1. خانه
  2. خودروها
  3. بیسو
  4. تی 5
  5. توربو اتوماتیک (2018-2019)

بیسو تی 5 توربو اتوماتیک 2018-2019

Bisu T5 1.5T 2018-2019

اطلاعات کلی

  • به زودی
  • ناموجود
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
کراس اور
1498 cc
بنزینی دارای توربو
4
اتوماتیک تیپ ترونیک
بیشتر

معرفی خودرو

بیسو تی 5 (BISU T5) احتمالا اولین کراس اور 7 نفره ای است که در داخل ایران مونتاژ می گردد. این خودرو که توسط سیف خودرو به بازار ایران عرضه می شود، از پیشرانه ای 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ و با قدرت 150 اسب بخار بهره می برد، رقبای T5 در ایران، خودروهایی چون چری تیگو 7 و بی وای دی S7 خواهند بود.

نظرات کاربران
  • علی سعیدی 24 شهریور 1398 ساعت 13:27

    به نظر من سیف خودرو 2000 یا 3000 دستگاه بیسو تی 3 و تی 5 مونتاژ شده در کارخانه اصلی چین را بصورت کامل وارد کند و به مشتری های سری اول و دوم بدهد بعد سر فرصت خودش در ایران مونتاژ کند برای مشتریان سری های بعدی .انشالله به امید خدا.

  • علی سعیدی 17 مرداد 1398 ساعت 22:05

    رفتم اوراق ثبت نام بیسو تی 5 رو بگیرم دیدم یک بیسو تو نمایشگاه گذاشتن که رکاب متحرک رو نداره بر خلاف دفعه ی اول که برای ثبت نام رفته بودم . به نظر من اگه هر کدام از اپشن هایی رو که دفعه اول قبل ثبت رو ماشین بود موقع تحویل نباشه بی وجدانی در حد بی نهایته 0 اینکه بگن ما تو اوراق تحویلی نوشتیم شاید بعضی اپشن ها موقع تحویل رو ماشین نباشه یک توجیه بی مسولانه و یک دلیل غیر منطقی است چرا که در زمان ثبت نام اولا اینترنتی بود دوما اگه هم مستقیم به نمایشگاه مراجعه میکردیم ثبت نام انجام میدادنند و میگفتند اوراق را بعدا به شما تحویل میدیم در هر دو صورت ما موقع ثبت نام اوراق را نمیدیدیم .

  • علی سعیدی 6 مرداد 1398 ساعت 23:35

    با احترام برای صحبتهای شما باید عرض کنم تمام فرمایشات شما صحیح و متین است ولی حرف من این است موتور بیسو تی 7 هم توربو شارژه و هم 2000 سی سی است بنابر این قدرتش بیشتره هیکل بیسو 7 نصف بیسو 5 است من دوست ندارم من ظاهر و بزرگی تی 5 را دوست دارم و خیلی خوب میشد اگه موتوره تی 5 2000 سی سی یا حتی 3500 سی سی بود .

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو بیسو تی 5 توربو اتوماتیک 2018-2019
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده سیف خودرو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه کراس اور
  • کلاس اتومبیل C Segmnet
  • وزن 1665 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 7
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 215/60 R 17
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 215/60 R 17

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1498 cc
  • نوع موتور بنزینی دارای توربو
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش مستقیم
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 215 نیوتن متر از 2000 تا 4000 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 100 اسب بخار بر لیتر

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
  • تعداد دنده (جلو) 8
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز مجهز به سیستم ترمز ABS +EBD
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو سیستم مستقل با فنر پیچشی Macpherson
  • تعلیق عقب میله پیچشی
  • نوع سیستم فرمان برقی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 0 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 0 ثانیه

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) دارای 6 کیسه هوای ایمنی در 10 نقطه (جلو، جانبی و پرده ای)
  • سیستم های پایداری و کمک راننده مجهز به سیستم های ترمز کمکی BA , BOS ، ESC , TCS , HAS
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی / سیستم ورود به خودرو و استارت بدون کلید /
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری برقی
  • نوع غربیلک غربیلک فرمان با قابلیت تنظیم /سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر)
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (A/C) / دریچه کولر برای سرنشیتان ردیف دوم و سوم
  • سیستم صوتی و تصویری پورت USB وAUX و سیستم GPS / بلندگوهای استریو 6 عدد
  • سیستمهای مولتی مدیا سیستم صوتی و تصویری لمسی ( ۹ اینچی ) / اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث
  • سیستم صندلیهای جلو روکش چرمی صندلی ها / تنظیم برقی صندلی راننده / گرمکن صندلی های جلو ( راننده – شاگرد ) / تنظیم دستی صندلی شاگرد (‌۴ جهت )
  • سیستم صندلیهای عقب روکش چرمی صندلی ها /
  • سیستم آیینه ها جمع شدن برقی آینه های جانبی / آینه های جانبی برقی (چراغ راهنمای LED) / گرمکن آینه های جانبی / آینه دید عقب (عملکرد اتوماتیک )
  • سیستم شیشه ها برف پاک کن شیشه جلو مجهز به سنسور باران / شیشه بالابر برقی هر 4 شیشه
  • سیستم های سقف سقف شیشه ای پاناروما
  • سیستم روشنایی جلو چراغهای هالوژن ( با قابلیت تنظیم ارتفاع ) / چراغهای مه شکن جلو / چراغ روز – Day Light /
  • سیستم روشنایی عقب چراغهای مه شکن عقب /
  • سنسورهای پیش فعال سیستم کنترل فشار باد تایر ها (TPMS) / سنسور پارک جلو و عقب
  • سیستم های کمک رانندگی ترمز پارک الکترونیکی (EPB) / اتوهلد / کروز کنترل / دوربین دنده عقب / دوربین نمایش 360 درجه خودرو
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • علی سعیدی علی سعیدی (24 شهریور 98 ساعت 13:27)

