1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رنو کپچر جدید 2019 معرفی شد

رنو کپچر جدید 2019 معرفی شد

معرفی رسمی کوچکترین سرباز رنو در بازار
18 تیر 1398
  • 0

وقتی رنو در سال 2013 نسل اول مدل کپچر را به بازار عرضه کرد، این ماشین تنها یک رقیب جدی داشت. اما شاسی‌بلندهای کوچک در چند سال گذشته آنقدر محبوب شده‌اند که کارخانه فرانسوی نسل دوم کپچر را به بازاری می‌فرستد که دست‌کم دوازده رقیب جدی در آن حضور دارد.

مدل جدید کپچر هفته پیش معرفی شد و قرار است فروش آن از زمستان آغاز شود. کپچر به طور کلی ظاهر محبوب خود را حفظ کرده و تنها نسبت به قبل بزرگ‌تر شده است. داخل ماشین اما کاملا تغییر کرده و به تکنولوژی روز مجهز شده است.

oj47ztm2xphdfvee72v.jpg
نمایشگر 9.3 اینچی که به صورت عمودی روی داشبورد قرار داده شده، اکثر اطلاعات ماشین را در اختیار راننده قرار می‌دهد. به جای کیلومتر شمار آنالوگ هم یک نمایشگر دیجیتال قرار داده شده که راننده می‌تواند آن را به دلخواه تنظیم کند.

رنو برای اولین بار کپچر را با موتور هیبرید-الکتریکی هم می‌فروشد. ماشین با این موتور می‌تواند تا ۴۵ کیلومتر را تنها با نیروی باتری حرکت کند.

کپچر در سال‌های گذشته پرفروش‌ترین شاسی‌بلند اروپا بود و فقط در چند ماه اول سال ۲۰۱۹ این عنوان را به فولکس‌واگن تی-راک واگذار کرد.

علاوه بر فولکس‌واگن، پژو ۲۰۰۸ و فورد پوما از مهم‌ترین رقیبان این ماشین است. تویوتا هم به زودی یک مدل جدید در این کلاس به بازار عرضه خواهد کرد.

qn6lsogn7uhzvxfy4op.jpg



نظرات