درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
ماباقانون سال ۹۵ ثبت نام کرده ایم میتوانستیم طلا بخریم ولی درصنعت شماسرمایه گذاشتیم بی قانونی نکنید وماشینهای مارابدهید
بسم الله القاصم الجبارین
در سال ۹۶ پول خودرا در این طرح گذاشتم طبق قرارداد باید سال ۹۷ تمامی دعوت نامه ها صادر میشد.
شرکت خودرو سازی سایپا به قول خود عمل نمیکند.
با توجه به اینکه از سایپا نزد صمت شکایت کردم و جواب آمد که شکایت شما موثر قرار نگرفته است.
این بنده مورد ظلم واقع شده با شاهد گرفتن شما مردم و استناد به کلام الله مجید شکایت نزد قادر مطلق، الله تبارک و تعالی میبرم که حق مظلوم از ظالمان گیرد.
ید الله فوق ایدیهم.
با سلام لطفا در سازمان صمت و تعزیرات علیه سایپا شکایت کرده و پیگیری کنید امیدوارم به نتیجه برسیم.
سلام من دوسه ماهه شکایت کردم هنوز هیچ جوابی ندادن فقط توی سایت زده در حال ابلاغ شکوائیه مگه یک ابلاغ چقدر طول میکشه فکر می کنم نمیخوان پیگیری کنن
سلام میدم چون مثل مسئولین نیستم
این طرح اتو خدمت مشخص کنین بترسید از روزی که ************* دیگر ظهور کند تا حق مظلوم را از ظالم بگیرد
در ضمن اتو خدمتی ها هم به سازمان صنعت و معدن. تجارت شکایت کنن تا حداقل پرونده تشکیل شود
اقا کلی بدبختی داریم پراید داره مرز صدملیون رد میکنه چرا ای اتوخدمت ها رو نمیدید چکار کنیم اقا رحم کنید
واقعا خدا درجریان قیمت پراید هست اقا بدید ای اتوخدمتیا رو .شاخه زیر خودتون دارید میبرید
***********دروغ گویی بیش نیستند چون در طرح اتو خدمت اون موقع که خودرو ساینا 27 تومن بوده 23 تومان پول از مردم گرفتن یعنی چیزی حدود بالای 80 درصد قیمت خودرو و مدت قرارداد یک ساله بوده که تمام کسانی که سال 94 و95 ثبت نام کردن باید خودرو ها رو در سال 96 تحویل می دادند که ندادند و حالا که قیمت افزایش پیدا کرده حاضر نیستند خودرو رو تحویل بدن و این باعث ضرر مردم شدن ما که سال 95 ثبت نام کردیم حالا چطور قبول کنیم پولمون از بین برود و بی ارزش بشه اگه راست میگید و با مردم صادق هستید چرا خودرو ها رو تحویل نمی دهید شما حتی حاضر نیستید اون یک خودرو یی را که خودتون گفتید رو هم به مردم تحویل بدهید من تکمیل وجه 4/13 هستم و تاکنون خودرو رو تحویل نگرفتم
سلام درتیرماه 98مبلغ 30میلیون نمایندگی قروه کردستان (میرزایی)ازمن گرفته تایک دستگاه تیباصندوقدارازنوع طرح اتو خدمت 96تحویل بده دراول آ ذرماه 98زنگ زده 15میلیون دیگرگرفته بعداز2ماه 15تومان عودت داده هرموقع مراجعه می کنم می گوید صلح بازنیست بگوییدمن چکارکنم به کجامراجعه کنم ؟ **** تاین اندازه؟
سلام
لطفا وضعیت اتوخدمت رو مشخص کنید. 096550 هیچگونه پاسخ روشنی نمیده. فقط گفت تکمیل وجه تا 98/4/13 فاکتور شده. تکلیف ثبت نامی های باقیمانده چی میشه؟
لطفاً پیگیری کنید تا از این بلاتکلیفی بیرون بیایم
دروغ گفتن من تکمیل وجه خرداد هستم ندادن بهم گفتن تا آخر اردیبهشت رو تازه تحویل دادن
مگه اتوخدمت ها هم همزمان با پیش فروش ها میدن؟
سلام من تکمیل وجه ۸مهر هستم
آیا کسی هست که این تاریخ باشه و ماشینو تحویل گرفته باشه؟
زیر بار حرف زور سایپا نباید رفت.اتو خدمتی ها با ثبت نامیهای دیگه چه فرقی دارند? ضمنا طبق بخشنامه وزیر صنعت همه ثبت نامیها تا ۳۰ دی ۹۷ به قیمت قبل محاسبه میشه.همه توجه داشته باشند. مبادا سرشان کلاه بره
نیمه اردیبهشت ۹۸ تمام پول ساینا رو دادم هنوز هیچ گونه خبری نیست نه فاکتوری ...قرار بود بعد از سه ماه ماشین های اتو خدمت تحویل بدهد لطفن پیگیری کنید
سلام
مسوولین محترم سایپا تا کی میخواید خود بگویید و خود بخندید ؟؟؟؟
نمی دونم تا کی میخواید به سماجت در بازی مظلوم نمایی و درستکاری خود ادامه دهید . و فقط دلالان خودرو را متهم مشکلات مردم معرفی نمائید . در حالی که آنها جیرخواران کوچکی در این ماجرا بودند و هستند . و اتهامات اصلی متوجه شما می باشد .
