1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار اطلاعات تکمیلی از هیوندای Venue جدید + عکس

انتشار اطلاعات تکمیلی از هیوندای Venue جدید + عکس

4 خرداد 1398
  • 0

هیوندای برای Venue تازه عرضه شده خود پیش فروش 15 هزار دستگاهی را به ثبت رسانده است.

این B-SUV جدید با قیمتی بین 9358 تا 15603 دلار به فروش می رسد.

جدیدترین اخبار حاکی از آن است که اکثر مشتریانی که Venue را پیش خرید کرده اند باید صبور باشند چرا که هیوندای تولید ماهیانه این خودرو را 9 هزار دستگاه تعیین کرده است. این خودروساز از ئوم تا بیستم ماه می پیش فروش این خودرو را انجام داده است. با توجه به اعلام قیمت ها و مناسب بودن قیمت این خودرو تقاضای زیادی برای آن ایجاد شده است و احتمالا افزایش نیز خواهد داشت.

dsc_0022-2-640x640.jpg

هیوندای Venue مدل تولیدی هویندا HND-14 کارلینو کانسپت معرفی شده در Auto Expo 2016 است. این خودروساز برای تولید این خودرو زمانی چهار ساله و سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری صرف کرده است. این خودرو در بازارهای توسعه یافته همچون ایالات متحده، کانادا و استرالیا نیز به فروش خواهد رفت.

هیوندای Venue با ویژگی هایی همچون استارت استاپ از راه دور موتور، کنترل دما از راه دور، مسیریابی خودرو در زمان حقیقی، هشدار تصادف خودکار و ردیابی خودروی سرقت شده همراه می رود که از ویژگی های سیستم Blue Link هستند.

این خودرو با جلوپنجره کرومی تیره، چراغ های عقب LED، چراغ های جلوی پروژکتوری با LED های دید در روز، دستگیره های در کرومی، آنتن Shark Fin و چراغ های مه شکن پروژکتوری ارائه می شود.

dscn0376.jpg
نیروی این خودرو از موتور 1.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 172 نیوتون متر متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا هفت سرعته DCT، 1.2 لیتری دمش طبیعی بنزینی با قدرت 83 اسب بخار و گشتاور 115 نیوتون متر متصل به گیربکس دستی پنج سرعته و 1.4 لیتری توربوشارژ دیزلی با قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتون متر متصل به گیربکس دستی شش سرعته تامین می شود.

سانروف برقی، کروز کنترل، تهویه هوا، شارژر بی سیم، شناسایی صوتی و دریچه های تهویه هوای عقب از دیگر ویژگی های این خودرو هستند.

ایمنی این خودرو به واسطه شش کیسه هوا، قفل درهای حساس به سرعت، ESC/ESP، کنترل ثبات در سراشیبی، سیستم کمک ترمز و قفل صندلی کودک ISOFIX تامین می شود.



نظرات