانه‌های چهار سیلندر اکوبوست به بازار عرضه خواهد شد. موتور 2 لیتری قبلی که 245 اسب بخار قدرت دارد همچنان برای تاروس ارائه می‌شود اما حالا یک موتور 1.5 لیتری اکوبوست هم برای آن در نظر گرفته شده است. مثل گذشته، تاروس فیس‌لیفت هم توسط جوینت ونچر چانگان-فورد در کارخانهٔ هانگژو در چین تولید خواهد شد.

منبع پدال


نظرات