1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. آغاز واگذاری دو خودروساز بزرگ به بخش خصوصی

آغاز واگذاری دو خودروساز بزرگ به بخش خصوصی

2 تیر 1398
  • 5

وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه نسبت به واگذاری دو خودروسازی به بخش خصوصی مصمم است، گفت:‌واگذاری در برنامه است و واگذاری این دو خودروساز از اموال غیردولتی آنها شروع شده است.

رضا رحمانی امروز در حاشیه مراسم روز ملی اصناف در پاسخ به سؤالی که مشکل مردم در مورد خودرو با توجه به اینکه دو خودروساز بزرگ کشور هر قیمتی که می‌خواهند خودروهای خود را عرضه می‌کنند چگونه حل خواهد شد،‌گفت:‌هر دو خودروساز را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مصمم به واگذاری خودروسازها به بخش خصوصی است، گفت: کارهای واگذاری انجام شده و نهایتا این واگذاری‌ها تا سال 99 انجام می‌شود.

وزیر صنعت اظهار داشت: البته امسال هم کار واگذاری از اموال غیرتولیدی و شرکت‌های وابسته خودروسازها آغاز شده است و من نسبت به این واگذاری جدی هستم.

منبع فارس


نظرات

  • مرتضی مرتضی (3 تیر 1398 ساعت 02:33)

    اینم قرار بشه خصولتی،بدین دست آقازاده ها یا مسئولین به اسم یکی دیگه بکشن بالا!
    تا وقتی کل اقتصاد این کشور خصوصی سازی واقعی نشه به این کارهاتون فقط میگن عوام فریبی!

  • بهزاد بهزاد (2 تیر 1398 ساعت 13:15)

    یک دفعه بگید میخوام صنعت خودرو مثل شکر . ریسندگی . و خیلی صنعت دیگه از بیخ بون نابود کنید . بعدش گور کارگران مثل من که 18 ساله بصورت پیمانکاری داخل این شرکت کار میکنیم . خدا از باعث بانی پیمانکاری نگذره که حق من و امثال منو از بین بردید. بعد دم از اسلام . و عدالت حضرت علی و فرزندانش میزنید .

  • آزاد آزاد (2 تیر 1398 ساعت 11:17)

    یه سوال!!احیاناً اولویت آقازاده ها که نیستن واسه خرید؟؟؟!!!!سهام ملیمیشه یعنییی؟فکر نکنم به خاطر مردم کاری کنه دولت.یه جای کار میلنگه.مشکوکه این تصمیم یهویی!!!!!!!!!!

  • وطن وطن (2 تیر 1398 ساعت 10:05)

    بحث واگذاري بحثي است كه هر دوطرفش برد براي دولت و لگدمال كردن سرمايه هاي ملت است

  • مصطفی مصطفی (2 تیر 1398 ساعت 10:02)

    اگر خصولتی سازی باشد مشکلی حل نخواهد شد خصوصی واقعی شود