1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سایپااعلام کرد: تحویل ۶۰ هزار خودرو به مشتریان در بهار امسال

سایپااعلام کرد: تحویل ۶۰ هزار خودرو به مشتریان در بهار امسال

4 تیر 1398
  • 4

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: اين گروه خودروسازي از نخستين روزكاري سال ۹۸ تا پايان خردادماه، بيش از ۶۰ هزار دستگاه انواع محصولات خود را به مشتريان تحويل داده است.

حسين كاظمي طرقي افزود: در كنار اجراي برنامه موفقيت‌آميز رونق‌بخشي به جريان توليد و با برنامه ريزي مناسب، تسريع در تحويل خودرو به مشتريان در دستوركار قرار گرفت و گروه سايپا موفق شد در بهار امسال بيش از ۶۰ هزار خودرو به مشتريان تحويل دهد.

سایپا در بهار امسال ۶۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل داد / تکمیل خودروهای دارای کسری قطعات ادامه دارد

به گفته وي بخشي از اين خودروها، مربوط به تعهدات قبلي بوده و بخش ديگر آن براي پاسخ‌گويي به تعهدات مربوط به فروش فوري و تنظيم بازار در نظر گرفته شده است.

كاظمي گفت: برنامه تكميل و تجاري‌سازي خودروهاي داراي كسري قطعات پيشرفته در گروه خودروسازي سايپا به خوبي پيش مي رود و در ماه‌هاي آتي روند عرضه خودرو به بازار و تحويل خودروهاي معوق مشتريان نيز با سرعت بيشتري دنبال خواهد شد.

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا ادامه داد: براساس اولويت‌بندي‌هاي صورت‌گرفته و شناسايي مصرف‌كنندگان نهايي، روند عرضه خودرو را تا ايجاد آرامش كامل در بازار و جلب رضايت مشتريان ادامه خواهيم داد.

 

 



نظرات

  • طیبه محمودی هاشمی طیبه محمودی هاشمی (5 تیر 1398 ساعت 01:07)

    سلام بنده در مردادماه سال پیش ثبت نام ۱۳۱ کردم وتحویل اسفند که متاسفانه خودرو اینجانب روتحویل ندادن تا ۲ ماه پیش که تکمیل وجه کردم وموعد تحویل ۶۰ روزه بود که الان ۶۰ روز گدشته و هنوز خودرو اینجانب حتی فاکتور هم نشد عاجزانه از ان مقام تقاصا دارم مشکل اینجانب رو حل نمایید ممنون

  • حمید س حمید س (4 تیر 1398 ساعت 16:52)

    دروغ محض. فقط دلال های خودشون خودرو گرفتن

  • محمد محمد (4 تیر 1398 ساعت 14:26)

    پس چرا پراید ما را تحویل نداده؟!! 4 ماهه که تکمیل وجه کردیم و قرار بود دو ماهه تحویل بدن. نکنه همش را فروش فوری کرده و پراید ما را هم با سود بالا فروخته؟!! ای بیمعرفت سایپا.ای ******************** ... آقا هر کی از سایپا پراید بخره من راضی نیستم که خودروی ما را به دیگران بفروشند.

  • حسین حسین (4 تیر 1398 ساعت 14:13)

    ***********************************88888زدیک یکسال پولم گرفتید نه گوش شنوایی در این مملکت هست ونه یک نفر که جلوی ****رو بگیره