حال از شما انکار و از اکثریت ملت ایران اصرار که شما مسبب و مقصرین این همه گرانی و دلال پروری هستید .
اگر خودرو سازی سایپا را قیمت گذاری می کردند ، ارزشش کمتر از مبالغی بود که از پیش فرشها از مردم گرفتید ، خصوصأ فروش طرح اتو خدمت .
شما انگار شرکت خودرو سازی را فروختید و دوباره آن را از مردم پس گرفتید و مجانی به چنگش آوردید .
از ضرر و زیان دم نزنید که ماجرای خودرو سازان انحصاری کشور دیگر واقعا لوس و خنده دارترین جک قرن این کشور شده .
خواهشن بس دیگه !!!؟؟؟
با سلام
اگر سایپا روی این طرح مسخرش پافشاری کرد تنها راه مقابله با این ظلمش تشکیل یه گروه منسجم و پیگیری امور از طریق همون گروه و مکاتبات با مراجع نظارتی و قضایی هست. خودم تجربه اینکار رو قبلا با کرمان موتور داشتم و اونایی که پیگیری کردن آخرش به خودروشون به قیمت قبل رسیدن.
دوباره علیرضا هستم
انصافا" بی دروپیکر از سایپا نداریم. اینجانب که در 98/6/9 در همین صفحه مراتب اعتراض خود را بیان کردم جدیدا" با مشکل تازه ای روبرو شده ام:
در تاریخ 98/6/23 ( 8روز پیش ) خودروی اینجانب فاکتور شده. حتی پلاک خودرو نیز صادر شده . و در نمایندگی وجود فیزیکی دارد . ولی از خود خودرو خبری نیست.
آقایان مسئول سایپا که مردم را ........ فرض کرده اید . جواب بدید لطفا"
لطفا اگه بهتون تحویل دادن تاریخ تحویلشم اینجا بگین. چون ما هم مال سال 96 ثبت نام داشتیم و اردیبهشت هم تکمیل وجه داشتیم ولی هنوز فاکتور نشده.
باسلام
من یه حواله اتوخدمت گرفتم ثبت نامی ۹۶ بود و ۲۸ مهر تحویل گرفتم البته بدون ریموت کنترل
فکر منمی کردم ماشین رو بهم بدن
با سلام
ماجرایی را بطور خلاصه بیان میکنم . شما بگویید اگر این ******* نیست پس چیست ؟
سال 96 با هزار مکافات 23 میلیون پول بی زبان را دادم طرح اتوخدمت با سود 24 درصدی . پیش خود گفتم یکسال سودش را میگیرم بعد خودرویش را .
دقت کنید ثبت نام من تیبا هاچبک برنگ آبی ......
گام اول سود را بطور یکطرفه و خارج از عرف قرارداد کم کردند.
گام دوم تاخیرات شروع شد که سایپا طی بخشنامه ای اعلام داشت : اوایل اردیبهشت 98 دعوتنامه اوایل تیرماه تحویل خودرو.
اوایل اردیبهشت که دعوتنامه آمد سایپا فرمود تیبا که نداریم فقط پراید - ساینا. آنهم فقط سفید . بقیه رنگها زشته و ما تولید نمیکنیم.
پس از واریز 8 میلیون و هشتصدهزار تومان همچنان منتظریم.......
اوایل تیر شد اوایل مرداد . اوایل شهریور .
خلاصه:
تاخیر در تحویل
کم کردن سود قرارداد
تبدیل خودروی ثبت نامی به خودروی دیگر.
رنگ که آپشن بسیار مهم در انتخاب خانواده هاست شد فقط سفید.
تاخیر 2-3 ماهه پس از دعوتنامه و تکمیل وجه .
