1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به زودی استون مارتین ونتیج AMR دستی معرفی می شود + عکس

به زودی استون مارتین ونتیج AMR دستی معرفی می شود + عکس

9 اردیبهشت 1398
  • 0

سرانجام تا چند روز دیگر شاهد معرفی استون مارتین ونتیج دستی خواهیم بود. این برند بریتانیایی اخیراً تیزری جالب را در رسانه‌های اجتماعی و با استفاده از نام استون مارتین ریسینگ منتشر کرده است.

در این تصویر تیزری شاهد سه پدال خاص خودروهای مجهز به گیربکس دستی هستیم که به تمرکز بیشتر نسخه‌ی دستی ونتیج جدید روی راننده و سود بردن از برخی ویژگی‌های خاص بخش AMR استون مارتین اشاره دارد.

5.jpg
از زمان تولید ونتیج S قبلی که پیشرانه‌ای 12 سیلندر داشت، این خودرو اولین ونتیج دستی می‌باشد. استون مارتین ونتیج AMR جدید همچنین اولین خودرویی خواهد بود که پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری ای ام جی را با گیربکس دستی همراه می‌کند. شاید بریتانیایی‌ها گیربکس 7 سرعته را احیا کنند که به پاس کردن استانداردهای آلایندگی و دست‌یابی به پرفورمنس بالا کمک می‌کند.


مهندس ارشد این خودروساز سال پیش ‌گفته بود:

پیشرانه‌ی 4 لیتری ای ام جی هیچ کجای دیگر با گیربکس دستی همراه نشده است؛ بنابراین اتصال یک گیربکس دستی به این پیشرانه با چالش‌هایی همراه خواهد بود. نرم‌افزاری وجود ندارد بنابراین شما باید نرم‌افزار خودتان را بسازید.

4.jpg
پیشرانه‌ی 8 سیلندر توئین توربوی یاد شده نیز شاید کمی با افزایش قدرت روبرو شود. این پیشرانه در مدل استاندارد قدرت 503 اسب بخاری و گشتاور 685 نیوتون متری داشته و به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF کوپل شده است.

منتظر اخبار داغ رونمایی از این خودروی هیجان‌انگیز در چند روز آینده باشید

2.jpg

6.jpg

منبع پدال


نظرات