1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آغاز ارسال خودروهای ترخیصی گمرک به پایتخت

آغاز ارسال خودروهای ترخیصی گمرک به پایتخت

15 اردیبهشت 1398
  • 2

طبق آخرین اخبار رسیده، حرکت تریلرهای محتوی خودروهای وارداتی که بالاخره با گذشت بیش از یک‌سال از گمرک‌های کشور ترخیص شده‌اند، به ‌سمت تهران آغاز شد.

احتمالا اولین سری این خودروها طی یکی، دو روز آینده به تهران و به‌ دست شرکت‌های واردکننده یا گری‌مارکت‌ها خواهد رسید.

در طول یک‌سال و نیم گذشته، به‌ حدی ترخیص این خودروها با مشکلات متعددی روبه‌رو شده است که تا رسیدن آنها به تهران، خیال واردکنندگان از ترخیص نهایی آنها راحت نخواهد شد. به نظر می‌رسد در نیمه دوم اردیبهشت و خردادماه، شاهد ترخیص تعداد بیشتری از این خودروها از گمرک باشیم.

کاهش تقاضا برای خودروهای ٢٠١٦ صفر 

  تا امروز هنوز برخی از خودروهای مدل ٢٠١٦ به‌صورت صفر کیلومتر در بازار موجود هستند. اما حالا که ترخیص خودروهای باقی‌مانده در گمرک، که بیشتر آنها مدل ٢٠١٨ هستند، آغاز شد تقاضا برای خودروهای ٢٠١٦ صفرکیلومتر کاهش خواهد یافت‌. اما در بازار فعلی، مدل‌های 2016 نیز بدون مشتری نخواهد ماند.



نظرات

  • Sana Sana (16 اردیبهشت 1398 ساعت 00:01)

    مصرف كنندگان واقعى كه از سال 96 از طريق گرى ماركت ها يك خودرو براى مصرف شخصى پيش خريد كرده اند بايد به ترتيب زمان ثبت نام در اولويت تحويل و ترخيص خودروهاشون قرار گيرند و دست دلالان و واسطه ها كوتاه شود و افرادى كه جهت سود تعداد زيادى خودرو ثبت نام كردند مى بايست در آخر اين ترخيص ها باشند تا قيمت ها به تعادل برسد

  • علی مستمند علی مستمند (15 اردیبهشت 1398 ساعت 17:47)

    سلام، به امید خدا حباب قیمت ها شکسته بشه و تنها راه حل رقابتی کردن بازار و خودرو های خارجی بهترین گزینه برای رقابت با داخل هست،