1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. در راه بودن نسخه ای هیبریدی از پورشه کاین کوپه + عکس

در راه بودن نسخه ای هیبریدی از پورشه کاین کوپه + عکس

1 خرداد 1398
  • 2

پورشه کاین کوپه در سه نسخه عرضه می شود.

مدل پایه v6 این خودرو قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتون متر دارد. مدل متوسط S آن قدرت 434 اسب بخار و گشتاور 549 نیوتون متر دارد و نسخه ممتاز توربوی آن قدرت 541 اسب بخار و گشتاور 768 نیوتون متر از موتور V8 دارد. اما یک نسخه دیگر برای این خودرو در راه است.

یکی از مقامات پورشه از عرضه مدل هیبریدی برای این خودرو در سال جاری خبر داده است. وی اعلام کرد: "ام گام به گام خط تولید این خودرو را توسعه خواهیم داد. می توانید امسال منتظر مدل هیبریدی این خودرو باشید."

 2.jpg

اگر نیرومحرکه ای مشابه کاین E-Hybrid برای این خودرو ارائه شود، این کوپه می تواند قدرت 455 اسب بخار و گشتاور 699 نیوتون متر داشته باشد. اما از نظر تئوری می توان انتظار دو نسخه هیبریدی از کاین کوپه را در آینده نزدیک داشت. پورشه در زمان رونمایی این خودرو در شانگهای اعلام کرد که مدل توربو S E-Hybrid برای هر دو مدل کاین و کاین کوپه ارائه می شود. این دو مدل می توانند از نیرومحرکه برقی شده V8 به کار رفته در پانامرا توربو S E-Hybrid بهره ببرند که قدرتی بیش از 680 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتون متر دارد.

هم چنین از آنجا که پورشه کاین کوپه پلتفرم و قطعاتی مشترک با لامبورگینی Urus دارد شایعه شده است که کاین کوپه قدرتی در حد این مدل لامبورگینی خواهد داشت. بنابراین ممکن است موتور تواین توربو 4.0 لیتری V8 به کار رفته در Urus با قدرت 641 اسب بخار در این خودرو به کار رود.



نظرات

  • احد احد (1 خرداد 1398 ساعت 12:17)

    با سلام، ما هم به لطف مهندسین سایپا پراید مدل999 را به گوری چشم دشمنان خواهیم زد.

    minax minax (1 خرداد 1398 ساعت 21:36)

    بحث سیاسی نکنین لدفن.مگر از اول ندیدین هرموقع به سازنده های پیکان و پراید گفتین بالای چراق ماشینهاتون ابرو داره بعد چطور یک عده خاص مخصوصا ه جماعت چماق دست میگرفتند؟ مگر نمیبینین ه یعنی رئیسشون مرحوم شده اما شیخ جونشون رئیس شده؟ مگر نمیبینید حتی به سپاه هم اجازه ورود به این صنعت رو نمیدن؟ این زور ازمائی سیاسی رو نمیبینید؟
    این سپاهی که موشک چند ده کیلومتری نقطه زن با هدایت ماهواره و لیزری میسازه فکر میکنید نمیتونه ماشینی بسازه که واقعا چشمهای ه جماعت و شیخ جانهایشان و البته دشمنان ایران کور بشود؟
    ه با شیخ و اون ابگوشت مجلسی یکطرف سپاه هم یکطرف