1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار جزئیاتی از هیوندای پالیسید، رقیب ارزان فورد اکسپلورر + قیمت

انتشار جزئیاتی از هیوندای پالیسید، رقیب ارزان فورد اکسپلورر + قیمت

31 خرداد 1398
  • 0

هیوندای پالسید سرانجام به نمایندگی‌های کشور آمریکا رسید و قرار است با قیمت پایه 31 هزار 550 دلار به فروش برسد.

مدل پایه "پالیسید SE" از نمای خارجی شیک‌تر و جلوپنجره بزرگتر بهره می‌برد که از اطراف به چراغ‌های روزتاب LED منتهی شده‌اند. خودرو همچنین از شیشه‌های مخفی و چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی بهره می‌برد.

2.jpg
فضای داخلی این خودرو در نمونه‌های 8 صندلی، با ظرافت مجهز شده است. صفحه نمایش 8 اینچی خودرو نیز قابلیت سازگاری با کارپلی "اپل" و "اتو" اندروید را دارد. فرمان خودرو از نوع تاشو و تلسکوپی هستند. صندلی‌های ردیف دوم خودرو نیز قابلیت جمع شدن را دارند.

پالیسید در مدل استاندارد با سامانه کمکی نگه‌دارنده بین خطوط، سامانه هشدار پارک در حرکا روبه عقب، سیستم ممانعت از برخورد در حرکات رو به جلو با قابلیت شناسایی عابران ارائه خواهد شد.

 3.jpg

سامانه هدایتگر پارک و سیستم کنترل کروز هوشمند نیز از دیگر گزینه‌های این خودرو در نسخه استاندارد محسوب می‌شود.


تریم SEL معادل 33 هزار و 500 دلار قیمت خورده و برای خرید گران‌ترین نسخه یعنی Limited باید 44 هزار و 700 دلار هزینه پرداخت کنید.

4.jpg

خریداران در تریم‌های بالاتر ویژگی‌هایی چون ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع دوگانه، گرمکن صندلی، هشدار نقاط کور، دوربین 360 درجه، نمایشگر هدآپ، گرمکن فرمان، سردکن صندلی‌های جلو، سیستم صوتی هارمن کاردون، سانروف پانوراما، چرخ‌های 20 اینچی و بسیاری تجهیزات دیگر را هم در اختیار خواهند داشت.

5.jpg

6.jpg

7.jpg



نظرات