1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی فورد Taurus مدل 2020 برای چین + عکس

معرفی فورد Taurus مدل 2020 برای چین + عکس

7 خرداد 1398
  • 0

فورد نسخه ای اصلاح شده از خودرویی را معرفی کرده که می تواند فالکون جدید را نیز نشان دهد.

فورد Taurus مخصوص بازار چین از سال 2015 که به فروش رسیده برای اولین بار فیس لیفت شد.

فورد Taurus علیرغم آن که مخصوص بازار چین است، در روند طراحی و ساخت خود از داده های فورد استرالیا بهره برده که مبتنی بر دانش این بخش بومی در مورد حدود شش دهه تولید فالکون است.

در حالی که فروش سدان ها در بازارهای جهانی کاهش چشم گیری داشته، این مدل ها البته بیش تر در نسخه های دارای فاصله بیش تر بین دو محور همچنان در چین فروش خوبی دارند.

Taurus مخصوص بازار چین در مقایسه با مدل Taurus مبتنی بر پلتفرم دیفرانسیل جلوی D3 که در آمریکای شمالی به فروش می رسید، از نسخه کشیده پلتفرم CD4 بهره می برد که با فیوژن و موندئو نیز مشترک است.

3.jpg
تغییرات اصلی در مدل 2020 این خودرو شامل بدنه ارتقا یافته برای ایجاد ظاهری ظریف تر در این سدان دیفرانسیل جلو شامل جلوپنجره نوین با عناصر کرومی، چراغ های جلوی نوین با عناصر داخلی LED که شاخص های دینامیک دارند و مجموعه ای از چراغ های عقب LED نوین است که با نواری کرومی روی در صندوق عقب به یک دیگر متصل شده اند.

فورد برای اولین بار نسخه ممتاز Vignale را نیز برای این خودرو معرفی کرده است. ویژگی های منحصر به فرد در این مدل شامل جلوپنجره ای مخصوص در جلو، عناصر کرومی بیش تر، سقف مشکی شده و رینگ های 19 اینچی دو رنگ مخصوص این نسخه هستند.

2020-Ford-Taurus-interior.jpg 

فعلا تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده بنابراین مشخص نیست که تغییرات Taurus در این بخش چگونه هستند.

گفته می شود مدل مخصوص چین Taurus از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی در دو تنظیم قدرت ارائه می شود که نسخه قدرتمندتر آن 245 اسب بخاری است.

گمان نمی رود Taurus از چین به مناطقی همچون ایالات متحده و استرالیا صادر شود.

4.jpg

44.jpg



نظرات