1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از بنتلی Flying Spur جدید به مناسبت صد سالگی این برند + عکس

رونمایی از بنتلی Flying Spur جدید به مناسبت صد سالگی این برند + عکس

13 خرداد 1398
  • 0

خودروساز فوق لوکس، بنتلی، با رونمایی جهانی نسل سوم و کاملا جدید Flying Spur در 11 ژوئن تولد صد سالگی خود را جشن می گیرد.

جالب است که این خودرو اولین بنتلی خواهد بود که از ساختار چهار چرخ فعال بهره می برد که ثبات در سرعت و چابکی در شهر را ارتقا می دهد. در شرایط استاندارد جاده ای، نیرو به چرخ های عقب منتقل می شود تا سواری یک سدان اسپرت کلاسیک را ایجاد کند. گفته می شود در صورت نیاز، این سیستم به طور خودکار چرخ های جلو را فعال می کند و در نتیجه ساختار چهار چرخ فعال اکتیو را می سازد.


این خودروساز ادعا می کند در مانور در سرعت بالا، سیستم الکترونیکی این خودرو چرخ های عقب را در جهت چرخ های جلو هدایت می کند تا تغییر لاین با کنترل بیش تری انجام شود. Dynamic Ride بنتلی سواری ارتقا یافته و راحت تر را در این خودرو ایجاد خواهد کرد. این سیستم مقاومت سیستم تعلیق را بسته به نیاز تغییر می دهد و گردش بدنه را که ممکن است بر سرنشینان تاثیر بگذارد به حداقل می رساند.

بنتلی Flying Spur کاملا جدید همچون بنتلی کانتیننتال GT تازه معرفی شده محصولی کامل نوین است که فراتر از مرزهای تکنولوژی و آثار هنری رفته تا بهترین سطح عملکرد و اصلاحات در این کلاس را فراهم سازد.

23.jpg



نظرات