    به نظر من سیف خودرو 2000 یا 3000 دستگاه بیسو تی 3 و تی 5 مونتاژ شده در کارخانه اصلی چین را بصورت کامل وارد کند و به مشتری های سری اول و دوم بدهد بعد سر فرصت خودش در ایران مونتاژ کند برای مشتریان سری های بعدی .انشالله به امید خدا.

  • علی سعیدی علی سعیدی (17 مرداد 98 ساعت 22:05)

    رفتم اوراق ثبت نام بیسو تی 5 رو بگیرم دیدم یک بیسو تو نمایشگاه گذاشتن که رکاب متحرک رو نداره بر خلاف دفعه ی اول که برای ثبت نام رفته بودم . به نظر من اگه هر کدام از اپشن هایی رو که دفعه اول قبل ثبت رو ماشین بود موقع تحویل نباشه بی وجدانی در حد بی نهایته 0 اینکه بگن ما تو اوراق تحویلی نوشتیم شاید بعضی اپشن ها موقع تحویل رو ماشین نباشه یک توجیه بی مسولانه و یک دلیل غیر منطقی است چرا که در زمان ثبت نام اولا اینترنتی بود دوما اگه هم مستقیم به نمایشگاه مراجعه میکردیم ثبت نام انجام میدادنند و میگفتند اوراق را بعدا به شما تحویل میدیم در هر دو صورت ما موقع ثبت نام اوراق را نمیدیدیم .

  • علی سعیدی علی سعیدی (6 مرداد 98 ساعت 23:35)

    با احترام برای صحبتهای شما باید عرض کنم تمام فرمایشات شما صحیح و متین است ولی حرف من این است موتور بیسو تی 7 هم توربو شارژه و هم 2000 سی سی است بنابر این قدرتش بیشتره هیکل بیسو 7 نصف بیسو 5 است من دوست ندارم من ظاهر و بزرگی تی 5 را دوست دارم و خیلی خوب میشد اگه موتوره تی 5 2000 سی سی یا حتی 3500 سی سی بود .

  • جواد جواد (5 مرداد 98 ساعت 19:07)

    هم وطنان عزیز صحبت هایی در مورد ضعیف بودن موتور بیسو گفتن، البته تا جایی که من اطلاع دارم حجم موتور 1500 و توربو شارژه ، معمولا موتورهای توربو شارژ حجم موتور کمتری دارن که حسنش اینه که مصرف سوختو پایین میاره که این خودش یک مزیت محسوب میشه ولی با وجود توربو شارژ بودن قدرت موتور بییشتری نسبت به سایر موتورها با حجم مشابه به ما میده، شما میتونین از روی اسب بخار موتور های توربوشارژ قدرت موتور را مقایسه کنید. توربوشارژ باعث بهتر پر کردن سیلندر خواهد شد و راندمان موتور افزایش می یابد
    تامین هوای بیشتر در واقع مهیا ساختن اکسیژن بیشتر برای انجام احتراق بوده و این امر سبب
    احتراق بهتر سوخت در محفظه احتراق و در نهایت قدرت بیشتر موتور خواهد بود

  • علی علی (31 تیر 98 ساعت 10:23)

    وقتی موتور پژو 504 را روی پیکان قرار دادنند و کلی کیفیت پیکان بالا رفت چه مشکلی پیش امد هیچ یا موتور پیکان را روی پژو اردی قرار دادنند که البته کیفیت پژو را پایین اوردنند ولی مشک خاصی پیش نیامد . من از خدا میخواهم سیف خودرو موتور 2000 سی سی بیسو تی 7 رو روی بیسو تی 5 بگذارد و تفاوت قیمتش رو بگیرد اونوقت تی 5 محشر میشد

  • علی علی (10 اردیبهشت 98 ساعت 21:34)

    چقدر خوب میشد اگه سیف خودرو اعلام میکرد اونایی که تی 5 ثبت نام کرده اند اگه دوست دارند ما میتوانیم موتور تی7 که 2000 است را روی ماشینشون نصب کنیم ولی n تومن باید بیشتر بپردازنند. عالی میشد.

    محسن وحیدی محسن وحیدی (17 تیر 98 ساعت 14:58)

    مگه موتور ماشین هندونه است که بدون توجه به سایر مسایل یک خودرو تعویض بشه؟

  • BenyaMin BenyaMin (7 اردیبهشت 98 ساعت 12:42)

    ماشین خوشگل پراز اپشن و فوق العاده ای ولی واقعا درک نمیکنم چرا ماشین به این خوشگلی جذابی پر از اپشن چرا نباید موتور قوی داشته باشه والا موتور ۲۰۶ با اون کوچیک بودن ۱۶۰۰این ماشین با این همه جذابیت موتورش انقدر ضعیف باشه واقعا مسخرس.

  • افشین افشین (11 دی 97 ساعت 01:58)

    از لحاظ فنی خوبه قیمتش کمی بالاست ولی نسبت به جک اس 7 و ام وی ام خوبه