درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
نمیدونم چرا وقتی ی قدم میاد پایین باید منتظر ده قدم بالا باشیم.اقا ماشین خودمون گرون کردیم.خیلی شخصیش کردیم.مثل حوله وشونه ومسواک .هر کس میخواد یکی داشته باشه .واقعا ی ماشین ی خانواده کافیه .نه هر نفر ی ماشین.پدر بنزین در آوردید.هوا رو آلوده کردید.و...تموم فکر جوون شده خودرو شخصی داشتن.تاکسی وسایر ناوگان حمل و نقل تعطیل...
سال۹۶ نمایندگی ایرانخودرو خودش اصرار داشت بیا علیان بردار ۸۶ و نصفش رو قسطی بده الان همون ماشین شده نزدیک ۴۰۰. خیلی مسخره است. خیلی....
نازه قلمت... والله همینه. جک 90 میلیونی شده 400 میلیون بعد 10 میلیون ارزون میشه میگن ماشین رو ارزون کردیم. دیدین حباب بود؟!
فکر کنم تنها راه واردات ماشین دست دوم باشه، البته اگه دلاری باشه که بابتش پرداخت کنن و اینکه باز نخوان ماشین دست دوم رو دولا سه لا با مردم حساب کنند. البته اینکه چی وارد کنن هم مهمه.
این حرکت زشت و زننده سالهاست که اتفاق میوفته راه نجات فرهنگ نخریدنه فکر نکنید عقب موندی نخری بقیه میخرن این تفکرات اشتباهه میگن "چیزی که گرون شد ارزون نمیشه"، بله با این مردم همینطور هم هست
مطمن باشید تا توافقی بین ایراندو اروپا صورت نگیره و همچنین برخورد جدی با سوداگران بازار خودرو صورت نگیره اوضاع همینه
کی می اد پایین
به نظرم خودرو باید به صورت موقت به دست سپاهیان انقلابی باشه نه این دلالهای از خدا بی خبر
همین الان در دست اونهاست
اي كاش كمي عرق ملي در صنايع خودرو وجود داشت
و اي كاش كمي جديت به معناي واقعي در بازرسين و تعزيرات و وزير صمت وجود داشت
تا گروهي قليل با تشكيل باند مافياي خودرو اقتصاد كشورمان را تحت تاثير قرار نمي دادند و عدم اعتماد در بين ملت بوجود نمي آمد
دیگه چیزی گرون شه عمرا ریزش کنه مگر مقطعی و کم. حداقل این روزها که اینطوری شده
شرایط اقتصادی ایجاب میکند که قیمت خودروها افزایش یابد و با حذف قیمتها پایین نمیاد.