1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی QS اینسپایرشن، مدل آوانگارد و اسپورت اینفینیتی + عکس

معرفی QS اینسپایرشن، مدل آوانگارد و اسپورت اینفینیتی + عکس

30 فروردین 1398
  • 0

اینفینیتی درست یک هفته قبل از نمایشگاه خودرویی شانگ‌های مدل مفهومی Qs" اینسپایرشن" خود را در عکس‌های مختلف به نمایش گذاشت.

به لطف نمایشگاه خودرویی چین، اینک تصاویر کاملی از Qs پر زرق و برق اینفینیتی داریم. این خودرو زبان طراحی خودروهای متوسط و آینده ایفینیتی محسوب می‌شود.

آوانگارد و اسپورت

2.jpg

4.jpg

شباهت و اشتراک این خودرو به مدل مفهومی "QX اینسپایرشن" که به عنوان یک کراس‌اوور الکتریکی در نمایشگاه خودرویی دیترویت گذشته به نمایش درآمد، چندان تصادفی نیست. هر دوی این خودروها در نمای روبه‌رو و طراحی ستون مشترک هستند.


با این وجود چراغ‌های QX کمی از چراغ‌های مدل QS کوچکتر هستند. شکل کلی چراغ‌های خودرو در رقابت با چراغ‌های چکشی شکل محصولات ولوو ساخته شده است. طراحان خودرو برای کاهش سرسختی ظاهری بر عناصر ظریف و زیبایی بیشتر آن افزوده‌اند.


ستون A در این خودرو با شیب سقفی ترکیب شده و به "QS ایسپایرشن" ظاهری پویا می‌بخشد.

3.jpg

5.jpg

در داخل خودرو نیز شاهد موج فناوری و داشبوردی آینده‌نگرانه هستیم که پیشتر شبیه آن در QX دیده شده است. با این وجود فضای درونی QS اسپورت‌تر بوده و فرمان کوچکتری دارد. در این مدل مفهومی، فضای بهتری برای راننده تعبیه شده و سنت در آن کمتر دیده می‌شود. در عوض می‌توان این محصول را یک الکتریکی لوکس و مدرن خواند.

منبع آرمان


نظرات