1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آغاز شماره گذاری خودروهای BISU در ایران

آغاز شماره گذاری خودروهای BISU در ایران

21 فروردین 1398
  • 1

شاسی بلندهای BISU پلاک ايران شدند

شاسی بلند BISU مجوزهای لازم برای شماره گذاری را دریافت کرد و به این ترتیب سیف خودرو رسما محصولات خود را منطبق بر استانداردهاي جديد خودرو وارد بازار خواهد كرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیف خودرو، پس از انطباق محصولات با استانداردهاي ٨٥ گانه سازمان استاندارد ايران و انطباق با ضوابط انتظامي، روند شماره گذاری خودروهای شاسی بلند بیسو آغاز شده است. توليد و تحویل محدود این خودروها براساس قراردادهای منعقد شده با مشتریان، از چندي پيش آغاز و در تابستان امسال به صورت انبوه به مشتریان تحویل می گردد.

 1.jpg

لازم به ذکر است که شرکت سیف خودرو در سال ۱۳۸۳ به عنوان نماینده انحصاری سوبارو ژاپن در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و در اواخر سال ۱۳۹۵ با پیروی از سیاست های نظام جمهوری اسلامی و حمایت از تولید و اشتغال، احیای یکی از واحدهای تولید خودرو را در دستور کار خود قرار داد و اقدام به خریداری سهام گروه خودروسازي مرتب کرد. همچنین در راستای کمک به تولید و اشتغال زایی ضمن راه اندازی خط تولید خودروهای بیسو توانست مجوز پیش فروش محصولات خود را در آذر ماه سال گذشته از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کند.

2.jpg
در حال حاضر خودروهای بیسو t3 و t5، دو کراس اووری هستند که در خط تولید سیف خودرو قرار گرفته و به زودی تحویل آنها به مشتریان آغاز خواهد شد، برای شناخت بیشتر این خودروها می‌توانید ویدیو کارولوژی (11): معرفی بیسو T3 و T5، دو محصول جدید سیف خودرو را تماشا نمایید.

 

 

منبع car.ir


نظرات

  • ایرانی ایرانی (21 فروردین 1398 ساعت 11:03)

    ماشالا سیف خودرو، نگین خودرو، گروه بهمن ... خودرو!