از آنطرف انواع خودرو با آپشنهای مختلف توسط سایپا پیش فروش میشود و.................
خوب شما بگویید این ********* هست یا خیر ؟
مادرسال ۹۴ که هیچ کس ازخودروسازهاحمایت نمیکرد وکسی ماشین نمیخرید ازتولیدملی حمایت کردیم واتوخدمت ثبت نام کردیم الان که ازبحران ردشده سایپا خودروهای طرح اتوخدمت که ازشون تواون بحران حمایت کرده نمیده وماقراردادداریم قراردادمونم قطعی هست// اين اقاي مسئول اگه نمدونه که بايد برکنار بشه/ اگر هم مطلعه که به دليل تشويش اذهان عمومي/ مشارکت در حيف و ميل دارايي مشتريان شرکت مستحق پيگرد قانوني از طرف تعزيرات است
سلام 70 روز است که 53250000میلیون تومان پول به شرکت سایپا از طریق نمایندگی کارت به کارت کردم ولی هر چه تماس میکیرم میکند تحمل کن به شما ماشین میدن من به خودم لعنت میکنم که چرا این اشتبا راکردم هیچ کسی به دادما نمی رسه نمایندگان مجلس وهمه مسولان همه میدونند ولی کسی هیچی نمیکه ما شودیم گوشت قوربانی
با سلام
با توجه به انتشار خبر تعیین تکلیف مشتریان سایپا که در آن به مشتریان متضرر این طرح از سوی معاون فروش سایپا نسبت های ناروا داده شده بود جوابیه زیر وفق قانون مطبوعات از سوی مشتریان جهت انتشار ارسال می گردد.
طرح اتوخدمت که از سال 94 تا 96 با عنوان پرداخت هزینه سفر به ازای پیش فروش هر خودرو توسط سایپا کلید زده شد باعث استقبال شمار زیادی از مشتریان این شرکت گردید که با سرمایه گذاری خود در روزهای افول تولید و رکود باعث به چرخش درآمدن چرخهای صنعت گردیدند.در این قراردادها ذکر شده بود که صلح در آن تا 3 بار ممکن می باشد و همینطور پس از یک سال شرکت ملزم به ارسال دعوتنامه جهت تکمیل وجه بوده است. شرکت سایپا از آغاز سال 97 و با توجیهات بی اساس ابتدا 6 درصد از سود قراردادی اولیه را کم کرد وعلی رغم قرار داد اولیه ، از اواسط سال 97 امکان صلح را به طور یکطرفه بست و هیچگونه دعوت نامه ای برای هیچ کدام از حواله ها ارسال ننموده است.پس از اعتراض مشتریان و پس از حدود یک سال از بهم زدن قرارداد اولیه به طور یکطرفه توسط شرکت سایپا،این شرکت طی بخش نامه ای از اختصاص یک دعوتنامه به هر کد ملی خبر داد.این بخش نامه نیز به طور ناقص و سلیقه ای انجام شده است و تاکنون هیچ خودرویی به دارندگان حواله تحویل نگردیده است.پس از آن شرکت مدعی است که علی رغم قراردادهای روشن ، به طور یکطرفه برای قیمت قطعی تعیین شده در قرار داد و همچنین تعداد حواله ها هم فسخ قرارداد نماید.
در مصاحبه اخیر با معاون فروش سایپا ایشان نسبت ناروای واسطه به مشتریان متضرر این طرح داده است و همچنین به طور یکطرفه تمامی موارد روشن در قرارداد را فسخ کرده اند.باید از ایشان پرسید اولا زمان پیش فروش این خودروها چرا این شرکت به تعداد نامحدود اجازه خرید به مشتریان داده است؟ ثانیا با چه هدفی نسبت ناروای واسطه به مشتریان داده است؟ و ثالثا کدام ارگان قانونی اجازه فسخ یکطرفه قراردادها را به ایشان داده است؟
جون خودتون که تکلیف حواله های اتو خدمت رو مشخص کردین.
اگه مشخص کردین پس کدوم خودرو مشتری رو تحویل دادین هااا؟
چرا وعده های دوروغین به مشتری میدین.
اصلن شما کی طبق بخشنامه خودتون عمل کردین که حالا بخاد بار دومش باشه.
سلام.برای اولین مرتبه درطول53سال سنم بصورت اینترنتی باپرداخت بالغ برپنجاه ودومیلیون تومان شرکت سایپا خودروی سایناثبت نام نمودم باتحویل60روزنمیدانم چه شودتحویل دهندیادرخواب ببینیم