1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تحویل خودروی دنا پلاس از این پس بدون سانروف و رینگ آلومینیومی

تحویل خودروی دنا پلاس از این پس بدون سانروف و رینگ آلومینیومی

28 اردیبهشت 1398
  • 8

شرکت ایران خودرو در نظر دارد از این پس خودروی دنا پلاس را با آپشن‌های کمتری روانه بازار کند.

متاسفانه محصولات داخلی طی یکسال اخیر با ساده‌ترین آپشن‌های ممکن در حال تحویل به مشتریان هستند.

عرضه پارس ال ایکس برای اولین‌بار با رینگ معمولی و قالپاق، سند دیگری بر افتخارات خودروسازی کشور بود. از ابتدای سال گذشته تاکنون خودروسازان کشور بدلیل اعمال تحریم‌های جدید آمریکا، بدترین روزهای تولیدشان را میگذرانند و تک تک در حال حذف یا خود خودرو یا آپشن‌های آن خودرو هستند. خودرویی مانند کوییک اتوماتیک که سال گذشته در تمام نمایشگاه‌های کشور در معرض دید عموم قرار گرفت با شعار خودرو ملی از سوی شرکت سایپا معرفی شد ولی خبرهای رسیده حاکی از آنست که این خودرو ماه‌ها است بدلیل تحریم‌ها دیگر تولید نمی‌شود.

آذرماه سال 96 گزارشی منتشر شد که خودروی دنا پلاس با گیربگس اتوماتیک و مجهز به سیستم کیلس استارتر قرار است روانه بازار شود که پس از تحریم خودرویی کشور در سال 97 این ورق به کل برگشته و از پس شاهد یک دنا پلاس کاملا ساده و بدون آپشن هستیم.

گزارش خبر مربوط به آذرماه سال 96:

 23.jpg

در زمستان سال گذسته دو ایربگ از خودروی دنا پلاس حذف شد و اینک دو آپشن رینگ آلومینیومی و سانروف هم جزء حذفیات قرار گرفته‌اند. با این رویه رو به جلویی که شرکت ایران خودرو در پیش گرفته است احتمالا شاهد حذف صندلی برقی و مانیتور نیز خواهیم بود.

تصویر فاکتور شدن خودروی دنا پلاس در اردیبهشت ماه:

3.jpg



نظرات

  • پیام پیام (31 اردیبهشت 1398 ساعت 18:09)

    خودروسازی زمانی برای یک مملکت امتیاز محسوب میشه که باعث سود و افزایش امکان خرید خودرو رو به مردم بده اگه خودرو ساز ها با گرفتن اینهمه وام و وتسهیلات و کم کردن اپشنها بخاطر ضرر دهی بطوریکه زه درب ماشین رو هم اپشن حساب میکنن اخرش بازم میگن ما ضرر میکنیم وتولید خودرو بصرفه نیست پس یا مدیریت ندارن ویا توانش رو ندارن اگه واردات خودرو رو ازاد کنن مردم میتونن خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب بخرن ومنت این درشکه موتوری ها رونکشن

  • ایرانی ایرانی (29 اردیبهشت 1398 ساعت 14:55)

    من نمیدونم چرا بعضیا میشینن وقت میذارن رفتار این لگن سازها رو تحلیل میکنن... یکی میگه چرا اینو برداشته ، چرا اونو برداشته ، چرا با رفتارشون توهین میکنن و هزارتا مزخرف دیگه.
    آقا جان خیلی عذر میخوام ... یکی باید خم بشه تا سوارش بشن. خم نشین... نخرین... به خاک سیاه بشونید این جماعت بی خاصیت رو و هر کس و ناکسی که پشت این قضایاست و ما خبر نداریم !! همین.

  • sss sss (28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:10)

    تفاوت دنا با دنا پلاس برای همین آپشن ها بود اینها هم نباشه دیگه چیه متاسفانه هرنوع توهینی دوست دارن خودرو سازها میکنن

  • حسین حسین (28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:00)

    واقعا تفاوت شاخص دنا پلاس و دنای معمولی چی بود؟ یه سانروف. قبلا هم که دو تا از ایربگاشو حذف کردن به بهونه تحریم و نبود قطعه.یکی نیست بگه اگه ایربگ ندارین پس چطور روی همه این ماشینای به قول خودتون پیش فروش فوری میذارین. بعدم میگن از تولید ایرانی حمایت کنید.

  • رضا رضا (28 اردیبهشت 1398 ساعت 10:22)

    درضمن جهت اطلاع سمند سورن رو هم که با رینگ آلومینیوم و ترمز عقب دیسکی پیش فروش قطعی کرده بود تیر 97 تا الان تحویل نداده رو الان میگه با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای باید مشتری تحویل بگیره واقعاً چه کسی یا نهادی پاسخگو است؟

  • سيروس سيروس (28 اردیبهشت 1398 ساعت 10:08)

    ميگن علت اين كلاه برداري ها تحريم هاي آمريكاست
    حالا ماه نمي خريم تا دركل براهميشه تعطيل بشد

  • سورنا سورنا (28 اردیبهشت 1398 ساعت 09:55)

    اين كه ديگه دنا پلاس نيس ، سمند پلاسه عجب********* شدن اين خودرو سازها #نخريد

    بی ماشین بی ماشین (28 اردیبهشت 1398 ساعت 20:02)

    نخریدن که نمیشه چون جو دلال بازی درست کردن مردم بازم میرن برا 2 قرون سود میخرند.باید بخوایم از مسولین کاری کنند البته وقتی که از مسافرت برگشتند